Ga naar inhoud

Jolene : 20 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei AvK:

 

 

Hahaha Hier van hetzelfde, ik moet zaterdag. Spannenddd. Maar ik heb ook de week al volgepland qua voorbereiding, opruimen, poetsen etc. Succes meid, het wordt vast schitterend!

Oohhh ook spannend voor jou! Ben benieuwd! Jij ook succes!!!:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi lieverds!!!

 

Nou... 8.00u was ik er en om 8.30 werd ik binnen geroepen. Hele toffe anesthesiste. Voelde me ook bij haar gelijk op mn gemak. 

9.15 werd ik door Dr. Grabietz afgetekend en 9.30 de operatie tafel op. Leuke assistenten. Heel relaxed. 

 

Rond 11.30 richting uitslaapkamer wat ik begreep. En de verzorgende was ook zo lief toen ik wakker werd. Ik durfde niet te kijken. (Weet ik veel wat ik tegen kom, hahaha):154:

Hij zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken hihi. En eenmaal gekeken kwamen er een hele hoop blijdschaps en spannings tranen uit.:blush:

 

Ik heb gewoon boobies meiden... ze zijn er echt!!! Woohoooo!!!:1bouncingboobs:

 

Ik vind ze nu al mooi (met de wetenschap dat ze er nog heel strak uitzien en heel de shizzle)

 

Bij het aftekenen gaf ik aan dat ik echt graag de 500 wil en hij zei dat hij heel hard zijn best ging doen. 

 

Gelukt!!! En ik ben er heel blij mee! :101::33:

 

Ik zal foto's in mn albums plaatsen en van het weekend ook.

 

Uiteindelijk was ik pas om 13.30/14.00 buiten. Ik was zo moe. Ik bleef maar terug in slaap vallen. Wel heel positief ook vond ik... Grabietz is iederhalf uur bij me komen kijken

 

Maar goed, voel me prima.

Alleen erg spierpijn heel dat gebied. Morgen de ergste dag zegt men.. dus ff bikkelen maar komt goed. 

 

Whiiiii..... boobiessss:43:

4 uur geleden zei Noelle2612:

@Jolene hoe gaat t meid? 

Alles goed gegaan? En natuurlijk hoeveel heb je gekregen uiteindelijk?

 

:33: noelle

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh you did it  @Jolene:43:! Gefeliciteerd meis! Goed herstel gewenst! Vanavond zul je nog niet zo veel pijn hebben, maar slik je medicatie op de aangegeven tijden en doe vooreerst heel rustig aan :lazy2:! Benieuwd naar je grote meiden :1bouncingboobs: !

 

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Jolene:

Hi lieverds!!!

 

Nou... 8.00u was ik er en om 8.30 werd ik binnen geroepen. Hele toffe anesthesiste. Voelde me ook bij haar gelijk op mn gemak. 

9.15 werd ik door Dr. Grabietz afgetekend en 9.30 de operatie tafel op. Leuke assistenten. Heel relaxed. 

 

Rond 11.30 richting uitslaapkamer wat ik begreep. En de verzorgende was ook zo lief toen ik wakker werd. Ik durfde niet te kijken. (Weet ik veel wat ik tegen kom, hahaha):154:

Hij zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken hihi. En eenmaal gekeken kwamen er een hele hoop blijdschaps en spannings tranen uit.:blush:

 

Ik heb gewoon boobies meiden... ze zijn er echt!!! Woohoooo!!!:1bouncingboobs:

 

Ik vind ze nu al mooi (met de wetenschap dat ze er nog heel strak uitzien en heel de shizzle)

 

Bij het aftekenen gaf ik aan dat ik echt graag de 500 wil en hij zei dat hij heel hard zijn best ging doen. 

 

Gelukt!!! En ik ben er heel blij mee! :101::33:

 

Ik zal foto's in mn albums plaatsen en van het weekend ook.

 

Uiteindelijk was ik pas om 13.30/14.00 buiten. Ik was zo moe. Ik bleef maar terug in slaap vallen. Wel heel positief ook vond ik... Grabietz is iederhalf uur bij me komen kijken

 

Maar goed, voel me prima.

Alleen erg spierpijn heel dat gebied. Morgen de ergste dag zegt men.. dus ff bikkelen maar komt goed. 

 

Whiiiii..... boobiessss:43:

 

Wohoeeeee hellll yeah:tatice_04:

 

Ben zooo blij voor je! Gelukkig! Ben heel benieuwd maar voor nu eerst lekker rusten vrouwke. Neem je tijd, neem je medicijntjes in en dan horen we hopelijk snel van je! :123:

 

Ennuhhhh dikke proficiat! Enjoy lady!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess yess!! Toch de 500:tatice_04::tatice_04: gelukkig maar!!

Fijn dat het zo.goed is gegaan.. hoe voel je je nu?

Hoop dat je de nacht een beetje goed doorkomt :116:

Een heel fijn herstel gewenst :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jolene:

Hi lieverds!!!

 

Nou... 8.00u was ik er en om 8.30 werd ik binnen geroepen. Hele toffe anesthesiste. Voelde me ook bij haar gelijk op mn gemak. 

9.15 werd ik door Dr. Grabietz afgetekend en 9.30 de operatie tafel op. Leuke assistenten. Heel relaxed. 

 

Rond 11.30 richting uitslaapkamer wat ik begreep. En de verzorgende was ook zo lief toen ik wakker werd. Ik durfde niet te kijken. (Weet ik veel wat ik tegen kom, hahaha):154:

Hij zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken hihi. En eenmaal gekeken kwamen er een hele hoop blijdschaps en spannings tranen uit.:blush:

 

Ik heb gewoon boobies meiden... ze zijn er echt!!! Woohoooo!!!:1bouncingboobs:

 

Ik vind ze nu al mooi (met de wetenschap dat ze er nog heel strak uitzien en heel de shizzle)

 

Bij het aftekenen gaf ik aan dat ik echt graag de 500 wil en hij zei dat hij heel hard zijn best ging doen. 

 

Gelukt!!! En ik ben er heel blij mee! :101::33:

 

Ik zal foto's in mn albums plaatsen en van het weekend ook.

 

Uiteindelijk was ik pas om 13.30/14.00 buiten. Ik was zo moe. Ik bleef maar terug in slaap vallen. Wel heel positief ook vond ik... Grabietz is iederhalf uur bij me komen kijken

 

Maar goed, voel me prima.

Alleen erg spierpijn heel dat gebied. Morgen de ergste dag zegt men.. dus ff bikkelen maar komt goed. 

 

Whiiiii..... boobiessss:43:

 

Ik heb effe heel je berichten terug gelezen, heel tof dat er toch 500 cc in is gegaan! 

Veel geluk met t herstel! Bij mij is het wat minder goed gedaan ben nu 3 weken po.

Heb zelf 425 cc maar had ook wel wat meer gewillen achteraf .. haha mag ik je album zien :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nickygirl:

Ik heb effe heel je berichten terug gelezen, heel tof dat er toch 500 cc in is gegaan! 

Veel geluk met t herstel! Bij mij is het wat minder goed gedaan ben nu 3 weken po.

Heb zelf 425 cc maar had ook wel wat meer gewillen achteraf .. haha mag ik je album zien :D 

Ojee... complicaties? :18::103:

 

Ik zal de foto's zo plaatsen en dan voeg ik je toe:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nickygirl:

Ik heb effe heel je berichten terug gelezen, heel tof dat er toch 500 cc in is gegaan! 

Veel geluk met t herstel! Bij mij is het wat minder goed gedaan ben nu 3 weken po.

Heb zelf 425 cc maar had ook wel wat meer gewillen achteraf .. haha mag ik je album zien :D 

Zou ik je album ook mogen zien? Ben erg benieuwd:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh mooi hoor meid! @Jolene:43: zo fijn dat de 500 paste he. Heb er echt nog paar x aan gedacht:D denk ohh als ze die 500 maar erin frotte. Daar ben je zo op gebrand. Zou ik ook dikke teleurstelling vinden als je wakker wordt met 400 bijv. Maar dit past mooi bij je!B)

 

Ja ze zitten nog veuls te hoog:4: maar t formaat is mooi hoor. 

Die moete nog ff de juiste plek gaan vinden maar dat komt helemaal goed!

 

Veel pijn gehad? 

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Priss92:

Ik ben ook wel enorm benieuwd naar je foto’s meid! Hoe is je operatie gegaan? 

Ik zal je toevoegen bij beide albums meis :43:

Het is heel goed gegaan. Voel me prima met heel veel spierpijn:36:

Vannacht jankend uit bed, dacht ff dat alkes afscheurde haha. Daarna rechtop in de bank en heerlijk geslapen. Ik duik mn bed pas weer in als ik zelf goed omhoog kan komen... :D

 

En bij jou? Alles ok?  

Mag ik in je album kijken?:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Jolene:

Ik zal je toevoegen bij beide albums meis :43:

Het is heel goed gegaan. Voel me prima met heel veel spierpijn:36:

Vannacht jankend uit bed, dacht ff dat alkes afscheurde haha. Daarna rechtop in de bank en heerlijk geslapen. Ik duik mn bed pas weer in als ik zelf goed omhoog kan komen... :D

 

En bij jou? Alles ok?  

Mag ik in je album kijken?:4:

 

@Jolene als goed is staat bij album openbaar :) 

 

ahh dat meen je niet! Welke pijnstillers heb je gehad? Ik heb echt enorm veel baat gehad bij een voedingskussen en schuin slapen.. ontzettend vervelend maar sliep wel door gelukkig.. Ik had aan de ene kant me voedingskussen zodat me arm daaroo kon rusten en aan de andere kant een kussen voor me andere arm. Nam wel de spanning beetje weg op me borsten.. Ik had de dag na me operatie het meeste last maar ben wel gaan lopen en lichtjes bewegen. Denk dat dat me geholpen heeft want de dagen erna heb ik amper tot geen pijnstillers meer ingenomen overdag. Alleen in de ochtend om 8 uur daarna ging ik weer even slapen en in de avond als ik ging slapen.. 

 

Hoop dat je vannacht beter slaapt xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Priss92:

 

@Jolene als goed is staat bij album openbaar :) 

 

ahh dat meen je niet! Welke pijnstillers heb je gehad? Ik heb echt enorm veel baat gehad bij een voedingskussen en schuin slapen.. ontzettend vervelend maar sliep wel door gelukkig.. Ik had aan de ene kant me voedingskussen zodat me arm daaroo kon rusten en aan de andere kant een kussen voor me andere arm. Nam wel de spanning beetje weg op me borsten.. Ik had de dag na me operatie het meeste last maar ben wel gaan lopen en lichtjes bewegen. Denk dat dat me geholpen heeft want de dagen erna heb ik amper tot geen pijnstillers meer ingenomen overdag. Alleen in de ochtend om 8 uur daarna ging ik weer even slapen en in de avond als ik ging slapen.. 

 

Hoop dat je vannacht beter slaapt xxxx

Ik heb morfine gehad en naproxen (slik ik sws chronisch) gisteren avond 1 morfine op en vandaag alleen naproxen. T valt me reuze mee tot nu toe (behalve vannacht dan haha)

Ik probeer ook idd wel een beetje te bewegen. Voelt ook wel lekker na zoveel platliggen. 

 

Wat heb jij laten plaatsen?

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.