Ga naar inhoud

Mom1980 : 22 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben 38j, mama van 2 kindjes. Zou graag een borstvergroting laten doen, maar twijfel te hard. Ben gewoon bang denk ik, nochtans voel ik mij niet goed meer in Mn vel. Door 12 kg te vermageren zijn mijn borsten nog kleiner geworden. Er zit geen volume meer in. Had eerst 75B, draag ook altijd een push-up, nu heb ik 70C maar bij mij is het geen push-up eigenlijk. Is gewoon voor Mn borsten groter te doen lijken. Ze staan ver uit elkaar en heb eig nog geen decolleté! Voel mij eig niet echt vrouw hierdoor, heeft echt een effect op mijn leven. Durf bijna niet in bikini rond te lopen.  Kunnen jullie mij raad geven? Heb al veel goede reacties gelezen over dr Verdonck. Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Mom1980

 

Hoi hoi 

 

Ik zie toevallig in een ander topic dat je een operatiedatum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dan alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Mom1980

 

Hoi hoi 

 

Ik zie toevallig in een ander topic dat je een operatiedatum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dan alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Mercikes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
4 uur geleden zei MeMarley:

Hoi @Mom1980

hoe is het gisteren gegaan? Volgens mij hebben we dezelfde voorsituatie dus ben benieuwd! 

Groetjes, MeMarley

Hey, alles is goed gegaan, niet echt veel pijn, alleen last van spierpijn en sinds vandaag veel druk maar is normaal. 

Had eerst een lege 75B, heb gekozen voor motiva plus 315cc, zou nu uitkomen op grote C, kleine D.

Wanneer krijg jij uw bv? Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Mom1980:

Hey, alles is goed gegaan, niet echt veel pijn, alleen last van spierpijn en sinds vandaag veel druk maar is normaal. 

Had eerst een lege 75B, heb gekozen voor motiva plus 315cc, zou nu uitkomen op grote C, kleine D.

Wanneer krijg jij uw bv? Grtjs xx

Hey, 

 

wat goed om te lezen. Heb je hem voor, achter of dual plane? Ik krijg hem vooralsnog 12 oktober. Dinsdag eerst op tweede consult. Succes met je herstel!

 

groetjes, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei MeMarley:

Hey, 

 

wat goed om te lezen. Heb je hem voor, achter of dual plane? Ik krijg hem vooralsnog 12 oktober. Dinsdag eerst op tweede consult. Succes met je herstel!

 

groetjes, xxx

Mercikes, Ik heb dual plane. Het zal snel oktober zijn, weet je al hoeveel cc je wil of welke cup maat? Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey, 

Heb woensdag mijn bv gekregen bij Dr. Verdonck. Het zijn de motiva plus 315cc geworden.

Vandaag 3de dag po, alles is goed verlopen woensdag. Niet teveel pijn enkel spierpijn. Sinds gisteren wel veel druk en pijnlijke steken in mijn linkerborst als ik iets doe.:unsure: Rechts niks last. Moest hiervoor niet ongerust zijn, is normaal dat de ene borst anders reageert dan de andere maar toch niet zo een leuk gevoel eig! Omdat ik een zij-slaper ben is slapen op mijn rug ook ni zo handig, maar is voor een goed doel eh!:7:

Grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.