Ga naar inhoud

Dr van dr weij zwarte lijst! Weet iemand hier wat van?


Naj1984

Aanbevolen berichten

Afgelopen oktober ben ik geopereerd door dr van dr weij bij de Boerhave kliniek. Mijn borsten zijn letterlijk mislukt want binnen 3 maanden zijn mijn borsten gaan hangen en de protheses hangen nu onder mijn tepels! Dr van dr weij had mij bij de 3 maanden gezien en zag al gauw dat er iets niet klopte want ik kreeg ook een infectie en veel nabloedingen. Hij stuurde mij na huis met kom maar over een jaar terug dan kijken we wel verder terwijl ik dood ging van de pijn en nu nog steeds veel pijn heb omdat de rechter borst letterlijk 2 cumaten groter is dan de ander terwijl me borsten gelift waren met prothese! Ik loop nu bij de klachten commissie en zou aankomende oktober door dr Schuringa geopereerd worden voor een herstel operatie want ook mijn littekens zijn extreem gescheurd dus de hele operatie zou opnieuw worden gedaan want mijn protheses zijn voor mijn spier geplaatst en door de druk zijn ze binnen No time extreem gezakt! Nu wilt de kliniek mij geen zekerheid geven of de operatie word vergoed en mijn zus ging dr van dr Weij Google en zag dat hij op de zwarte lijst stond en wel mag opereren maar een proef tijd heeft van een jaar en in die jaar ben ik geopereerd! Ik zet de kopie wel bij de bijlage. Ik heb nu maar een advocaat ingeschakeld want waneer ik de kliniek bel over mijn pijnen dan krijg ik alleen maar antibiotica voor geschreven en daar moet ik het mee doen. Graag jullie advies ik word niet serieus genomen en ben 5000 euro lichter nu terwijl ik een alleenstaande moeder ben en ben als de bang dat ze me laten betalen weer en dat ik met me mislukte pijnlijke borsten jaren moet leven! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Klopt @Noelle2612 Dat heb je helemaal goed. 
Als het goed is, is hier nog ergens een topic daarover te vinden.

Wat betreft jouw situatie @Naj1984zou ik hier zeker werk van maken. Hij heeft idd nagelaten dingen te doen die behoren tot goede voorlichting of handelen, en daarvoor zat hij juist in die proeftijd, zoals ook beschreven wordt in het artikel bij die website die gaat over de zwarte lijst. 
Dus zou dit even goed bespreken met een advocaat. Ik denk dat ze je proberen af te schepen bij de kliniek omdat ze de bui al voelen hangen, maar maak hier maar werk van! Dikke kans dat je hier verder mee kunt komen!

Echt bizar hoe slecht er soms nazorg gegeven wordt en hoe lang meiden moeten lopen met pijn.. Ik weet er alles van. Ik had het geluk dat ik me in de tussentijd ergens anders kon laten opereren, zonder dat ik wist of ik een vergoeding ging krijgen van een andere kliniek, maar voor jou is dit echt verschrikkelijk... Dus hoop dat er gauw schot in de zaak kan komen!!

Heel veel succes hoor!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben afgelopen woensdag met spoed geopereerd bleek dat ik na 8 maanden nog steeds veel vocht had jn mijn borsten vandaar de pijn. 2 andere artsen shuringa en bakker hebben deze operatie verricht en hebben mijn borsten schoongemaakt en de lifting opnieuw gedaan met een versteviging van binnenuit. Protheses hebben ze erin gelaten dus geen nieuwe. Nu afwachten hoe ik nu genees hoop dat me borsten nu beter worden en niet meer zullen zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-6-2018 om 11:49 zei Naj1984:

Hoi ik ben afgelopen woensdag met spoed geopereerd bleek dat ik na 8 maanden nog steeds veel vocht had jn mijn borsten vandaar de pijn. 2 andere artsen shuringa en bakker hebben deze operatie verricht en hebben mijn borsten schoongemaakt en de lifting opnieuw gedaan met een versteviging van binnenuit. Protheses hebben ze erin gelaten dus geen nieuwe. Nu afwachten hoe ik nu genees hoop dat me borsten nu beter worden en niet meer zullen zakken. 

Jeetje wat heftig meid! Maar laten we ervan uit gaan dat je nu eindelijk kan gaan genieten van je boobs na je hertel periode!

 

Heel veel succes en een fijn herstel toegewenst meid! 

 

Liefs noelle xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.