Ga naar inhoud

Symmastia


Loveboobs

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

ik heb 10 jaar geleden mijn borsten laten doen bij de velthuiskliniek in Eindhoven.

Nu wilde ik graag een prothese wissel omdat ik toch graag wat meer wilde.

Zelf had ik al door dat ik geen decolleté had met 225cc anatomische protese .

Heb op internet wat gegoogeld en ik kwam erachter dat ik toch een lichte vorm van Symmastia heb.

heb vorig jaar een afspraak gemaakt bij dr Verdonck . Hij bevestigde dat ik Symmastia heb en verwees me door naar de wellness kliniek in Genk bij zijn collega Luc Damen.

afspraak gemaakt uiteindelijk ook op consult geweest. Dr damen vertelde mij dat hij er niets aan kon veranderen.

was heel druk daar en hij wilde graag toch meer cc plaatsen omdat ik grotere borsten wilden.

consult was dus vreselijk liep meer als 2 uur uit met alleen al wachten. Was een lopende band daar zoveel mensen ! en mijn consult duurde maar 10min. Was echt niet tevreden. 

Heeft iemand misschien tips voor mij ? Bij wie ik kan gaan ? 

Ben ten einde raad.

 

x Chayenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Loveboobs:

Hi allemaal,

 

ik heb 10 jaar geleden mijn borsten laten doen bij de velthuiskliniek in Eindhoven.

Nu wilde ik graag een prothese wissel omdat ik toch graag wat meer wilde.

Zelf had ik al door dat ik geen decolleté had met 225cc anatomische protese .

Heb op internet wat gegoogeld en ik kwam erachter dat ik toch een lichte vorm van Symmastia heb.

heb vorig jaar een afspraak gemaakt bij dr Verdonck . Hij bevestigde dat ik Symmastia heb en verwees me door naar de wellness kliniek in Genk bij zijn collega Luc Damen.

afspraak gemaakt uiteindelijk ook op consult geweest. Dr damen vertelde mij dat hij er niets aan kon veranderen.

was heel druk daar en hij wilde graag toch meer cc plaatsen omdat ik grotere borsten wilden.

consult was dus vreselijk liep meer als 2 uur uit met alleen al wachten. Was een lopende band daar zoveel mensen ! en mijn consult duurde maar 10min. Was echt niet tevreden. 

Heeft iemand misschien tips voor mij ? Bij wie ik kan gaan ? 

Ben ten einde raad.

 

x Chayenne

 

Hoi hoi @Loveboobs

Een pc die geen ervaring heeft met het oplossen van symmastia is geen goede optie.. De enige goede optie die ik zo kan bedenken is dr. Plovier! Ik zou echt geen andere arts kunnen bedenken waarvan ik goede hersteloperaties gezien heb, voor wat betreft symmastia… 
Ga bij hem, en zeker niet bij Luc Damen van de Wellnesskliniek. Ik ben al blij dat hij zegt dit niet voor je op te kunnen lossen, maar het zomaar plaatsen (zonder oplossing) van grotere prothesen is echt een heel raar advies..

Plovier, Be-clinic, is echt de enige goede optie die ik zo even kan bedenken!!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 17-6-2018 om 20:04 zei Loveboobs:

Heel erg bedankt best boobie ik ga eens langs voor een consult 

Hey heb je al een datum? k heb ook blijkbaar lichte symmastia (al zie ik het zelf niet) en een asymmetrische borstkas. Dus geen standaard situatie. Ik ga ook horen bij plovier wat mogelijk is qua correctie en of ik misschien bij hem nog groter kan. Ben heel benieuwd naar zijn mening xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.