Ga naar inhoud

Lieke : BV beginfase: info inwinnen


Lieke

Aanbevolen berichten

Hoi allen! :48:

Ik ben Lieke, 22 jaar, en ik overweeg een borstvergroting. :1: Ik heb maar net een A'tje of net niet.. en het is echt balen wanneer ik voor kledij ga shoppen. Ik kan dan zo ongelukkig worden... Ik ben dat echt beu.. Natuurlijk heb ik veel twijfels. Mijn borsten zijn bijvoorbeeld wel mooi van vorm en zonder kledij zijn ze echt wel goed. Maar van als ik kleren aandoe dan verdwijnen ze gewoon. Ik draag dan ook steeds gevulde bh's. Een mooi kanten setje zit er dan ook niet in voor mij <_< Al jaren ben ik op forums aan het rondkijken naar informatie. Mijn twijfels liggen vooral op het gebied van 1. Striemen:Ik heb aanleg voor striemen, dus ik ben als de dood dat ik er ook op mijn borsten zou krijgen. en 2. Hoe ze aanvoelen: Nu voelen ze lekker zacht, maar na een borstvergroting misschien niet meer? Ik wil niet met van die harde balletjes rondlopen :84: Ziezo, dat was het zo voor te beginnen denk ik. :7:

Ik ga nu wat rondsnuffelen op dit forum!

Tot gauw! :41:

Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieke,

Welkom! Hier vind je vast genoeg informatie :7:

Moet zeggen dat ik mijn borsten nu wel zacht vind. En ze zijn mooi stevig, het voelt zeker niet als een zak zand ofzo :2: In het begin waren ze wat hard maar na verloop van tijd worden ze zachter.

Heb je al een consult bij een kliniek of ben je nog niet zo ver?

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Neen, ben nog niet op consult geweest. Zo ver ben ik nog niet :) Ik zou ook sowieso nog willen wachten tot na de zomer. Of misschien nog wel een paar jaar.. Ik weet het echt nog niet :84:

Maar ondertussen goed veel informatie op doen kan geen kwaad he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieke,

Welkom

Striemen,ja als je die aanleg hebt,zal je mischien bij onjuiste behandeling van je huid er wat van oplopen,maar je kan je huid ervoor al goed behandelen met een geschikte creme enzo natuurlijk,ook erna natuurlijk :6:

en hoe ze aanvoelen? tja dat ligt ook een piepbeetje aan de soort prothese en hoe geplaatst,ze zullen in elk geval hoe dan ook,nooit meer zo voelen als voorheen,dat niet,zeg ik je gewoon eerlijk,heb je meer aan.

maar ik wil niet zeggen dat je harde ballen zult overhouden,zekers niet.

alleen idd wat steviger :) maar goed,stevig is mooi meegenomen,hoeveel dames doen niet dromen over wat stevigere borsten,menig denk ik,en als je prothesen hebt,heb je ze wat steviger,gunstig dus.

ik zelf heb ervaring met 2 soorten plaatsingen van de prothesen,dual plane(tussen de borstspier) en voor de spier nu.

beide voelen lekker zacht,iets stevig,voor de spier,minder stevig.

wel moet ik erbij zeggen,bij me dual plane ervaring,vond ik ze stukken minder bewegelijk,waardoor ik het juist niet natuurlijk vond voelen en ogen.daardoor heb ik oa een wissel ondergaan(plus wat meer puntjes)de borstspier houd toch wel iets van beweging tegen,doordat de prothesen ertussen zit.

ook heb je achter de spier,hoe die ervaring is,weet ik zelf niet,lees wel genoeg verhalen dat het ongeveer gelijk is aan dual plane.

ik hoop dat je er een beetje uitkomt en dat je genoeg info kunt vinden.en anders gewoon gezellig een topicje openen met al je vragen :35:

sucses...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo iedereen! :1:

Ik heb me een hele tijd geleden (ergens in mei) al eens voorgesteld op dit forum, maar ik heb toen even mijn plannen opzij gezet. Nu ben ik toch zekerder en ga er proberen werk van te maken. Vandaar dat ik me even opnieuw introduceer in de groep ;)

Ik ben een 23 jarige jonge vrouw die al heeeel lang twijfelt over een borstvergroting. Momenteel heb ik een kleine A cup en ik wil toch zeker minstens een kleine C. :7: Ik heb van mezelf eigenlijk best wel mooie borsten. Stevige ronde borstjes zeg maar. Toch mis ik het volume om veel leuke kleedjes, bh's, topjes en bikini's te kunnen dragen. Meermaals ben ik al depri terug gekomen van een dagje shoppen.. :74: Momenteel los ik mijn 'gebrek aan inhoud' op door van die siliconenbh's te dragen. Hier ben ik echt heel tevreden van, maar het is toch niet wat het moet zijn he. Bovendien staat mijn bh soms zo 'open' als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben op dit borstenforum terecht gekomen en ik ben van plan hier nog een hele tijd rond te snuffelen. :62: De sfeer is in elk geval al super :101: en de informatie onbetaalbaar. Jullie ervaringen zullen me zeker helpen in mijn beslissing.

Mijn voorkeur gaat momenteel echt wel uit naar Dr. Plovier, aangezien ik zoveel goeie reacties heb gelezen op zijn werk en het resultaat mag inderdaad gezien worden!

Ik heb natuurlijk veel twijfels:

- Gaan mijn borsten natuurlijk aanvoelen en er ook zo uitzien?

- Mogelijke complicaties

- Mijn vriend is absoluut anti-borstvergroting. Hij zegt zelfs dat hij mij dan niet meer aantrekkelijk gaat vinden, wat mijn borsten betreft toch... :(

- Het wisselen. Je moet dan toch weer zoveel geld ophoesten...

- Ik heb aanleg voor striemen en heb dus bang dat men borsten vergeven gaan zijn van de striemen :84:

Wanneer het er van komt, dan start ik een topic met mijn ervaringen.

Wie weet tot binnenkort ;)

Kus

Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke,

Welkom! :D

Je ervaring klinkt zeer herkenbaar voor mij! Ben zelf ook van een A/AA naar C gegaan en zeer tevreden! Waar ik vroeger bijna geen enkele bh paste, heb ik nu keuze zat! En geen kipfilets niet meer met alle bijbehorende ongemakken! :145:

Wat je zorgen over wisselen betreft, daar kun je natuurlijk op voorhand al voor sparen, is normaal zo om de 10/15 jaar, als het nodig is. En striemen kun je wel zo'n beetje voorkomen door je huid goed gevoed te houden met een bodylotion of huidolie.

Wens je veel lees- en postplezier op het forum en ga je vorige topic samenvoegen met deze, en als je later dan een operatiedatum hebt zullen we je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen, dan hoef je jezelf niet telkens opnieuw te gaan voorstellen en blijft alles mooi samen staan! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

hier een tevreden klant van dr,Plovier... :D

mijn bv is nu bijna 5 maanden geleden en ben echt super happy!!

mijn boobs voelen nu al erg zacht aan vind ik zelf.. natuurlijk zie je wel dat het neppe zijn maar dat kan me niet zo heel veel schelen... fotos kun je kijken in de gallerij!!

misschien is voor de spier wat voor jou?

een bv bij dr.plovier kost 2600 euro.. en als het goed is kun je je boobs 10 a 15 jaar houden, tijd genoeg om te sparen toch? :D

complicaties komen bijna niet meer voor !! daar zou ik me geen zorgen over maken!!

wat je vriend ervan zegt, tja mijn vriend was ook anti borstvergroting... en nu vind ie ze heerlijk! :D

Hij kan er geen genoeg van krijgen hihi... dus dat kan zeker wel veranderen..

succes met kiezen, ben benieuwd wat je gaat doen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even om te laten weten dat mijn man ook anti - borstvergroting was maar ook hij is nu zeer tevreden hoor

Mijn borsten zijn nog niet super mals maar het betert met de week en mijn foto's heb je al gezien denk ik hé??

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even om te laten weten dat mijn man ook anti - borstvergroting was maar ook hij is nu zeer tevreden hoor

Mijn borsten zijn nog niet super mals maar het betert met de week en mijn foto's heb je al gezien denk ik hé??

groetjes

Excuseer ben precies weer over een stuk vlees bezig :blush: ik bedoel dat mijn borsten al wat zachter worden ipv mals :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Leuke verwelkoming met ineens al een antwoord op al men vragen. Dat kan je niet van alle fora zeggen :1:

Het stelt me toch al wat geruster en maakt me alleen nog maar zekerder van mijn besluit! :D

Het ding van mijn vriend zit hem ook vooral in zijn hoofd hoor. Hij is zo'n voorstander van 'au naturel' weet je wel... Nu ja, als het is zoals jullie zeggen dan zal hij mij uiteindelijk nog dankbaar zijn, wie weet :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben de 18e geopereerd en bij mij heeft die ze voor de borstspier en via de tepel

geplaats, mijn prothese merk is sebbin, ik vond ze eerst wat groot maar ben wel tevreden nu ze zijn nog

iets gespannen maar vind ze zacht aanvoelen.

Ik vind niet dat je kan zien dat ze nep zijn.

Groetjes karloine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke ,

je vriend heeft een beetje vooroordelen zoals de meesten die nog nooit 'siliconenborsten' (menen) gezien/gevoeld te hebben .

Ze hebben er altijd een rare voorstelling van > idd , de 'harde balletjes' :141: maar die zie je tegenwoordig niet zoveel meer hoor .

De eerste weken zijn je borsten ook hard maar met de weken betert dat en zoals Moontje al zegt : neen , ze worden niet meer zo zacht als voorheen maar het zal de verwachtingen overtreffen .

Je vriend draait heus wel bij , daar zou ik me geen zorgen over maken :rolleyes:

Btw : de protheses worden ook altijd achter je eigen borstweefsel geplaatst (wel voor/achter of tussen de borstspier) .

Ik vind ook wel dat je moet beseffen dat wanneer je kinderen wil je na je zwangerschap mss een wissel moet laten doen . Daar al eens bij stil gestaan ?

Voor de rest , als jij dat graag wil moet je'r niet te lang mee wachten .

Ik was 38 en heb veel spijt dat ik 't niet jàren geleden liet doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook wel dat je moet beseffen dat wanneer je kinderen wil je na je zwangerschap mss een wissel moet laten doen . Daar al eens bij stil gestaan ?

Voor de rest , als jij dat graag wil moet je'r niet te lang mee wachten .

Ik was 38 en heb veel spijt dat ik 't niet jàren geleden liet doen .

Is dat altijd zo dat je na een zwangerschap een wissel moet laten doen? Ben bijna 19 en overweeg namelijk ook een bv...

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat altijd zo dat je na een zwangerschap een wissel moet laten doen? Ben bijna 19 en overweeg namelijk ook een bv...

Groetjes xx

Dat hangt ervan af hoeveel je borsten gegroeid zijn bij de zwangerschap, kun je niet op voorhand inschatten, bij de ene is het nodig en bij een ander is er niet veel verandert. Soms is het esthetisch niet meer mooi na de zwangerschap en gaat men voor een wissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt ervan af hoeveel je borsten gegroeid zijn bij de zwangerschap, kun je niet op voorhand inschatten, bij de ene is het nodig en bij een ander is er niet veel verandert. Soms is het esthetisch niet meer mooi na de zwangerschap en gaat men voor een wissel.

Aaaah zo zit dat, het is dus gewoon voor het uitzicht en niet echt om medische redenen als ik het goed begrijp...

Gr xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dan ook, ze adviseren toch ook al om na een jaar of 10-15 een wissel te laten uitvoeren,dus een wissel ontkom je toch niet aan uiteindelijk.

Ik heb trouwens dual plane gekregen,en mijn borsten zijn heel zacht dat komt ook vooral omdat je eigen borst er gewoon voorzit zeg maar,dus het zelfde gevoel blijft eigenlijk wel.,alleen natuurlijk voller/groter he.

En ze zijn bij mij aan de zijkant vrij stevig maar bewegen gewoon mee met lopen hoor,valt me echt mee van dual dus.

Zou alleen niet weer voor dual plane kiezen als ik eerlijk ben ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dan ook, ze adviseren toch ook al om na een jaar of 10-15 een wissel te laten uitvoeren,dus een wissel ontkom je toch niet aan uiteindelijk.

Ik heb trouwens dual plane gekregen,en mijn borsten zijn heel zacht dat komt ook vooral omdat je eigen borst er gewoon voorzit zeg maar,dus het zelfde gevoel blijft eigenlijk wel.,alleen natuurlijk voller/groter he.

En ze zijn bij mij aan de zijkant vrij stevig maar bewegen gewoon mee met lopen hoor,valt me echt mee van dual dus.

Zou alleen niet weer voor dual plane kiezen als ik eerlijk ben ..

Waarom zou je niet meer voor dual plane kiezen vlinder? Waarvoor dan wel, achter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik erg vee last heb gehad ervan...veel pijn,is bij iedereen verschillend natuurlijk,maar komt misschien ook omdat de protheses niet de kleinste waren.

En je boobs staan wat wijder uit elkaar wat ik dus niet mooi vind persoonlijk,ja 1 voordeel van de zijkant zien ze dr waanzinnig uit,lol.

Ik zou vd spier willen dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.