Ga naar inhoud

6 weken po - do's en don'ts?


Kaat.

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Het gaat gebeuren! Nog voor ik trouw in oktober ga ik borsten krijgen. Ik ben echt heel blij met mijn beslissing.

Ik vroeg me af wat jullie 6 weken na de operatie wel/nog niet konden. Ik dacht dat je na 6 weken alles van sport mocht hernemen, en dus zo goed als alles terug kan. Nu heeft mijn dokter 8 weken gezegd tegen mij?

Ik heb 6,5 week na mijn operatie mijn vrijgezellen, mijn getuigen moet dus weten wat wel en niet kan... zwemmen/sauna heb ik al gezegd dat niet mogelijk zal zijn.

Nog don'ts die ik best kan meedelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eigenlijk zou je alles gewoon weer mogen na die 6 weken, maar vond het zelf nogal een grote stap van helemaal niks naar ineens weer alles. Je bent ook nog niet geopereerd maar zou het tegen die tijd ook gewoon een beetje aftasten, je weet ook niet van te voren hoe je je gaat voelen en hoe je herstel gaat. 

Zou in ieder geval niet een zware activiteit gaan doen, weet dat er een hoop dames gaan paaldansen met vrijgezellenfeest maar dit zou ik niet doen. 

En op je buik liggen is ook nog niet heel fijn, in het geval dat ze wellness willen gaan doen met massage ofzo ;) 

 

Zou die 8 weken niet sporten wel aanhouden als je pc zit zegt, daarna ook niet verder gaan waar je gebleven bent maar het aanpakken alsof je een flinke blessure hebt gehad. Opbouwen dus, want je wil niet dat je na een week ineens weer niet kan sporten om wat voor reden dan ook.

 

Kijk je wel uit dat je je trouwjurk nog past :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker dankje voor de tips. Ga ik zeker doorgeven!

 

Goed dat je zegt dat ik het moet bekijken als een blessure. Klinkt logisch. Ik kan niet goed stilzitten, dus gaat nog een uitdaging worden.

 

Haha, stel je voor! Mijn trouwkleed is nog in de maak, dus die kunnen we gelukkig nog een beetje bijstellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaat. Ja is heel lastig maar is wel de beste manier om mee om te gaan, de eerste zes weken moet je je sowieso aan al die voorschriften houden. Maar die blessuretactiek is vooral handig met beginnen met sporten, heb toen met m'n docent/trainer overlegd en per keer gekeken wat ik kon/mocht doen. 

 

Ben benieuwd! Word vast heel mooi met je nieuwe boobies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.