Ga naar inhoud

borstvergroting door dr. van der Weij


Oriboobs

Aanbevolen berichten

Beste Leden,

 

Zolang ik kan me herinneren wil ik borstvergroting en liposuctie laten doen.  Ben zo bang om zo'n stap te nemen. Niet bang voor het operatie zelf maar meer over het resultaat. Heb moeite om zomaar een chirurg te vertrouwen en op foto's zie je altijd goede resultaten. Ik heb meer echte ervaringen nodig.

Ik dacht dat ik eindelijk een goede chirurg gevonden heb en was op het punt om een afspraak te maken totdat ik i hem op het zwarte lijst tegen kwam. Ik heb het over Dr. L.P van der Weij. Nu ben ik weer terug naar stap 1 beland.

Mijn hoop is dat misschien jullie kunnen me hiermee helpen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Oriboobs

 

Mag ik vragen waar je van der Weij op een zwarte lijst heb zien staan?

Ik ben laatst bij hem op consult geweest en had er wel een goed gevoel bij en zie over het algemeen goede verhalen over hem maar dit klinkt dan toch niet zo goed.. vind het ook erg lastig om de juiste chirurg te zoeken dus kan je helaas ook nog niet verder helpen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2018 om 10:55, Summer18 zei:

Hoi Oriboobs

 

Mag ik vragen waar je van der Weij op een zwarte lijst heb zien staan?

Ik ben laatst bij hem op consult geweest en had er wel een goed gevoel bij en zie over het algemeen goede verhalen over hem maar dit klinkt dan toch niet zo goed.. vind het ook erg lastig om de juiste chirurg te zoeken dus kan je helaas ook nog niet verder helpen

 

Hi Summer18,

 

http://www.zwartelijstartsen.nl/zwartelijst_arts/weij-l-p/

laat me aub weten wat je ervan denkt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owjeej daar schrik ik toch wel een beetje van, zeker omdat ik al een optie heb staan voor een borstlift. Nu is de reden gelukkig vooral administratief en maakt hij (als het goed is) wel alsnog mooie borsten maar dit zet me wel aan het denken.. dankje voor het delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Summer18 en @Oriboobs  Ik ben afgelopen 29 mei door dr vd Weij geopereerd voor een bv naar alle tevredenheid. Ook de consulten die ik met hem gehad heb, heb ik als heel prettig ervaren. Hij is heel secuur met het opmeten en verteld duidelijk wat wel en niet kan. Ik heb dat artikel ook gelezen en moet je eerlijk zeggen dat ik m niet gevraagd heb waarvoor hij geschorst is geweest. Ik kan alleen zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben over de gang van zaken en het resultaat zover. Hij staat toch bekend als de pc die heel mooie en natuurlijke borsten creeeërt. Ik zou zeggen, ga het consult gewoon doen, het is tenslotte vrijblijvend, en bepaal daarna of je wel of niet met hem door wilt. 

 

Liefs,

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2018 om 12:06, Vonnepon zei:

@Summer18 en @Oriboobs Ik ben afgelopen 29 mei door dr vd Weij geopereerd voor een bv naar alle tevredenheid. Ook de consulten die ik met hem gehad heb, heb ik als heel prettig ervaren. Hij is heel secuur met het opmeten en verteld duidelijk wat wel en niet kan. Ik heb dat artikel ook gelezen en moet je eerlijk zeggen dat ik m niet gevraagd heb waarvoor hij geschorst is geweest. Ik kan alleen zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben over de gang van zaken en het resultaat zover. Hij staat toch bekend als de pc die heel mooie en natuurlijke borsten creeeërt. Ik zou zeggen, ga het consult gewoon doen, het is tenslotte vrijblijvend, en bepaal daarna of je wel of niet met hem door wilt. 

 

Liefs,

Vonnepon

 Ik ben heel blij voor je. prachtige foto's. Hoe heb je hem gekozen?  Vanuit internet of via kennissen/vrienden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Oriboobs Ik ben uiteindelijk bij vd Weij uitgekomen na een zoektocht op internet en ervaringen te lezen van andere o.a. op dit forum. 

 

Heb net het stuk gelezen dat @Aloysa heeft gepost en het lijkt erop dat het om een borstlift/verkleining gaat. Dat is ook wellicht een complexere operatie met mss wel meer risico’s dan een bv. Als dit is waarvoor hij geschorst is heeft t te maken met een zeldzame complicatie waar hij geen of ieder geval slechte voorlichting over heeft gegeven naar de cliënt. Een operatie brengt altijd risico’s met zich mee en ik ben van mening dat je een goede en volledige voorlchting moet krijgen van de pc die jou gaat opereren, ook al gaat het om een zeldzame complicatie. Je hebt het recht om het vooraf te weten. Het is tenslotte jou lijf waar hij in gaat snijden. Het is alleen niet te voorzien of je na de operatie complicaties krijgt. Dat is altijd achteraf. Daarom is het belangrijk je te realiseren dat een operatie niet zonder risico is voordat je een beslissing neemt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt om tot een beslissing te komen. Persoonlijk ben ik heel tevreden over de consulten, behandeling en communicatie met de kliniek en dr vd Weij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Aan alle dames die geopereerd zijn door dr,van der Weij. Willen jullie mij aan uw foto album toevoegen (taggen)? Ik ben al een tijdje aan het rond kijken en mijn voorkeur valt  nog steeds op dr. van der Weij ondanks dat zijn naam op het zwarte lijst staat. Ik zou graag nog meer foto's van zijn borstvergrotingsoperaties willen zien.

 

Alvast bedankt,

Nanaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mijn eerste bv was bij dr van der weij. Ik ben altijd tevreden geweest, nooit klachten gehad in die 15 jaar niet. Ik zal je even toevoegen. Er zit 1 foto bij van mijn eerste bv. (Wel ondertussen na 2 zwangerschappen) 

maar ze zagen er heel natuurlijk uit. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melina Zou je mij ook willen toevoegen om in je album te mogen kijken? 

 

Ook ik zou graag foto’s van borstvergrotingen willen zien die Dr. Van der Weij heeft gedaan. 

Donderdag 29 juni ga ik op consult bij hem. Heb alleen nog maar goeie verhalen gelezen over hem en ineens lees ik dit. Schrik er wel van. Maar heb tot nu toe alleen maar super mooie borsten gezien die hij geopereerd heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2018 om 12:06, Vonnepon zei:

@Summer18 en @Oriboobs Ik ben afgelopen 29 mei door dr vd Weij geopereerd voor een bv naar alle tevredenheid. Ook de consulten die ik met hem gehad heb, heb ik als heel prettig ervaren. Hij is heel secuur met het opmeten en verteld duidelijk wat wel en niet kan. Ik heb dat artikel ook gelezen en moet je eerlijk zeggen dat ik m niet gevraagd heb waarvoor hij geschorst is geweest. Ik kan alleen zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben over de gang van zaken en het resultaat zover. Hij staat toch bekend als de pc die heel mooie en natuurlijke borsten creeeërt. Ik zou zeggen, ga het consult gewoon doen, het is tenslotte vrijblijvend, en bepaal daarna of je wel of niet met hem door wilt. 

 

Liefs,

Vonnepon

@Vonnepon Zou ik toegang mogen tot jouw album? :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei essie85:

@Melina Zou je mij ook willen toevoegen om in je album te mogen kijken? 

 

Ook ik zou graag foto’s van borstvergrotingen willen zien die Dr. Van der Weij heeft gedaan. 

Donderdag 29 juni ga ik op consult bij hem. Heb alleen nog maar goeie verhalen gelezen over hem en ineens lees ik dit. Schrik er wel van. Maar heb tot nu toe alleen maar super mooie borsten gezien die hij geopereerd heeft. 

Hi Melina, Oh sorry dat was niet de bedoeling! Ik heb ook goede recensie over hem gelezen.  En ik denk dat ik hem toch ga  kiezen! Laat me weten hoe jij gaat het ervaren! succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 19:54, Melina zei:

 

Mijn eerste bv was bij dr van der weij. Ik ben altijd tevreden geweest, nooit klachten gehad in die 15 jaar niet. Ik zal je even toevoegen. Er zit 1 foto bij van mijn eerste bv. (Wel ondertussen na 2 zwangerschappen) 

maar ze zagen er heel natuurlijk uit. 

 

Groetjes

Dank je wel  Melina. Ik weet niet welke foto van jou eerste bv. was, maar ze zijn zoals je zei heel natuurlijk. Dat is eigenlijk wat ik ook wil.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik word 18 juli door lp van der weij geopereerd voor een prothese wissel. Ook ik zag hem op dr zwarte lijst staan maar ik had er verder wel een goed gevoel bij. Iemand een prothese wissel gehad bij van der weij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 21:03, Oriboobs zei:

Hi Vonnepon! Natuurlijk maar Ik ben nog niet zover! Moet eerst voor een consult gaan :) 

 oh joh hahaha had ik niet goed gelezen. Heb je al een datum voor je consult? Als t goed is kun je mijn album zien. Zo niet laat t even weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei essie85:

@Melina Zou je mij ook willen toevoegen om in je album te mogen kijken? 

 

Ook ik zou graag foto’s van borstvergrotingen willen zien die Dr. Van der Weij heeft gedaan. 

Donderdag 29 juni ga ik op consult bij hem. Heb alleen nog maar goeie verhalen gelezen over hem en ineens lees ik dit. Schrik er wel van. Maar heb tot nu toe alleen maar super mooie borsten gezien die hij geopereerd heeft. 

@essie85 zie mijn reactie op het verhaal van vd Weij die op de zwarte lijst heeft gestaan. En zie ook de link die ook ergens in deze topic is geplaatst, hieronder opnieuw gekopieerd. 

 

http://tuchtrecht.overheid.nl/ECLI_NL_TGZCTG_2017_45

 

Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben over dr vd Weij. Zeer professioneel en kundig.

 

De reden dat hij op de zwarte lijst is gezet zou zijn omdat hij verzuimd zou hebben een patiënt voorafgaande op de borstverkleining/lift over een zeer zeldzame complicatie te informeren die zij helaas na de operatie ervaren heeft. De operatie is dus goed verlopen maar deze patiënt kreeg helaas nadien een zeer weinig voorkomende complicatie. Dat is natuurlijk heel spijtig en ik ben ook van mening dat je vooraf over alle risico’s geïnformeerd moet worden hoe klein de kans ook is. Neemt niet weg dat dr vd Weij een zeer kundig en professioneel pc is. Stel daarom ook alle vragen die je hebt en schrijf ze desnoods op zodat je niets vergeet te vragen. En vraag door als je niet tevreden bent over t antwoord. 

 

Ik ben ieder geval heel blij dat ik door hem geopereerd ben. 

Liefs

Von

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 22:36, Vonnepon zei:

oh joh hahaha had ik niet goed gelezen. Heb je al een datum voor je consult? Als t goed is kun je mijn album zien. Zo niet laat t even weten.

Nee geen datum, Ik denk wordt ergens in september. Eerlijk gezegd ik ben bang voor de complicaties en wat als ik mijn nieuwe borsten niet leuk vind..:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 09:22, Oriboobs zei:

Nee geen datum, Ik denk wordt ergens in september. Eerlijk gezegd ik ben bang voor de complicaties en wat als ik mijn nieuwe borsten niet leuk vind..:(

@Nanaz heel eerlijk, toen ik mijn nieuwe vriendinnen voor eerst zag thuis vond ik ze niet bepaald mooi. Ze waren enorm opgezet van vocht en uiteraard de ingreep zelf. Maar echt, je ziet ze veranderen en mooier worden. Kijk eens in mijn album dan kun je zien hoe snel dat gaat. Ja en complicaties kan iedereen krijgen, dat weet je niet vooraf. Wat zal schelen is wanneer je in een goede conditie bent en een ervaren pc zoekt. Ik weet niet hoe je voor situatie is maar ik kan je zeggen dat ik heel gelukkig met mijn nieuwe vriendinnen. Op consult gaan is de eerste stap. Ga passen en probeer verschillende maten. En laat je goed informeren door de pc van de kliniek. Ikzelf zou bijv geen genoegen nemen met alleen een consult met een assistent of consulente. Ik laat in mij snijden dus dan wil ik wel een gesprek met de chirurg en niemand anders. Succes

met het kiezen van de juiste kliniek/pc. 

 

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Nanaz:

Dank je wel  Melina. Ik weet niet welke foto van jou eerste bv. was, maar ze zijn zoals je zei heel natuurlijk. Dat is eigenlijk wat ik ook wil.

Groetjes

Hoi, ja, er staat bij voorsituatie. De kleinste borsten zeg maar. 

Ik moet wel zeggen dat dr van der Weij wat smallere proteses zet, dus nu met die ronde heb ik wel bredere en eindelijk 

een mooiere cleavage;)  

 

Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Denk ook als je nog jong  bent het een mooie optie is. Ik had daarna nog genoeg ruimte toen ik borstvoeding ging geven later omdat ik niet het maximale erin had laten doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei essie85:

@Melina Zou je mij ook willen toevoegen om in je album te mogen kijken? 

 

Ook ik zou graag foto’s van borstvergrotingen willen zien die Dr. Van der Weij heeft gedaan. 

Donderdag 29 juni ga ik op consult bij hem. Heb alleen nog maar goeie verhalen gelezen over hem en ineens lees ik dit. Schrik er wel van. Maar heb tot nu toe alleen maar super mooie borsten gezien die hij geopereerd heeft. 

Is goed hoor, er is 1 foto bij. Wil er wel bij zeggen dat ze ondertussen wat slapper waren geworden na borstvoeding, vandaar nu de wissel. Maar ze zagen er altijd heel natuurlijk uit. Ik was toen van 75 a naar 75 c gegaan met 245 cc

anatomisch boven de spier. Wat ik altijd vernomen heb is dat hij juist heel goed is in anatomische proteses en dat ze bij hem zelden draaien, omdat ie ze precies strak in de pocket plaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.