Ga naar inhoud

Dr. Hupkens via Diana Gabriëls


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi dames! 

Ik was van plan om naar de BBC in Diest te gaan, maar ik ben afgelopen vrijdag gaan passen bij Diana. (Consulente was Claudine) 

Ik heb borsten gezien van Dr. Hupkens en wat een mooie borsten!!! 

Maar ik moet dus absoluut stoppen met roken, anders wil hij niet helpen... Ohhhh help! 

Ik heb 450cc gepast, en wauw.... Meteen verliefd op de “borsten” die ik in de spiegel zag. 

 

Dus als jullie tips hebben om te stoppen met roken, shoot! 

Mij ben er nu zeker van dat ik door Dr. Hupkens geholpen wil worden! 

In de foto’s mijn pasfoto’s en mijn normale borsten inclusief “genoeg” vulling. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedenken dat je van al het geld wat je gaat besparen met sigaretten straks ontiegelijk mooie bh's kan kopen?

En je wil ook echt stoppen met roken voor die operatie, ook al zijn er een paar die mazzel hebben gehad, er zijn er zoveel die slechte wondgenezing of infecties hebben gehad door het roken.

Zie ze op m'n werk ook regelmatig, met een wond die maar niet dicht wil gaan en een uur later zie je ze in het rookhok zitten. 

 

Bedenk jezelf waarom je rookt.
Stel dat het ontiegelijk druk is op je werk o.i.d. ben je dan ook bezig met die sigaret die je nu niet kan roken?
Zet je een film tussendoor op pauze of ga je bij de bioscoop naar buiten om te kunnen roken? 

Is het antwoord op beide vragen nee, dan ben je in ieder geval niet verslaafd aan de sigaretten zelf maar aan de handeling van het roken. 

 

Heb zelf zo'n elektronisch ding gekocht zonder nicotine, ben bewust op m'n werk wel steeds mee gegaan naar het rookhok om aan die elektrische sigaret te lurken. 

Het pakje sigaretten dat ik nog had heb ik dichtgeplakt en in 'm'n tas gedaan, anders heb je steeds het gevoel dat je sigaretten moet kopen want je hebt ze niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.