Ga naar inhoud

borstvergroting door dr. van der Weij


Oriboobs

Aanbevolen berichten

Hey! Ik heb dezelfde vraag als enkele vrouwen hierboven. Heb al heel wat rondgekeken op websites en momenteel is mijn top 3: Dr. van der weij, De wellness kliniek en kliniek beaucare. Daarom zou ik heel graag toegang krijgen tot de albums van de meiden die bij een van deze drie gegaan zijn. Ik hecht zeer veel belang aan het natuurlijk resultaat. Alvast bedankt aan degene die mij toegang willen verlenen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobie9000 Ik heb je voorstelberichtje gelezen en kan me goed voorstellen dat je een bv wilt laten doen. Ik had precies hetzelfde op jou leeftijd (ik ben nu 47) en uiteindelijk heb ik pas afgelopen mei m’n bv laten doen. Iets met andere prioriteiten :21: 

 

Afijn ik ben er superblij mee en ik weet zeker dat jij t ook zo zult gaan ervaren. Ik ben door dr vd Weij van Boerhaave geopereerd.

 

Ik heb je toegevoegd aan m’n album zodat je een kijkje kunt nemen. 

 

Liefs

Von :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Vonnepon! Ja het is zeker geen impulsieve beslissing; ik ben er al 3 jaar zeker van dat ik het wil maar het moest niet direct. Eerst bijeensparen natuurlijk! Ook ben ik verder wel zelfzeker, enkel die kleine borsten he.. Heb ook al bijna 4 jaar een vriend die er niet over klaagt, maar ik ben er gewoon zelf niet blij mee. Telkens als het zomer wordt ben ik blij, maar vanaf ik aan bikini's denk slaat het om. Ik haat bikini's kopen en vind mezelf er niet mooi in. Als er vrienden met een zwembad in de tuin een feestje geven dan "vergeet" ik mijn bikini of ga ik zelfs niet, ook stranddagjes ontzeg ik mezelf met vrienden. Op die manier is het voor mij wel duidelijk gebleken dat ik er beter iets aan doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lijntje Von! Niet dat het van mij zo heel veel slechter is maar toch beter weer eens beginnen fitnessen als ik dit zie en dat op je 47ste!! ;)

Ik heb wel nog enkele vraagjes; ik heb je voorgaande berichtjes in deze discussie gelezen dus weet dat je bij Dr. Van der Weij bent geweest en ook dat je 340cc hebt, maar kun je me nog wat meer vertellen? Voor of achter de borstspier en de vorm van de implantaten en of je daar eerder de vrije keuze in had of hij een voorstel deed en daarvan veronderstelde dat jij het wel zou aannemen? Betekent dual plane trouwens gewoon achter de borstspier of is daar verder nog iets speciaal aan?

Trouwens nu heb je een E, maar ze lijken niet supergigantisch of is zijn dat enkel de foto's? Omdat ik bijna niks heb stelde ik mij vanaf een D-cup altijd gigantische balonnen voor.

Klopt het trouwens dat er slechts 1 voor-foto in je album staat? Het is mijn eerste kijkje in een album dus ben hier nog een groentje in in het herkennen welke foto van wanneer precies is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobie9000, dank je :53: ik werk er hard voor want t gaat niet vanzelf. 

 

Ik had tijdens mijn consult met vd Weij aangegeven dat ik zo natuurlijk uitziende borsten wilden die wel aanwezig mochten zijn, dus niet te klein. Hij adviseerde in eerste instantie 300 cc anatomisch implantaten en gaf aan dat ik max 340cc kon hebben ivm breedte van mijn eigen borst. Il heb uiteindelijk dus voor t maximale gekozen. Ik heb dus  anatomische implantaten voor de spier. De reden dat ik voor de spier heb is omdat ik genoeg borstweefsel had. Dat meet hij op met een instrument en moet minimaal 2cm zijn en ik had ruim 3 cm. Voordeel is dat je herstel een stuk sneller en nagenoeg zonder pijn is maar dan spreek ik voor mezelf. Bij dual plane doen ze de prothese een stukje onder de spier dus niet helemaal. Vd Weij plaats dual plane wanneer je dus te weinig borstweefsel hebt. 

 

Ik heb idd maar 1 voorfoto omdat ik wel wil laten zien waar ik vandaan kom maar vind/vond t echt lelijk. Ik had een lege 75A/AA en nu dus 75E. Ik moet je zeggen dat ik ook verrast was toen ik op deze maat uitkwam  maar ik ben er superblij mee. Ze tonen idd niet als een E. De reden dat ik die maat heb is omdat nepborsten voller en ronder zijn waardoor je een grotere cupmaat nodig hebt. Ze ogen als een volle C, kleine D vind ik, zeker in kleding. Ik ben ook echt blij dat ik voor 340cc gegaan ben want ik had ze niet kleiner gewild. 

 

Mijn littekens zien er ook echt heel mooi uit. Ben benieuwd of ze nog zichtbaar zijn over een jaar want t zijn echt heel mooie dunne streepjes.

 

Verder vond ik het echt een superfijne ervaring in de Boerhaave. Vd Weij is een heel kundig pc en verder zijn de mensen ontzettend lief en zorgzaam. Heb best wel aantal keren gemaild en gebeld en kon ook nog een keer extra passen en dat was allemaal geen probleem. 

 

Succes met je gesprekken, ik ben benieuwd wat je keuze wordt.

 

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door hem alles mislukte infecties heb herstel operatie gekregen door zijn collega’s hij is heel nalatig wanneer er complicaties optreden ik zal hem nooit aanraden bij mensen ik heb een trauma door hem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoeh het zal nog een zeer moeilijke keuze worden dan. Op zijn website vind ik de vrouw met 230cc echt de perfecte borsten hebben (ik wil het net iets minder aanwezig :)) en ook als ik hier tussen de openbare foto-albums kijk op het forum heb ik "mijn" favoriete borsten tot nog toe verkozen en ook deze werden door Van der Weij geopereerd. :huh:

 

Mag ik vragen welke complicaties je hebt ondervonden?

 

Wat zijn trouwens de voor- en nadelen van voor en achter de borst?

Voor de borst heb je minder pijn, maar oogt het minder natuurlijk dacht ik?
Achter de borst ben je nog in staat om later borstvoeding te geven.
Bij achter de borst; bewegen ze dan juist meer of minder mee als je beweegt en als je op je zij gaat liggen?
Wat met krachtverlies? Niet dat ik nu veel arm/borstspieren heb, ben eerder gespierd in mijn onderlichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te veel vocht en infecties en bloedingen en hij liet me steeds na controles na huis gaan met het komt wel goed/ lifting was mislukt had een verzakking binnen 3 mnd en 2 weken geleden kreeg ik een spoed operatie en werden mijn borsten opnieuw gelift en schoongemaakt bleek dus nog vocht in te zitten/ nu ben ik aan het genezen/ prothese had nooit voor het spier gemogen bij mij maar hij plaats bijna altijd voor de spier helaas. Hij heeft niet goed na mijn huid type gekeken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees meer goede als slechte dingen over hem. Ja het blijft lastig om een goede keus te maken. Maar in iedergeval bedankt voor je bericht, ik ga dit nog wel bespreekbaar maken dat mochten er complicaties zijn ik wel gewoon goed geholpen wil worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen zal wel met elke arts goede en slechte ervaringen hebben. Zo heeft ook iedereen goede en slechte eigenschappen. Het is ieders eigen keuze. Ik lees gelukkig bijna alleen maar goede verhalen over hem.

En hoe hij mijn consult heeft gedaan was echt top. Hij nam er alle tijd voor. En hij maakt gewoon echt mooie borsten. Heb wel alleen borsten van hem gezien zonder lift. En die zijn echt wauw! Ik wil ook door hem geopereerd worden. Maar eerst sparen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben drie weken geleden geopereerd door Dr. Leo Peter van der Weij en zou hem ten zeerste afraden! Gezien de rechtzaak die er gaat komen, kan ik niet inhoudelijk in detail treden. Ik ben door deze operatie in een levensbedreigende situatie terecht gekomen. Door de vele positieve reacties over dr. Leo Peter van der Weij, mede via dit forum, heb ik voor deze arts gekozen. Ik ben nu aan het herstellen van verminkte borsten en zal nog meerdere operaties moeten ondergaan. Heel veel succes en wijsheid bij je keuze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei LaLieke:

Ik ben drie weken geleden geopereerd door Dr. Leo Peter van der Weij en zou hem ten zeerste afraden! Gezien de rechtzaak die er gaat komen, kan ik niet inhoudelijk in detail treden. Ik ben door deze operatie in een levensbedreigende situatie terecht gekomen. Door de vele positieve reacties over dr. Leo Peter van der Weij, mede via dit forum, heb ik voor deze arts gekozen. Ik ben nu aan het herstellen van verminkte borsten en zal nog meerdere operaties moeten ondergaan. Heel veel succes en wijsheid bij je keuze...

 

Oh wat erg zeg!! Schrik hier van. Sterkte! Ging het om een borstlift? Of alleen vergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LaLieke en @Naj1984 Allereerst wil ik jullie zeggen dat ik echt heel erg vind wat jullie is overkomen. Dit is niet wat je hoopt wanneer je aan zo’n traject begint. Zo’n stap neem je niet lichtzinnig, je speurt t internet af en gaat op consulten en dan maak je een keuze voor een kliniek/pc waar je vertrouwen in hebt. En als t dan zo eindigt is dat heel zuur.

 

Het lijkt erop dat vd Weij heel goed is in alleen borstvergrotingen maar het blijkbaar niet zo goed in lift/ verkleining al dan niet in combinatie met vergroting. Ik lees namelijk alleen klachten over die laatste combinaties. 

 

Ik ben zelf ook door vd Weij geopereerd. Ik heb alleen een borstvergroting gehad en heel eerlijk, ik ben heel tevreden. Het is alles wat ik ervan had verwacht en meer. Ik wil dat toch even gezegd hebben. Daarmee bagataliseer ik jullie verhalen niet want ik vind het oprecht vreselijk wat jullie is overkomen. 

 

Ik hoop voor jullie beide dat er een heel goede oplossing komt. Dat er een pc is en mss dus niet vd Weij, die het voor jullie op gaat lossen zodat jullie nadien ook heel blij met jullie borsten zijn. En ook dat jullie gerechtigheid krijgen en financieel tegemoet gekomen worden. 

 

Heel veel sterkte.

Liefs,

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me herstel al door zijn collega’s gehad. Kijk complicaties kunnen voorkomen niks is met zekerheid en ik ben ook van mening dat dingen echt fout kunnen gaan, maar hij liet mij met een infectie lopen en wou me niet helpen ik moest maar geduld hebben. Hij is geen arts die gelijk met oplossingen komt en geeft zijn fout niet toe. Ik vind dat je als arts wel eerlijk moet zijn als iets niet goed gaat en gelijk moet handelen wanneer je patiënt met een probleem rondloopt en daar is hij zwaar in gefaald. Voor de rest zal hij wel goed zijn in borstvergrotingen maar idd met combinatie van liften etc bakt hij er niks van want hij had me borsten letterlijk geruïneerd. Maar dit is allemaal mijn persoonlijke ervaring en ik zal mijn vriendinnen nooit na hem toe sturen voor een operatie want hij is gewoon lax met het opletten van zijn patiënten. Ik hoop dat mijn hersteloperatie de laatste ben nu 3 weken po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Wordt wel weer heel blij van jouw bericht. Mij viel het ook al op dat het steeds met borstliften niet goed gaat bij hem. Alleen vergrotingen gaat prima, maar zodra er een lift bij komt lijkt het niet goed uit te pakken. 

Ik ga sowieso nog een keer bij hem op consult. Maar dat duurt nog wel even. Ga eerst volgas zorgen dat ik tevreden wordt met de rest van mijn lijf. Dus nog wat afvallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.