Ga naar inhoud

Gin@ : 22 juni 2018 : Dr. Gökhan Beyhan : iMed Istanbul : Istanbul


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

ik ben Gin@, 37 jaar, moeder van 4 kids van 17, 15, 9 en 6 jaar. Alle 4 de kids in totaal 47(!!) maanden borstvoeding gegeven. Vroeger een volle B, nu lege theezakjes. Nu nog 4 dagen en dan ben ik eigenaar van een stel nieuwe boobs... ik ben superblij want wilde al voor ik moeder werd grotere boobs. Ze hebben me wel goed gediend, maar ben nu helemaal klaarmet ze. 

 

Donderdag vliegen mijn man en ik naar Istanbul en hebben een consult met de PC, vrijdag wordt ik geholpen. Is wel apart denk je zo snel al, maar uiteraard hebben we telefonisch en via videogesprek al een aantal keer contact gehad. Ik spreek vloeiend Turks, dus geen taalprobleem daar

 

Ik begin hem wel een beetje te knijpen nu, heel erg spannend. Had al via PM met @best_boobie gesproken en ze heeft me wat info gegeven over de groote en aantal cc dat sou passen op basis van mn lengte en postuur. 

 

Ik ben 1.73 m, weeg ongeveer 73-75 kg, brede schouders, duidelijke taille, en best brede heupen. Ben dus niet slank maar ook zeker nog niet stevig te noemen. Ik wil naar een volle C. 

 

Ze wilde me wat foto’s laten zien, maar aangezien ik nog niks gedeeld heb, heb ik mog geen toegang tot foto’s. 

 

Is er iemand die hetzelfde postuur heeft die me wat voor en na foto’s kan laten zien??

 

ik ben jullie heel dankbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow spannend zeg, ook naar het buitenland. Mag ik vragen wat de beweegredenen zijn om het daar te laten doen?

Heb je 1 consult of meerdere waardoor je vaker op en neer moet? En ga je donderdag daar voor 1 dagje heen of maak je er een leuk weekendje van? Spannend zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik heb wat vriendinnen die in deze kliniek zijn geholpen door dezelfde arts en mooie resultaten. Erg enthousiast allemaal. Aangezien ikzelf ook Turks ben, ja ik weet niet, vind het allemaal heel vertrouwd. Kwestie van goed gevoel, ervaring van vriendinnen, en inderdaad een weekje in Istanbul... hopelijk verloopt mn herstel goed en kan ik nog enigszins een beetje genieten van een weekje zonder de kids :-p

 

ik vlieg woensdag op donderdagnacht, worden opgehaald door de service vd kliniek en rijden direct door naar de kliniek voor consult. Daarna worden we naar het hotel gebracht en hebben de rest van de dag zelf te besteden. 

De volgende ochtend worden we opgehaald en check ik in bij de kliniek, wordt aan het begin van de ochtend geholpen en mag met mijnnman samen in een privekamer tot de volgende ochtend blijven. Na de controle worden we dan weer naar het hotel gebracht. Dag 4 en dag 7 nacontrole en dan weer door hun service naar vliegveld....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik ben vanmiddag geopereerd door Dr. Gökhan Beyhan. Om op een volle C te komen was zijn advies 400-450cc high profile. Hij heeft uiteindelijk 425cc High profile geplaatst. 

Ik was om 15.00 aan de beurt en om 16.30 weer terug op mn kamer. Niet misselijk of naar vd narcose, maar wel veel pijn. Zooow dat is ff afzien zeg, had ik dus evht wel onderschat. Nu veel pijnstilling via mn infuus en net goed gegeten en wat rondgelopen op de afdeling en wat denk je.... liggen hier nog 6 andere nederlanders op dit moment. Morgen komt er weer iemand, die ookin zefde hotel als wij zitten :) 

 

er wordt hier goed voor me (en ook voor manlief) gezorgd. Ik ben blij dat we in de kliniek blijven vannacht. Ik kan me niet voorstellen dat in NL en Belgie je dezefde dag weer naar huis gestuurd wordt? Hoe dan? 

 

Het achter de spier plaatsen schijnt veel meer pijn te geven dan voor de spier, ik kanhet niatuurlijk niet vergelijken, maar ik geloof het direct.... 

 

ik hoop dat t morgen beter gaat en met een gerust hart terug naar het hotel worden gebracht. Hotel zit trpuwens ook vol met mensen die een ingreep hebben gehad ( alle soorten nationaliteiten) ook wat nederlandse meiden tegengekomen daar. 

 

Alles is supergoed geregeld moet ik zeggen

 

lieve groet,

Gin@

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, in Turkije zeg!

Als je zelf Turks bent, begrijp ik het wel waarom je het daar wil laten doen. Alles goed verlopen? Leuk dat er ook wat Nederlandse meiden zijn. De pijn hoort er jammer genoeg bij... Daar kan ik zelf nog niks over zeggen maar ik hoop dat het snel beter gaat. Hopelijk toch een goede nachtrust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, wat fijn dat alles goed is gegaan en ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt dat je vannacht in de kliniek slaapt! Heb je het resultaat al gezien en ben je tevreden? Hopelijk heb je vannacht een goede nacht en op naar een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel allemaal!

ik heb net weer een nieuw infuus met pijstilling en een antibiotica gekregen, schijnt hier staardaardprocedure te zijn. Net weer gelopen en manlief verwent me met lekker vers fruit die je hier op elke hoek vd straat kunt kopen :) 

 

ik zie wel tegen de nacht op, kan alleen maar op mn rug liggen en bewegen vanuit rugligging is nu nog erg pijnlijk, als in niet te doen! Mn rug doet ook al zeer van de hele tijd op rugliggen. Dat wordt dus nog wat de komende tijd... maar heb er alles voor over. 

 

Heb alleen mog met de corset bh aangezien, ziet er groot uit, en staat ook superstrak. Voelen nog als stel stenen. Maar wauw wat ben ik er al blij mee! Ik heb eindelijke echte vrouwelijke vormen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gin@ Klopt! Mijn vriend is turks en daar is alles toch wel net een tikkie beter.. betere service, overal een klein stapje voor op nederland! Het is dat ik vliegangst heb en niet durf te vliegen.. daarom doe ik mijn bv in nederland en met 3 kleine kindjes is het gauw moeilijk om naar het buitenland te gaan.. anders had ik het ook in Turkije laten doen.. 

Ik wil er volgend jaar op vakantie wel me tanden en ogen laten doen (moet er toch ooit een keer heen dus dan maar meteen volgend jaar insallah) maar kan niet zolang wachten op mijn boobies :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Manta:

Goh wat bijzonder om een verhaal uit het buitenland te horen. Blij dat je er blij mee bent en hoop dat het goed met je gaat.

Ja toch? Ik was er zelf al naar op zoek, maar vond alleen maar verslagen van meiden die in NL of Belgie geholpen waren. Misschien door gebrek aan verslagen uit het buitenland, meiden wel willen maar niet durven? 

 

Echt perfect geregeld hier hoor, alles! En ze zijn zo lief!

gisteren toen ik terugkwam op de privekamer, hadden ze mijn bed voorverwarmd en stond er bij het voeteneind een soort van mega föhn die onder de deken warme lucht blaaste tegen de rillingen van de narcose. Was zo fijn en precies wat ik toen nodig had! 

 

Ik ben de nacht redelijk goed doorgekomen, de lieve zusters van de nachtdienst zijn elke paar uur langsgeweest om mn infuus te wisselen en te vragen of ik iets nodig heb. 

 

Jet is hier nu 5.09 uur, en ik hoor wat vrouwen soffen over de gang. Ik denk dat ze even moesten lopen voor de bloedsomloop. Doe ik zo ook maar weer ff. Even kijken of de NL dames ook al wakker zijn even een praatje maken. 

 

Al met al, gaat prima allemaal en de pijn is al minder dan gister direct na de operatie gelukkig

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Bloemmetje:

@Gin@ Klopt! Mijn vriend is turks en daar is alles toch wel net een tikkie beter.. betere service, overal een klein stapje voor op nederland! Het is dat ik vliegangst heb en niet durf te vliegen.. daarom doe ik mijn bv in nederland en met 3 kleine kindjes is het gauw moeilijk om naar het buitenland te gaan.. anders had ik het ook in Turkije laten doen.. 

Ik wil er volgend jaar op vakantie wel me tanden en ogen laten doen (moet er toch ooit een keer heen dus dan maar meteen volgend jaar insallah) maar kan niet zolang wachten op mijn boobies :4:

Vliegangst? Dat heb ik ook altijd gehad, maar daar ben ik overheen gekomen. Ben inmiddels al zo vaak gevlogen hierheen moest wel :) 

 

jammer dat je geen opvang hebt voor je kindjes, anders zou ik zeggen, kom het lekker hier doen! 

 

Hoe oud zijn je kindjes? En bij welke Dr ga je? Wanneer? Naar welke maat wil je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gin@ mijne zijn 5, 2 en half en anderhalf.. tis moeilijk om 3 kids naar 1 iemand te sturen voor op te passen.. & de twee oudste moeten gewoon naar school en peuterspeelzaal dus dat ga ik iemand anders niet aandoen:45:

Ik heb 2 Juli nog een gesprek met K peters, als hij me bevalt wil ik 1,2 of 3 sept geopereerd worden.. wil het liefst tussen de 400 en 500 cc :D

Hoeveel wil jij? Wat voor maat heb je nu dan? Ik zit op 75a of aa 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik snap dat je je 3 kleintjes niet wilt ‘overlaten’ aan iemand anders. Ze zijn ook nog zo klein! Die van mij zijn al een stuk groter en ik heb een lieve schoonzus die een weekje bij ons thuis voor de kids zorgt. Ik ben haar daar superdankbaar voor!

 

is ook al snel, spannend hoor! Ik heb er ook 2 maanden naartoe geleefd zeg maar. Ik wist t 9 weken van te voren. Ik zat op een magere 75b en heb nu ronde Mentor 425 cc high profile geplaatst gekregen. Hiermee zit ik nu als het goed is op een volle C. Dat is ook wat ik wilde, niet groter. Ik ben 173cm en vind een C dan nog mooi passen en natuurlijk. 

 

Ik ben vanmiddag terug in het hotel gekomen en heb sindsdien geslapen. Was behoorlijk afzien die korte reis met al die hobbels. Ben net wakker en heb weer veel pijn, en mag paa vanavond weer pijnstiller :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik ook, begin mei gezegt; en nu ga ik het doen! Me moeder heeft sept 2 weken vrij dus kan er ook rustig naar toe leven, dat helpt ook wel veel.. ben al eerder op consult geweest (lees mijn verslag) alleen die dokter wou 4 verschillende maten bestellen en dan kijken wat die kon doen.. ja doei, ben geen verrassings pakket :45:

 

Aii dat is niet fijn, een extra paracetamol zou toch geen kwaad kunnen als je echt pijn hebt.. tis wel jammer dat je niet ff relax een half uur onder de douch kan staan, meestal helpt dat tegen de pijn en om te ontspannen :85:

Ja dat staat wel mooi volgens mij, ik ben na 3 kinderen echt plat geworden :4: en wil ze gewoon groot net als na de bevalling hahahah

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje

 

haha ik snap precies wat je bedoelt. Na 4 kinderen had ik dat ook. Bij beter weten had ik toch na elke bevalling de hoop dat ze deze keer echt groot bleven, maar helaas smolt het na de borstvoedingsperiodes als sneeuw voor de zon terug naar lege theezakjes. 

 

Ik ga je verslag even lezen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje

 

helloo, ik ben gisteravond thuisgekomen :) 

En ik mis het gemak van het hotel nu al :( 

ik merk dat ik thuis al teveel weer doe en dat kan eigenlijk nog niet merk ik kwa pijn. Ik heb mn kids wel heel erg gemist en ze zijn zo lief voor me! Nu geduldig wachten tot de boobies op hun plek zakken en alles wat meer ‘eigen’ gaat voelen. 

Ken je dat geval van stuwing na de bevalling? Dat is wat ik constant in alle hevigheid voel, vervelend maar niet heel pijnlijk. Enige wat nog pijn doet is opstaan uit ligpositie en wanneer ik mn armen op een bepaalde manier beweeg. Ik slik nog wel alle pijnstillers duef nog niet zonder of af te bouwen

 

Hoe gaat t met jou? Weet je al wat meer??

 

xxx gin&

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gin@ aaah ja dat zal wel, daar had je veel meer rust en niks te doen.. wel je rust pakken hoor..

Hahahaah jaa die stuwing pfff super irritant gevoel maar wel te doen opzich..

 

Als jij je goed voelt bij de pijnstillers moet je ze gewoon blijven nemen, je merkt zelf wel wanneer het minder kan.. 

Ik heb maandag mijn consult! :43: ben benieuwd wat er dit keer uitkomt, hoop niet weer 4 verschillende maten :45:

 

Hoe gaat slapen dan, lukt dat al wat beter?

Xxx:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje

 

slapen gaat niet zo lekker, ik kan gewoon niet lekker liggen op mn rug ook al heb ik 5 kussens en alle mogelijke combinaties al geprobeerd. Ik ben al vanaf baby af aan een buikslaper en zelfs tijdens mn zwangerschappen lag ik toch altijd (half) op mn buik. Nachten zijn dus brak en wakker worden en oostaan helemaal geen pretje. Ik moet echt nog. Moed verzamelen om overeind te komen, want ik weet dat het ff heeuul pijndoet als ik renmaal rechtop ben. Lijktwel of mn borsten dan ineens 30 kilo per stuk wegen ofzo oefff

 

ze zijn vandaag al wel een stuk zachter dan gisteren en voelem niet meer als stenen. Zijkanten en onderkanten voelen nog heel raar, beetje doof blauweplekkachtige beurs gevoel, heel apart

 

aangezien ik vandaag eerste keer helemaal mocht douchen, voor eerst evht helemaal goed kunnen bekijken. En krijg wat blauwe plekken rondom de hechtingen, voor rest ziet alles er denk ik wel oke uit. Hoop dat het zak proces ook snel zal gaan. Zitten zo hoog nu...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.