Ga naar inhoud

Jolene : 20 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei Stephh90:

Mooi resultaat al! En heb echt zowat zelfde voorsituatie als jij had! Dit geeft me hoop dat ik ook zonder lift mooi resultaat kan krijgenn:)

Mijn pc heeft wel gemeld dat hij het zou zeggen als hij achteraf een lift nodig zou vinden maar dat alleen ik daar de doorslag in kon geven. Totaal  niet nodig vond hij na de operatie. Maar ze moeten het er wel bij zeggen denk ik. Ivm aanklachten enz... (denk ik he:38:)

 

Hoe was je gevoel bij je consult? 

 

Ik heb van begin tot eind een goed gevoel gehad. :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Jolene:

Oh... thank god dat ik niet de enige ben met een ikschietuitmnslof momentje:152: whuhaha

 

Da draaike... ja zou ik wel ff voor bellen ja. :blink:

Dr uit mot ie:104:

 

Maare over draaikes gesproken. Ik post ff een foto bij van mn pleisters... please tell me dat dat gewoon wondvocht is? :help:Bietje rooi :18:

@Jolene bedoel jij da drupke bloed onder je pleister? 

 

Nee joh, dat kan echt geen kwaad. Bij mij was t best wel n slachtveld onder de pleisters. Da lijkt erger dan t lijkt met die bruine tape erop:ph34r:  wanneer mag je op controle? Als t drek lekker kan ademen als ze je pleisters eraf halen dan knapt t snel op.

 

Ja ik ga morge ff contacte want ik wil gwn hebben dat dr hawinkels t afknipt. 

Keep u posted!

 

Haha nee hoor:152: al meerdere van die momentjes gehad. Mn man is veel aant werk, das alleen maar goed kunde ook geen ruzie make;) maar mn zoontje in de peuter pubertijd amaiiiiii:4:

 

Nee hoor tis de liefste, maar soms .... hahah

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Noelle2612:

@Jolene ik kan je after album nie vinde meid. Alleen je voorsituatie:blink:

 

Xx

Ik kan ook je album niet zien, zou ik even mogen spieken.. heb idd ook je voor situatie gezien..

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2018 om 13:56 zei Jolene:

Toegevoegd:D

Ik zie niks ? Als ik erop klik dan geeft ie een melding dat ik ze niet kan zien .. 

en verder was t wel best ernstig , had een borst infectie.. dus antibiotica gehad en alles maar gaat nu gelukkig beter:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei nickygirl:

Ik zie niks ? Als ik erop klik dan geeft ie een melding dat ik ze niet kan zien .. 

en verder was t wel best ernstig , had een borst infectie.. dus antibiotica gehad en alles maar gaat nu gelukkig beter:) 

Lukt t nu wel? 

 

Heb jij foto's? :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Noelle2612:

@Jolene bedoel jij da drupke bloed onder je pleister? 

 

Nee joh, dat kan echt geen kwaad. Bij mij was t best wel n slachtveld onder de pleisters. Da lijkt erger dan t lijkt met die bruine tape erop:ph34r:  wanneer mag je op controle? Als t drek lekker kan ademen als ze je pleisters eraf halen dan knapt t snel op.

 

Ja ik ga morge ff contacte want ik wil gwn hebben dat dr hawinkels t afknipt. 

Keep u posted!

 

Haha nee hoor:152: al meerdere van die momentjes gehad. Mn man is veel aant werk, das alleen maar goed kunde ook geen ruzie make;) maar mn zoontje in de peuter pubertijd amaiiiiii:4:

 

Nee hoor tis de liefste, maar soms .... hahah

 

Xx noelle

Jaaa da drupke ja:152:

 

Keej... haha. Toch wat angst. Die mislukte buikwandcorrectie helpt niet mee aan mn gemoedstoestand:blink:

 

En ineens is het er dan... gevoel in mn boobies:12: schuurpapier is nu overal geweest :152: burn baby burn :beach: maar dan zonder zon:4:

 

Oh ja 3 is toch wel een aparte leeftijd ja. Onze dochter is 10 en dat scheelt zoveel. Ze doet mn haar nu ook hahaha. Stik hendig :101:

 

4 juli op controle. Ben benieuwd. 

 

Ben benieuwd of jij verlost bent van t kwaad straks:59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jolene:

Mijn pc heeft wel gemeld dat hij het zou zeggen als hij achteraf een lift nodig zou vinden maar dat alleen ik daar de doorslag in kon geven. Totaal  niet nodig vond hij na de operatie. Maar ze moeten het er wel bij zeggen denk ik. Ivm aanklachten enz... (denk ik he:38:)

 

Hoe was je gevoel bij je consult? 

 

Ik heb van begin tot eind een goed gevoel gehad. :7:

Ja precies, heb tot nu toe 1 consult gehad bij Faceland, maar daar was dus echt van je hebt een lift nodig anders word je niet tevreden. Gevoel was mwahh het ging super gehaast en kreeg gevoel van dat ze me Zo erg probeerde te overtuigen van iets... vandaar ik kijk verder haha.

 

 

Maar heb nog 1 consult staan bij andere kliniek en kijken wat die zegt, ben jij via Diana bij deze arts gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Stephh90:

Ja precies, heb tot nu toe 1 consult gehad bij Faceland, maar daar was dus echt van je hebt een lift nodig anders word je niet tevreden. Gevoel was mwahh het ging super gehaast en kreeg gevoel van dat ze me Zo erg probeerde te overtuigen van iets... vandaar ik kijk verder haha.

 

 

Maar heb nog 1 consult staan bij andere kliniek en kijken wat die zegt, ben jij via Diana bij deze arts gekomen?

Klopt. Via Diana Gabriëls.

Ik moet zeggen dat het gesprek met Diana zelf echt heel fijn was. Alles daarom heen is wat chaotisch, maar daar heb ik echt doorheen geprikt. Daar is het echt lopende band werk. Maar het is maar net of je dat erg vind of niet denk ik. Diana heeft me deze arts geadviseerd en toevallig heeft hij een vriendin van me ook geholpen met super resultaat. Er zijn meiden die deze pc wat gehaast vinden. Maar wat ik ervaarde was dat hij kort in zin is maar wel duidelijk. Al het positieve maar ook het negatieve in kaart bracht. En verder heel vriendelijk is. 

 

Volg je gevoel. Het aller belangrijkste!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jolene:

Jaaa da drupke ja:152:

 

Keej... haha. Toch wat angst. Die mislukte buikwandcorrectie helpt niet mee aan mn gemoedstoestand:blink:

 

En ineens is het er dan... gevoel in mn boobies:12: schuurpapier is nu overal geweest :152: burn baby burn :beach: maar dan zonder zon:4:

 

Oh ja 3 is toch wel een aparte leeftijd ja. Onze dochter is 10 en dat scheelt zoveel. Ze doet mn haar nu ook hahaha. Stik hendig :101:

 

4 juli op controle. Ben benieuwd. 

 

Ben benieuwd of jij verlost bent van t kwaad straks:59:

@Jolene Hahaha en dan ineens kunnen je tepels niet eens een zuchtje wind verdragen:19: in die fase ben ik momenteel aanbeland.

 

Ja dat schuren is ook echt niet te doen, maar die kunne we al afvinke meid! Zo heeft iedere fase wel iets:3:

 

Nee je wondje kun je straks pas echt goed zien hoor. Dacht bij mij door mn pleister ook veel bloed te zien maar dat viel echt alles mee. 

 

Heb ff gebelt voor mn draaike en mag woe of do langskomen bij dr Hawinkels. Als ik me echt zorge maakte dan zouden ze het ff afknippe, maar moet geen kwaad kunnen zolang mn litteken rustig is. Top dus, kan ie meteen nog ff x naar de boobs kijken;)

 

Hahah ja das idd behoorlijk hendig! Wou dat de mijne al zover was. Die meent nu ineens allemaal niet meer zelfstandig naar de wc te kunnen. En zo nog meer van die ongein..Denk doe jij dit nou expres klein vlegeltje:152:

Maar hij vind mama's nieuwe tieteballe wel heel mooi:D

 

Ohh 4 juli ist al zo! Spannend he. Ik was ook zo benieuwd wat de meester zelf van zijn kunstwerkje vond hihi..

 

Pfff zie nu al op tege die warme dagen met mn mega warme dikke onflateuse sportbh:wacko:

 

Nog 3 weken.........

 

Keep us posted meid! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Noelle2612:

@Jolene Hahaha en dan ineens kunnen je tepels niet eens een zuchtje wind verdragen:19: in die fase ben ik momenteel aanbeland.

 

Ja dat schuren is ook echt niet te doen, maar die kunne we al afvinke meid! Zo heeft iedere fase wel iets:3:

 

Nee je wondje kun je straks pas echt goed zien hoor. Dacht bij mij door mn pleister ook veel bloed te zien maar dat viel echt alles mee. 

 

Heb ff gebelt voor mn draaike en mag woe of do langskomen bij dr Hawinkels. Als ik me echt zorge maakte dan zouden ze het ff afknippe, maar moet geen kwaad kunnen zolang mn litteken rustig is. Top dus, kan ie meteen nog ff x naar de boobs kijken;)

 

Hahah ja das idd behoorlijk hendig! Wou dat de mijne al zover was. Die meent nu ineens allemaal niet meer zelfstandig naar de wc te kunnen. En zo nog meer van die ongein..Denk doe jij dit nou expres klein vlegeltje:152:

Maar hij vind mama's nieuwe tieteballe wel heel mooi:D

 

Ohh 4 juli ist al zo! Spannend he. Ik was ook zo benieuwd wat de meester zelf van zijn kunstwerkje vond hihi..

 

Pfff zie nu al op tege die warme dagen met mn mega warme dikke onflateuse sportbh:wacko:

 

Nog 3 weken.........

 

Keep us posted meid! Xxx

Oh echt he... maar wel blij dat het gevoel terug aan het komen is. Dan voelen ze toch iets meer van jezelf haha :152:

 

Oh das fijn meis. Dat ie de little bastard er maar snel afknipt :121: haha.

Ik heb dat wel bij mn buik gehad, en dat was me idd een opluchting dat ene ietepieterige draaike. Eigenlijk bizar dat een lichaam daar zo op reageert he:blink:

 

Wuhaha... :45: tieteballe. Ik mag jouw zoon wel haha :118:

 

Ja ik ben toch ook wel benieuwd wat hij er van vind. Ik vind ze met de dag mooier worden :123:

 

En ff een zeer belangrijk toch wel erg prettig puntje... ik heb gewoon serieus in bed half op mn zij kunnen slapen:59: that feels good!!!!:43:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hehe:tatice_04: finally! Hij is eruit hoor, de verrekelingB) 

Dacht vanmorge doe nog 1 poging voordat ik er helemaal voor naar Oisterwijk ga kachele:152: en jawel hoor! Klein rukje en hij kwam eruit.  Ziet er geluklig goed uit allemaal bij mn litteken. Maar hou t goed in de smieze, zit natuurlijk n mini gaatje waar da draaike zat:ph34r:

 

Ohhh eindelijk meid! Zij- slapen rules! Vind je t ook beetje raar gevoel? Ik vauw zeg maar een stukje dekded onder mn onderste tiet alsk op mn zij lig. Voelt allemaal nog beetje onwennig. Maar ik slaap iig weer! :35: sochtends de tits ff de vrije loop en we zijn klaar voor de nieuwe dag!

 

Ja he, ik vin ze ook nog iedere dag mooier worden. T mega bal effect is er wel n beetje vanaf gelukkig.

 

Heb mn album trouwens op uitnodiging gezet na die berichtgeving van gister!

 

Wil je toegang geef een gilletje!

 

Liefs noelle xxx

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Noelle2612:

Nou hehe:tatice_04: finally! Hij is eruit hoor, de verrekelingB) 

Dacht vanmorge doe nog 1 poging voordat ik er helemaal voor naar Oisterwijk ga kachele:152: en jawel hoor! Klein rukje en hij kwam eruit.  Ziet er geluklig goed uit allemaal bij mn litteken. Maar hou t goed in de smieze, zit natuurlijk n mini gaatje waar da draaike zat:ph34r:

 

Ohhh eindelijk meid! Zij- slapen rules! Vind je t ook beetje raar gevoel? Ik vauw zeg maar een stukje dekded onder mn onderste tiet alsk op mn zij lig. Voelt allemaal nog beetje onwennig. Maar ik slaap iig weer! :35: sochtends de tits ff de vrije loop en we zijn klaar voor de nieuwe dag!

 

Ja he, ik vin ze ook nog iedere dag mooier worden. T mega bal effect is er wel n beetje vanaf gelukkig.

 

Heb mn album trouwens op uitnodiging gezet na die berichtgeving van gister!

 

Wil je toegang geef een gilletje!

 

Liefs noelle xxx

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Draaike?? Das een heel springtouw man :152:

 

Oh echt hoor.... i love sleeping op mn zijtje:125: dan wel met een zeer fluffly fleecedekentje onder mn linker vriendin:152:

 

Hier wat irritatie onder mn pleister:19: ff foto naar de pc gestuurd. Ik zal je ff pb doen met foto. Wil je m ff beoordelen? Hihi...

 

Toegang... graag :59:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar wordt je toch blij van:wub:

 

Loop heel de dag naar mn eigen voorgevel te kijken:152:

 

Ze mogen nu mee boodschapjes doen:D

 

Xx noelle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noelle2612:

Daar wordt je toch blij van:wub:

 

Loop heel de dag naar mn eigen voorgevel te kijken:152:

 

Ze mogen nu mee boodschapjes doen:D

 

Xx noelle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Kon je geen oppas krijgen @Noelle2612 :P?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noelle2612:

Daar wordt je toch blij van:wub:

 

Loop heel de dag naar mn eigen voorgevel te kijken:152:

 

Ze mogen nu mee boodschapjes doen:D

 

Xx noelle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ohh... i like!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noelle2612:

Daar wordt je toch blij van:wub:

 

Loop heel de dag naar mn eigen voorgevel te kijken:152:

 

Ze mogen nu mee boodschapjes doen:D

 

Xx noelle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Noelle2612 ja dat kan ik me goed voorstellen hahaha. Prachtig hoor :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2018 om 13:12 zei Jolene:

Draaike?? Das een heel springtouw man :152:

 

Oh echt hoor.... i love sleeping op mn zijtje:125: dan wel met een zeer fluffly fleecedekentje onder mn linker vriendin:152:

 

Hier wat irritatie onder mn pleister:19: ff foto naar de pc gestuurd. Ik zal je ff pb doen met foto. Wil je m ff beoordelen? Hihi...

 

Toegang... graag :59:

 

@jolene

 

Hoe ist met de pleister meid? Heb nog niks gezien. Alles ok:blush:

 

Je staat nog als mn volger. Kun je mn album nog zien? Zal vanaaf mn man is vrage ff nieuwe foto te knippeB)

 

Ja of nie, kwam gwn n hele noodle uit mn tiet:19: maar alles so far so good. Tis niet gaan irritere tot nu toe nou die sliert eruit is:35:

 

@noov hahah neeee geen oppas voor deze meide, die vertrouw ik nog aan niemand anders toe dan mezelf:3:

 

Top joh trouwens, zwemmen met hubby en kind. En weg zitte kwijne aan de kant met mn sportbh en hemd aan:85:

Was ook nie zo warm ofzo:93:hahah

 

Warme weer doet de zachtheid vd boobs wel weer goed, ieder nadeel heb zn voordeel! Hihi

 

Xxz noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Noelle2612:

Ps @Jolene 

 

Dat zijn nog is profile pic's!:123:  

Heeel mooi! Super vette bikini ook!

Jaaaa daar ben ik weer. Van best_boobie de tip gehad om mn foto te verkleinen dus bij deze.:125:

 

Fijn joh dat je verlost bent!:59:

 

Ja jammer dat t zo sweaty is ja. Maarrrr... ik kan nu wel zeggen dat ik een tietenzweetspleet heb :152:

 

Heb btw de carefix ava aan nu... wat een opluchting man, pfff:43:

Klote bh van Diana. :19:

 

Ik denk dat mn hechting links iets te strak zit. Rechts nergens last van:17:

 

Ik wil heel graag die pleister eraf rukken. Mn huisarts zei dat dat nu in principe wel kon, maar auwwww:dash1: (denk ik :4:)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola chicka:33:

 

Ja zo zag het er bij mij ook beetje uit hoor mop. En toen de pleister eraf ging viel t me echt zo mee gelukkig!

 

Ja je had denk ik ook dat anna model of nie? Die zijn veel te kort zeg maar. Heel die band onder je boobs zit in je litteken te porre. Was bij mij ook echt verademing die ava, heb toen meteen een 2e bij besteld.

 

Nou ik denk meis als het daadwerkelijk te strak is gehecht, gaat de pleister an sich eraf halen weinig schele denk ik. Ik heb x 2 ingegroeide haartjes weg moete late snijde bij mn .... je weet wel:4: en daarvan dacht ik ook bij ene nou dit doet wel zo'n zeer. Da kan nie goed zijn. En bij t andere bultje totaal geen last. Bleek ook dat eentje veul te strak zat gehecht. Nou ze haalde die hechting eruit en meteen hallelujaaa! 

 

Dus denk dat je nog heel ff moet doorbijte meis tot 2 juli:wacko: maar verder doen ze t top toch:tatice_04:

 

Als je denkt dat t kan, kun je altij bij de huisarts pleisters laten verwijdere he meid, tenmiste doen ze bij onze huisarts nie moeilijk over.

 

Hahahah jaaa het tietspeetzweet! Was voor mij na mn eerst bv ook n hele openbaring:152: denk wtf daar kun je dus ook zwete hahah. Das nu dus ook altijd de enige plek waar ik zweet. Verder nergens alleen hele druppels tusse de tits:44:

 

Morge weer nieuw setje binnen, pffff uitverkoop bij saphhhB)

 

Xxx noelle

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noelle2612:

Ola chicka:33:

 

Ja zo zag het er bij mij ook beetje uit hoor mop. En toen de pleister eraf ging viel t me echt zo mee gelukkig!

 

Ja je had denk ik ook dat anna model of nie? Die zijn veel te kort zeg maar. Heel die band onder je boobs zit in je litteken te porre. Was bij mij ook echt verademing die ava, heb toen meteen een 2e bij besteld.

 

Nou ik denk meis als het daadwerkelijk te strak is gehecht, gaat de pleister an sich eraf halen weinig schele denk ik. Ik heb x 2 ingegroeide haartjes weg moete late snijde bij mn .... je weet wel:4: en daarvan dacht ik ook bij ene nou dit doet wel zo'n zeer. Da kan nie goed zijn. En bij t andere bultje totaal geen last. Bleek ook dat eentje veul te strak zat gehecht. Nou ze haalde die hechting eruit en meteen hallelujaaa! 

 

Dus denk dat je nog heel ff moet doorbijte meis tot 2 juli:wacko: maar verder doen ze t top toch:tatice_04:

 

Als je denkt dat t kan, kun je altij bij de huisarts pleisters laten verwijdere he meid, tenmiste doen ze bij onze huisarts nie moeilijk over.

 

Hahahah jaaa het tietspeetzweet! Was voor mij na mn eerst bv ook n hele openbaring:152: denk wtf daar kun je dus ook zwete hahah. Das nu dus ook altijd de enige plek waar ik zweet. Verder nergens alleen hele druppels tusse de tits:44:

 

Morge weer nieuw setje binnen, pffff uitverkoop bij saphhhB)

 

Xxx noelle

 

 

 

Ah nou dat is op zich al een geruststelling:7:

 

T ziet er gelukkig al 3 dagen zo uit. En voel me nog steeds goed. Dus daar hou ik me wel aan vast haha!

 

Tja... ben juist bang dat ze dan iets kapot trekken. Die plakkers zitten nog stik vast:18:

 

Morgen ff de kliniek bellen of de pc al tiet heeft om te kijken :45:

 

Geen idee, maar idd... die band. Hadden ze daar nou echt niks beters op kunnen verzinnen? En dan niet te spreken over de naad die exactly over the nipples loopt :24::dash1:

 

Uitverkoop... das altijd goed! :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.