Oriboobs

borstvergroting door dr. van der Weij

Recommended Posts

Beste Leden,

Zolang ik kan me herinneren wil ik borstvergroting en liposuctie laten doen.  Ben zo bang om zo'n stap te nemen. Niet bang voor het operatie zelf maar meer over het resultaat. Heb moeite om zomaar een chirurg te vertrouwen en op foto's zie je altijd goede resultaten. Ik heb meer echte ervaringen nodig.

Ik dacht dat ik eindelijk een goede chirurg gevonden heb en was op het punt om een afspraak te maken totdat ik i hem op het zwarte lijst tegen kwam. Ik heb het over Dr. L.P van der Weij. Nu ben ik weer terug naar stap 1 beland.

Mijn hoop is dat misschien jullie kunnen me hiermee helpen.

Hoi Oriboobs

Mag ik vragen waar je van der Weij op een zwarte lijst heb zien staan?

Ik ben laatst bij hem op consult geweest en had er wel een goed gevoel bij en zie over het algemeen goede verhalen over hem maar dit klinkt dan toch niet zo goed.. vind het ook erg lastig om de juiste chirurg te zoeken dus kan je helaas ook nog niet verder helpen

Owjeej daar schrik ik toch wel een beetje van, zeker omdat ik al een optie heb staan voor een borstlift. Nu is de reden gelukkig vooral administratief en maakt hij (als het goed is) wel alsnog mooie borsten maar dit zet me wel aan het denken.. dankje voor het delen!

@Summer18 en @Oriboobs  Ik ben afgelopen 29 mei door dr vd Weij geopereerd voor een bv naar alle tevredenheid. Ook de consulten die ik met hem gehad heb, heb ik als heel prettig ervaren. Hij is heel secuur met het opmeten en verteld duidelijk wat wel en niet kan. Ik heb dat artikel ook gelezen en moet je eerlijk zeggen dat ik m niet gevraagd heb waarvoor hij geschorst is geweest. Ik kan alleen zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben over de gang van zaken en het resultaat zover. Hij staat toch bekend als de pc die heel mooie en natuurlijke borsten creeeërt. Ik zou zeggen, ga het consult gewoon doen, het is tenslotte vrijblijvend, en bepaal daarna of je wel of niet met hem door wilt. 

Liefs,

Vonnepon

Hoi @Oriboobs  in het volgende topic staat wat meer info over vd weij en de zwarte lijst:

Ik ben heel blij voor je. prachtige foto's. Hoe heb je hem gekozen?  Vanuit internet of via kennissen/vrienden? 

@Oriboobs Ik ben uiteindelijk bij vd Weij uitgekomen na een zoektocht op internet en ervaringen te lezen van andere o.a. op dit forum. 

Heb net het stuk gelezen dat @Aloysa heeft gepost en het lijkt erop dat het om een borstlift/verkleining gaat. Dat is ook wellicht een complexere operatie met mss wel meer risico’s dan een bv. Als dit is waarvoor hij geschorst is heeft t te maken met een zeldzame complicatie waar hij geen of ieder geval slechte voorlichting over heeft gegeven naar de cliënt. Een operatie brengt altijd risico’s met zich mee en ik ben van mening dat je een goede en volledige voorlchting moet krijgen van de pc die jou gaat opereren, ook al gaat het om een zeldzame complicatie. Je hebt het recht om het vooraf te weten. Het is tenslotte jou lijf waar hij in gaat snijden. Het is alleen niet te voorzien of je na de operatie complicaties krijgt. Dat is altijd achteraf. Daarom is het belangrijk je te realiseren dat een operatie niet zonder risico is voordat je een beslissing neemt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt om tot een beslissing te komen. Persoonlijk ben ik heel tevreden over de consulten, behandeling en communicatie met de kliniek en dr vd Weij.

• Like 1

Aan alle dames die geopereerd zijn door dr,van der Weij. Willen jullie mij aan uw foto album toevoegen (taggen)? Ik ben al een tijdje aan het rond kijken en mijn voorkeur valt  nog steeds op dr. van der Weij ondanks dat zijn naam op het zwarte lijst staat. Ik zou graag nog meer foto's van zijn borstvergrotingsoperaties willen zien.

Alvast bedankt,

Nanaz

• Like 1

Mijn eerste bv was bij dr van der weij. Ik ben altijd tevreden geweest, nooit klachten gehad in die 15 jaar niet. Ik zal je even toevoegen. Er zit 1 foto bij van mijn eerste bv. (Wel ondertussen na 2 zwangerschappen) 

maar ze zagen er heel natuurlijk uit. 

Groetjes

@Melina Zou je mij ook willen toevoegen om in je album te mogen kijken? 

Ook ik zou graag foto’s van borstvergrotingen willen zien die Dr. Van der Weij heeft gedaan. 

Donderdag 29 juni ga ik op consult bij hem. Heb alleen nog maar goeie verhalen gelezen over hem en ineens lees ik dit. Schrik er wel van. Maar heb tot nu toe alleen maar super mooie borsten gezien die hij geopereerd heeft. 

Hi Melina, Oh sorry dat was niet de bedoeling! Ik heb ook goede recensie over hem gelezen.  En ik denk dat ik hem toch ga  kiezen! Laat me weten hoe jij gaat het ervaren! succes!!