Dorie Posted June 17, 2018 Posted June 17, 2018 Hallo allemaal tien jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan (eurosillicone rond 260 Cc en 240 cc op de spier) dit is allemaal goed verlopen en ben van ren 75a naar 75 d gegaan. Over het cosmetisch resultaat ben ik tevreden echt heb ik me onvoldoende realiseerd wat het psychisch met me zou doen. Breng toch altijd bang voor complicaties, nare ziektes en heb me ook onvoldoende gerealiseerd dat er ook een paar keer gewisseld moet worden. Een paar jas terug heb ik al besloten nooit een wissel te ondergaan, dan maar verwijderen. Nu denk ik er serieus over om ze nu al te laten verwijderen. Heb nu nog geen klachten en ben nog vrij jong (begin 30). Ik denk dat ik nu beter zal herstellen en dat het er mooier uit zal gaan zien als ik het het nu doen ipv nog jaren te wachten. Ik hoop hier wat ervaringen te vinden en foto’s van geexplanteerde borsten.
luus Posted July 25, 2018 Posted July 25, 2018 Ha dori, Ik zit met eigenlijk exact zelfde verhaal en situatie als jou. 30 jaar, sindds een jaar 300cc mentor voor de spier. Van a naar e gegaan. Mentaal lukt t me niet gerust te worden en liever vandaag dan morgen zonder prothesen verder. Overigens zijn ze echt mooi gelukt vind ik zelf en bij een goede arts. Zoek nu ook ervaringen mbt explantatie. Heb jij al n kliniek op het oog? Succes met je keuze! Liefs luus
Ank Posted July 25, 2018 Posted July 25, 2018 Op 17-6-2018 om 19:15 zei Dorie: Hallo allemaal tien jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan (eurosillicone rond 260 Cc en 240 cc op de spier) dit is allemaal goed verlopen en ben van ren 75a naar 75 d gegaan. Over het cosmetisch resultaat ben ik tevreden echt heb ik me onvoldoende realiseerd wat het psychisch met me zou doen. Breng toch altijd bang voor complicaties, nare ziektes en heb me ook onvoldoende gerealiseerd dat er ook een paar keer gewisseld moet worden. Een paar jas terug heb ik al besloten nooit een wissel te ondergaan, dan maar verwijderen. Nu denk ik er serieus over om ze nu al te laten verwijderen. Heb nu nog geen klachten en ben nog vrij jong (begin 30). Ik denk dat ik nu beter zal herstellen en dat het er mooier uit zal gaan zien als ik het het nu doen ipv nog jaren te wachten. Ik hoop hier wat ervaringen te vinden en foto’s van geexplanteerde borsten. Hallo Dori Misschien dat iets aan het verhaal van @Apsara hebt. xx Ank
gastmama Posted July 25, 2018 Posted July 25, 2018 @Dorie @luus als het gaat om het asiasyndroom waar jullie bang voor zijn, wat niet vaak voorkomt, waarom kijken jullie dan niet eens naar monoblock hydrogel. Dat heeft namelijk geen sillicone vulling en volgens mijn pc geen kans op asia. Gellbleeding is ook geen probleem omdat het water is. Heb je een lekkage plas je het gewoon uit. Ik heb ze nu 7 masnden en ben er heel blij mee...
luus Posted July 26, 2018 Posted July 26, 2018 @gastmama, Lief je reactie! Ben volop jouw verslagen aan het lezen en heb je, als dat mag, een volgverzoekje gestuurd. Wordt enthousiast van de hydrogel implantaten en vind ze bij jou prachtig en natuurlijk staan! Ik zelf heb mijn bv bij dr demeyere in gent laten doen. Echt een super arts! Alleen werkt hij niet met hydrogels. Wat betaal je daarvoor bij Nio als ik vragen mag? En heb jij ze dual plane? Ik heb ze nu nl voor de spier gehad en dat herstel viel echt reuze mee. Al ben ik best tenger dus in mijn blootje zie je wel 1 plooi, maar dat wist ik van te voren. Vraag me ook af of ze erg hard aanvoelen door het water? Hoor wel bijna alleen maar goede verhalen over Nio. Ik heb het echt niet onbedacht gedaan, maar hier in mijn omgeving een aantal vrouwen bij dr Demeyere geweest die zo tevreden waren dat ik denk ik er niet erg verbreed ingegaan ben. Liep er al jaren mee en na 5 kids was ik zo klaar met die theezakjes dat ik naar hem gegaan ben. Al heel snel kreeg ik dat paniekzaaierige gevoel, wat als er toch iets is met die siliconendeeltjes die minimaal afgegeven worden? Fijn dat je meedacht iig! Liefs Luus
Yvette40 Posted July 28, 2018 Posted July 28, 2018 Op 17-6-2018 om 19:15 zei Dorie: Hallo allemaal tien jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan (eurosillicone rond 260 Cc en 240 cc op de spier) dit is allemaal goed verlopen en ben van ren 75a naar 75 d gegaan. Over het cosmetisch resultaat ben ik tevreden echt heb ik me onvoldoende realiseerd wat het psychisch met me zou doen. Breng toch altijd bang voor complicaties, nare ziektes en heb me ook onvoldoende gerealiseerd dat er ook een paar keer gewisseld moet worden. Een paar jas terug heb ik al besloten nooit een wissel te ondergaan, dan maar verwijderen. Nu denk ik er serieus over om ze nu al te laten verwijderen. Heb nu nog geen klachten en ben nog vrij jong (begin 30). Ik denk dat ik nu beter zal herstellen en dat het er mooier uit zal gaan zien als ik het het nu doen ipv nog jaren te wachten. Ik hoop hier wat ervaringen te vinden en foto’s van geexplanteerde borsten.
gastmama Posted August 6, 2018 Posted August 6, 2018 Op 26-7-2018 om 20:26 zei luus: @gastmama, Lief je reactie! Ben volop jouw verslagen aan het lezen en heb je, als dat mag, een volgverzoekje gestuurd. Wordt enthousiast van de hydrogel implantaten en vind ze bij jou prachtig en natuurlijk staan! Ik zelf heb mijn bv bij dr demeyere in gent laten doen. Echt een super arts! Alleen werkt hij niet met hydrogels. Wat betaal je daarvoor bij Nio als ik vragen mag? En heb jij ze dual plane? Ik heb ze nu nl voor de spier gehad en dat herstel viel echt reuze mee. Al ben ik best tenger dus in mijn blootje zie je wel 1 plooi, maar dat wist ik van te voren. Vraag me ook af of ze erg hard aanvoelen door het water? Hoor wel bijna alleen maar goede verhalen over Nio. Ik heb het echt niet onbedacht gedaan, maar hier in mijn omgeving een aantal vrouwen bij dr Demeyere geweest die zo tevreden waren dat ik denk ik er niet erg verbreed ingegaan ben. Liep er al jaren mee en na 5 kids was ik zo klaar met die theezakjes dat ik naar hem gegaan ben. Al heel snel kreeg ik dat paniekzaaierige gevoel, wat als er toch iets is met die siliconendeeltjes die minimaal afgegeven worden? Fijn dat je meedacht iig! Liefs Luus Hoi luus, Ik heb bij nio 4500 betaald. Ja het is zeker heel veel! Maar nio gaf mij een heel veilig gevoel. Dat gecombineerd met het veilige gevoel van de hydrogels en bij hem geen lift hoeven gaf bij mij de doorslag! Ik denk trouwens dat er heel veel vrouwen zo instappen als jij gedaan hebt. Absoluut geen verwijt hoor. Maar ik en mijn man nog erger doen niks tot we een volledige studie over het onderwerp hebben gedaan Volgen mag zeker hoor. Veel succes verder. En bij vragen stuur je maar een pbtje
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.