Ga naar inhoud

arnica montana d6


clin

Aanbevolen berichten

zijn er ook mensen die ervaring hebben met arnica montana d6 tabletten van vsm? ik zou het gaan willen gebruiken om m'n herstel te bevorderen na wat complicaties na een bvk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de druppels gebruikt 14 dagen voor de BVK ter voorkoming van bloeduitstortingen. En idd ik had redelijk weinig bloeduitstortingen.

Maar mijn PC zei: homeopathie is niet wetenschappelijk bewezen.

Ik heb er nog niet over gelezen om ze voor het herstel te nemen - maar via de zoekbalk vind je er hier vast info over. Succes met je zoektocht. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Ik heb de druppels gebruikt 14 dagen voor de BVK ter voorkoming van bloeduitstortingen. En idd ik had redelijk weinig bloeduitstortingen.

Maar mijn PC zei: homeopathie is niet wetenschappelijk bewezen.

Ik heb er nog niet over gelezen om ze voor het herstel te nemen - maar via de zoekbalk vind je er hier vast info over. Succes met je zoektocht. :71:

 dan je wel!

nee klopt dat hoor ik vaker van medici idd. Maar ik ben alle chemische troep ook een beetje zat in m'n lijf dus nu toch maar eens op zoek naar wat natuurlijke produkten die misschien ook goed werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei clin:

toch maar gestart vandaag. verwacht niks maar kan het altijd proberen dacht ik

@clin, mijn pc/ kliniek (vd Weij / Boerhaave) adviseert juist om 2 wk voorafgaande je operatie met Arnica te beginnen en tot 2 wk erna en zonodig langer mocht je veel last van vocht hebben. Ik ben nu 3 wk po en gebruik ze nog steeds. Wel van plan het af te bouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vonnepon:

@clin, mijn pc/ kliniek (vd Weij / Boerhaave) adviseert juist om 2 wk voorafgaande je operatie met Arnica te beginnen en tot 2 wk erna en zonodig langer mocht je veel last van vocht hebben. Ik ben nu 3 wk po en gebruik ze nog steeds. Wel van plan het af te bouwen. 

oooh wát goed om te horen. ik heb idd nog wat zwelling en vochtverlies dus dan blijf ik het eerst nog maar wel even gebruiken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.