Ga naar inhoud

HELP!! 375cc of toch 400??


Aanbevolen berichten

Hey Dames,

 

Ik ben 2 weken geleden bij faceland op consult geweest. Ik ging erheen met het doel; ik wil mentor protheses. Maar ze had het eigenlijk alleen maar over motiva.

 

Weke protheses raden jullie mij aan? 

Ik heb zelf het gevoel dat de mentor protheses beter zijn door de keurmerken etc. Volgende week heb ik weer een consult bij diana gabriels. Spannend...

 

Hoor graag van jullie!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey dames!!

 

ik ben gisteren op consult geweest bij dg. En dan ook gelijk bij dr Hupkens.. ik heb 350cc en 375 mentor gepast. Bij 375 zei mijn moeder eigenlijk groter moet je niet gaan. 

 

Nu ben ik thuis nogmaals de fotos aan het terugkijken en denk ik, moet ik echt niet groter gaan?? Zou 400cc niet mooier zijn.

 

ik ben 1.83 en weeg 66kilo. 

Ben van boven best dun , maar heb wel heupen en billen. 

Iemand die in de zelfde situarie zit, of al heeft gekozen? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mening; het mag groter:43:

Maar dat is mijn mening, ik vind dat mooier.. ik wil zelf ook tussen de 400cc en 500cc

Maarja er zullen altijd andere mensen zijn die zeggen dat dit mooier is..

Zou kijken of je nog een keer terug kan om te passen voor groter, kijken hoe je dat vind.. :D je moet naar je eigen gevoel luisteren, t zijn jou boobies.. jij moet er mee lopen.. als je naar een ander gaat luisteren krijg je misschien spijt :85:

Succes! Heb je al een datum?

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ammie Als je pc zegt dat 400cc past zou im daarvoor gaan. Je bent een lange vrouw dus dat kun je goed hebben denk ik. Ik zelf ben slecht 168 en weeg 69 kg en heb 340cc wat ook de max was volgens mijn pc. Ik kom van 75A en ben tevreden maar zeg nu ook dat ze best iets groter hadden mogen zijn. Nu ben ik pas 3 we po dus het kan nog veranderen (hoop dus dat ze nog wat groeien) Bij  twijfel gewoon een nieuwe pas sessie aanvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Bloemmetje:

Mijn mening; het mag groter:43:

Maar dat is mijn mening, ik vind dat mooier.. ik wil zelf ook tussen de 400cc en 500cc

Maarja er zullen altijd andere mensen zijn die zeggen dat dit mooier is..

Zou kijken of je nog een keer terug kan om te passen voor groter, kijken hoe je dat vind.. :D je moet naar je eigen gevoel luisteren, t zijn jou boobies.. jij moet er mee lopen.. als je naar een ander gaat luisteren krijg je misschien spijt :85:

Succes! Heb je al een datum?

Xoxo

 

Hee!! 

ja dat had ik ook toen ik de foto's zag. Sommige zeggen dat als je waterzakjes vult met het aantal cc dat je het vergelijkbare hebt, dus dat ga ik is proberen omdat de kliniek 1 uur rijden is... 

operatiedatum staat gepland op 21 juli!!! dus schiet al op ja.

Heb je ook al een operatiedatum en arts?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Moontje95:

Hi Ammie,

 

Ik zou dan voor de 400cc gaan! Een vriendin van mij heeft 375cc, maar heeft spijt dat ze niet voor grotere protheses heeft gekozen ivm brede heupen en billen.

 

xxx

Hee moontje, 

Jaa het vervelende is dat ik die 400cc niet gepast heb.  Dus of ik het zonder passen aandurf is de vraag. 

Misschien moet ik die cc's proberen na te bootsen met waterzakjes en ander maar weer een consult plannen om te passen.. ik wil het wel best natuurlijk houden daarom zei de consulente 375 is goed!!

lastig allemaal die twijfels.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei littlepony:

Mijn pc zei wel dat foto’s kleiner ogen dan in ‘t echt.

ik vind dit wel een mooie, passende maat!

Hey Little pony, 

Ja in het echt vond ik het ook mooi, ik had 350 en 375 gepast.

Maar inderdaad nu ben ik aan het twijfelen voor die 400cc omdat iedereen zegt dat het kleiner gaat uitvallen.

Lastig... en me operatiedatum staat al op 21 juli dus moet snel gaan beslissen.

 

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ammie:

 

Hee!! 

ja dat had ik ook toen ik de foto's zag. Sommige zeggen dat als je waterzakjes vult met het aantal cc dat je het vergelijkbare hebt, dus dat ga ik is proberen omdat de kliniek 1 uur rijden is... 

operatiedatum staat gepland op 21 juli!!! dus schiet al op ja.

Heb je ook al een operatiedatum en arts?

xxxx

Hee meid @Ammie

 

Zou zeker voor t grootste aantal cc gaan. Je bent best lang dus dat kun je goed hebben!

 

Bij het passen lijkt het ook groter hoor. 

 

Ik ben maar 167 ongv en heb 550cc laten zetten. Klinkt veel maar dat valt reuze mee!

 

Heel veel succes! 

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ammie:

Hey Little pony, 

Ja in het echt vond ik het ook mooi, ik had 350 en 375 gepast.

Maar inderdaad nu ben ik aan het twijfelen voor die 400cc omdat iedereen zegt dat het kleiner gaat uitvallen.

Lastig... en me operatiedatum staat al op 21 juli dus moet snel gaan beslissen.

 

XXXX

Hi! Ja dat twijfelen herken ik ook wel hoor.

mijn pc zei ook dat ze niet echt kleiner worden als gepast. Maar omdat ze eerst opzwellen en daarna weer normaal worden lijkt t ook alsof ze kleiner worden. 

 

Twijfelde zelf ook vanaf foto. Maar toen paste ik ze weer aan en dan lijkt het ook heel anders.

 

succes met je keuze!

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, littlepony said:

Mijn pc zei wel dat foto’s kleiner ogen dan in ‘t echt.

ik vind dit wel een mooie, passende maat!

 

Ik vond het juist andersom, bij de pas sessie zag er groter uit dan wat het nu is geworden haha.

Dus ben blij dat ik die extra 50cc genomen heb. Die borstspier zwakt het ook wel een beetje af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ammie:

 

Hee!! 

ja dat had ik ook toen ik de foto's zag. Sommige zeggen dat als je waterzakjes vult met het aantal cc dat je het vergelijkbare hebt, dus dat ga ik is proberen omdat de kliniek 1 uur rijden is... 

operatiedatum staat gepland op 21 juli!!! dus schiet al op ja.

Heb je ook al een operatiedatum en arts?

xxxx

Ik ga 2 juli nog bij een arts langs.. want de vorige daar.beviel me zijn antwoorden niet van:4:

En dan hoop ik 1,2 of 3 sept geopereerd te worden..

Pff 21 julli dat is al snel, wou dat ik zo snel al kon..

Had jou arts gezegt dat 400cc ook mogelijk was of wou je dat zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Bloemmetje:

Ik ga 2 juli nog bij een arts langs.. want de vorige daar.beviel me zijn antwoorden niet van:4:

En dan hoop ik 1,2 of 3 sept geopereerd te worden..

Pff 21 julli dat is al snel, wou dat ik zo snel al kon..

Had jou arts gezegt dat 400cc ook mogelijk was of wou je dat zelf

Ahh oke!! Maar dat schiet ook al op. Nou het ging zegmaar zo; ik vroeg of 375 cc niet te groot werd. Zegt die neehoor 400cc zou zelfs mooi zijn. Dus ik zeg ja maar ik ben pas 20 hoe ziet het er dan later uit. Zegt die je leeft nu dus waarom niet ?? 

 

Ik wil het gewoon normaal niet van die super grote borsten maar natuurlijk ook niet te klein. Een D cup vind ik al goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Rocker:

 

Ik vond het juist andersom, bij de pas sessie zag er groter uit dan wat het nu is geworden haha.

Dus ben blij dat ik die extra 50cc genomen heb. Die borstspier zwakt het ook wel een beetje af.

Heb jij ook mentor?? En hoeveel cc . Op je foto ziet het er namelijk heel mooi uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ammie  Wat heb je van jezelf voor maat? Maakt ook nog wel uit. 

Maar die 25 cc extra zal niet veel verschil uitmaken denk ik. 

 

Maar als je pc zegt dat die 400 mooier is zou ik dat wel doen.

 

Succes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! Ik heb ook erg getwijfeld tussen 375 en 400. Ik had met passen 325 en 400 gepast, maar was een beetje bang dat 400 te groot zou zijn. Een vriendin van mij heeft 375 en dat vond ik erg mooi staan.

Uiteindelijk ben ik wel voor de 400 gekozen en super blij met de keuze! Nu bijna 5 weken po en je nieuwe borsten wennen qua maat erg snel. Daarbij is het verschil tussen 375 en 400 niet super groot, dus als ik jou was zou ik lekker voor 400 gaan.

Succes met het maken van je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn voor situatie. Wat zeggen jullie nu? 400cc of 375...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Melina:

@ammie  Wat heb je van jezelf voor maat? Maakt ook nog wel uit. 

Maar die 25 cc extra zal niet veel verschil uitmaken denk ik. 

 

Maar als je pc zegt dat die 400 mooier is zou ik dat wel doen.

 

Succes

 

 

Hey Melina! 

Heb net een foto erop gezeg van mijn eigen maat is 75a/b ! Mijn pc zei dat 375 niet te groot was. Dat 400 zelfs zou kunnen.. maar heel die maat heb ik niet gepast daarom twijfel ik zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ammie:

Dit is mijn voor situatie. Wat zeggen jullie nu? 400cc of 375...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik zou gewoon 400cc doen, het is weinig verschil.. en ik lees van veel meiden dat ze achteraf blij zijn dat ze toch de grootste hebben gedaan ondanks het maar 25cc extra is

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Ammie said:

Heb jij ook mentor?? En hoeveel cc . Op je foto ziet het er namelijk heel mooi uit. 

 

Ik heb mentor, coh 1, high profile en 500cc. Zal je even toevoegen aan m'n album, want die foto is van 6 weken PO en erna is het nog wel wat veranderd haha. 

 

Het open stuk tussen je borsten zal trouwens niet veel kleiner worden, maar omdat de vulling tussenin meer is lijkt die opening wel kleiner.
En ik zou voor 400cc gaan, je went best snel aan de maat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.