Ga naar inhoud

Juni2017 dr vangenechten te groot ??


Aanbevolen berichten

Hey babes

 

ik heb vorig jaar een bv gehad. Heb er 700cc hp mentor laten insteken heb nu tich wel spijt vind ze net iets de groot. Mijn pc raadde mij 600cc aan en waarschuwde me nog wel dat er dan geen ruimte tussen mijn borstenspleet meer zou zijn dus mijn borsten zouden tegen elkaar komen. Wijsneus ik wou toch een 700 cc. Nu een jaar later vind ik het toch wel niet zo mooi dat ik geen echte borstenspleet meer heb en vind ze ook net iets te groot zeker als ik spannende tops draag toon ik net iets te zwaar van boven. Is het de moeite om terug onder het mes te gaan? Gaat het echt een verschil zijn? 

Please jullie mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 10:08 zei muva:

Hey babes

 

ik heb vorig jaar een bv gehad. Heb er 700cc hp mentor laten insteken heb nu tich wel spijt vind ze net iets de groot. Mijn pc raadde mij 600cc aan en waarschuwde me nog wel dat er dan geen ruimte tussen mijn borstenspleet meer zou zijn dus mijn borsten zouden tegen elkaar komen. Wijsneus ik wou toch een 700 cc. Nu een jaar later vind ik het toch wel niet zo mooi dat ik geen echte borstenspleet meer heb en vind ze ook net iets te groot zeker als ik spannende tops draag toon ik net iets te zwaar van boven. Is het de moeite om terug onder het mes te gaan? Gaat het echt een verschil zijn? 

Please jullie mening

He meid @muva

 

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Te groot hoor je niet zo vaak.

 

Ik heb zelf 550cc ene dag denk ik mwa had nog wel wat groter gekunt maar ben gewoon tevreden. Ben ook niet zo heel groot dus t past goed bij me.

 

Stoor je je er zo aan dat je ze ook probeert t verbergen? Als je echt niet gelukkig ermee bent dan zou ik er ook iets aan laten doen. Naar hoeveel cc wil je? Lijkt me ook lastig kiezen! Heb je je pc al gecontact?

 

Heb je fotos? Ben wel benieuwd! Ik hou zelf wel echt van grote boobs maar dat is heel persoonlijk natuurlijk

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @muva

 

Wat vervelend dat je niet tevreden bent!

 

heb je al een gesprek gehad over wat de mogelijkheden zijn, of ben je jezelf alleen aan het oriënteren?

 

voorlopig zit er niks anders op dan.. geen spannende tops meer dragen:ph34r:

 

heb je foto’s? Ben ook wel benieuwd want ik ga in augustus voor de maat die jij niet mooi vindt:11: wat is je maat/lengte?

 

succes met het nemen van je beslissing, is toch niet niks, weer onder het mes.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 10:20 zei Noelle2612:

He meid @muva

 

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Te groot hoor je niet zo vaak.

 

Ik heb zelf 550cc ene dag denk ik mwa had nog wel wat groter gekunt maar ben gewoon tevreden. Ben ook niet zo heel groot dus t past goed bij me.

 

Stoor je je er zo aan dat je ze ook probeert t verbergen? Als je echt niet gelukkig ermee bent dan zou ik er ook iets aan laten doen. Naar hoeveel cc wil je? Lijkt me ook lastig kiezen! Heb je je pc al gecontact?

 

Heb je fotos? Ben wel benieuwd! Ik hou zelf wel echt van grote boobs maar dat is heel persoonlijk natuurlijk

 

Xx noelle

Bedankt voor jouw reactie noelle.

ik ben 1m 58 ik denk dat 700 ccnrt iets veeel was voor mij. Mijn borsten zijn nu ook breder waardoor ik boven ook zwaarder lijk. Ik wil graag richting 550 cc gaan die diameter is ook 1,3 cm kleiner dan de implantaten die ik nu heb. Wil niet verl kleiner wel smaller en minder bolling langs boven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.