Ga naar inhoud

Miss M: BV: Dr Laban


Miss M

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Wil me even voorstellen omdat ik nieuw ben op dit Forum.

Ben 31 jaar,heb twee kinderen,lieve vriend en ben al op eerste consult geweest bij Dr Laban bij de Bergman Kliniek

en overweeg om een borstvergroting te laten doen omdat ik nu een a cup heb. Heb er geen psychische problemen door maar vind het

mooier om wat voller te zijn (klinkt dit nou verwend??). Heb zoveel vragen omtrent de vergroting en ben benieuwd hier de antwoorden op te vinden.

Heeft iemand ervaring met Dr Laban en een borstvergroting? Hoor het allemaal graag!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss M,

Welkom! :D

Dat klinkt zeker niet verwend hihi, we zijn gewoon niet verwend geweest door moeder natuur, en als je daar zelf iets kan aan laten doen, waarom niet?! ^_^

Als je bovenaan de zoekfunctie gebruikt kun je veel topics vinden van meiden die bij dr. Laban zijn geweest, misschien leuk om die alvast eens door te spitten! Wat heeft hij je aangeraden? En heb je al een datum vastgelegd of ga je nog bij anderen ook op consult?

Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom hier op het forum.

Troost u met de woorden dat bijna niemand die een borstv laat doen hier verwend is geweest door moeder natuur.

Men kan alleen maar een handje helpen.

Ik ben hier ook nog maar een week of 3 en geloof mij veel lees plezier.

Eigenlijk een goed (verderf).

Men kan hier veel uit putten

Veel leesgenot en kijk en vergelijk plezier.

Zo weet men wel we staan allemaal met dezelfde kleine lapjes in onze handen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.