Ga naar inhoud

Zachte boobies


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben nu dacht ik 5 maanden po. En mijn boontjes zijn al echt heel erg mooi, wel erg rond nog. 

 

Nu is mijn vraag worden mijn boobs ooit nog zacht? Even een gek voorbeeld; als je zonder bh op de trap loopt, dat ze en beetje bounce.

 

Zijn zij echt zo hard nog mijn vriend kan er nauwelijks lekker in knijpen -_-

 

Ik ben benieuwd of ze überhaupt nog wat gaan veranderen hoe is jullie ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mima:

Hallo dames,

 

Ik ben nu dacht ik 5 maanden po. En mijn boontjes zijn al echt heel erg mooi, wel erg rond nog. 

 

Nu is mijn vraag worden mijn boobs ooit nog zacht? Even een gek voorbeeld; als je zonder bh op de trap loopt, dat ze en beetje bounce.

 

Zijn zij echt zo hard nog mijn vriend kan er nauwelijks lekker in knijpen -_-

 

Ik ben benieuwd of ze überhaupt nog wat gaan veranderen hoe is jullie ervaring?

Mima

Mijn eerste bv was achter de spier de tweede voor de spier met een zachter resultaat.

Uit je eerdere berichten begrijp ik dat ze achter de spier geplaatst zijn (begrijp me niet verkeerd maar zou het kunnen komen door je krachttraining)

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, heey..

 

Ik ben nu zelf 3 maanden p.o en ze voelen bij mij heel natuurlijk en zacht en ook dat gebounce is er al wel een beetje. Mssn dat het ligt aan het soort en merk protheses? 

Heb zelf anatomische van natrelle en zijn dual plane geplaatst. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ank:

Mima

Mijn eerste bv was achter de spier de tweede voor de spier met een zachter resultaat.

Uit je eerdere berichten begrijp ik dat ze achter de spier geplaatst zijn (begrijp me niet verkeerd maar zou het kunnen komen door je krachttraining)

Groetjes Ank

Hallo Ank,

 

Ze zijn inderdaad achter de spier geplaatst. Ik merk, als ik mijn borstspieren train dat ze wel wat zachter worden! Maar voor korte duur.

 

Als ik ze niet train dan blijven ze hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sanne1987:

Heey, heey..

 

Ik ben nu zelf 3 maanden p.o en ze voelen bij mij heel natuurlijk en zacht en ook dat gebounce is er al wel een beetje. Mssn dat het ligt aan het soort en merk protheses? 

Heb zelf anatomische van natrelle en zijn dual plane geplaatst. 

 

Xx

 

Ik heb mentor en 375 cc, ze staan bekend dat ze zacht worden! Maar nu nog niet veel resultaat :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mima:

 

Ik heb mentor en 375 cc, ze staan bekend dat ze zacht worden! Maar nu nog niet veel resultaat :(

Hmm.. En anatomisch juist dat ze vrij hard horen te blijven omdat ze anders teveel gaan zakken :152: heel apart. 

Je hoort overal dat je het een jaar moet geven. Dus je hebt nog even gelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.