Ga naar inhoud

Jolene : 20 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Daar zijn we voor:116:

Ikzelf ook super veel aan gehad. En nu mn 2e bv gehad. Dus soort van ervarings ' deskundige ' :3:

 

Anyway ervaringen delen is in mijn ogen veel meer waard dan mooie praatjes op n website. 

 

Nou ik ben niet zo ervaren dat ik durf te zeggen wat ze max wille zetten. Wil je niet blij maken met n dooie mus:4: maar mijn ervaring bij beide keren is wel dat je wel soort van kan onderhandelen:ph34r:

 

Zij geven iets aan, als advies, en bij mij heb ik er 50cc op eigen verzoek bijgesnoept. 550 was nu echt mijn max, pc kwam zelf met 500.

 

Maandag bellen en je vraag voorleggen, tijd genoeg nog.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

@Noelle2612 en @Jolene....hier ook ervaring (zonder alle wijsheid in pacht te hebben hoor :36:); van 240 cc naar 380 cc en toen de kers op de 600 cc-taart :4:  

 

Als je een beetje durft, eh het moet natuurlijk ook kunnen, hoef je niet ( net als ik :85:) 3 keer! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Noelle2612:

Daar zijn we voor:116:

Ikzelf ook super veel aan gehad. En nu mn 2e bv gehad. Dus soort van ervarings ' deskundige ' :3:

 

Anyway ervaringen delen is in mijn ogen veel meer waard dan mooie praatjes op n website. 

 

Nou ik ben niet zo ervaren dat ik durf te zeggen wat ze max wille zetten. Wil je niet blij maken met n dooie mus:4: maar mijn ervaring bij beide keren is wel dat je wel soort van kan onderhandelen:ph34r:

 

Zij geven iets aan, als advies, en bij mij heb ik er 50cc op eigen verzoek bijgesnoept. 550 was nu echt mijn max, pc kwam zelf met 500.

 

Maandag bellen en je vraag voorleggen, tijd genoeg nog.

 

Xx

Dan zal ik mijn negotiate skills eens uit de kast gaan trekken dan :101::91::152: pfff.... spannendddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei noov:

@Noelle2612 en @Jolene....hier ook ervaring (zonder alle wijsheid in pacht te hebben hoor :36:); van 240 cc naar 380 cc en toen de kers op de 600 cc-taart :4:  

 

Als je een beetje durft, eh het moet natuurlijk ook kunnen, hoef je niet ( net als ik :85:) 3 keer! X

Dat is wel wat ik wil voorkomen idd. In mijn omgeving geven ze het allemal aan weer opnieuw te willen gaan :18:

 

Duimennn!!:rolleyes::59:

 

Nog andere tips en adviezen ladies??:36::125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jolene:

Dat is wel wat ik wil voorkomen idd. In mijn omgeving geven ze het allemal aan weer opnieuw te willen gaan :18:

 

Duimennn!!:rolleyes::59:

 

Nog andere tips en adviezen ladies??:36::125:

Jaa spannend hoor vrouwke! Leef met je mee:43:

 

Morgen even bellen, maar denk zomaar als ze zelf al met 500cc komen dat je dat nog wel beetje verder kan optrekken hoor. Ik steek kaarsje voor je aan:116:

 

Uhmmmm ja wat handige tips... trek wat makkelijks aan woensdag. T wordt warm weer geloof ik. Had ik ook op mijn dag. Had gewoon n redelijk oud flodder jurske meegenome waar je van boven in kan stappen. Das t gemakske om aan en uit te trekken. 

 

En thuis, glazen en bordjes bijvoorbeeld en dingen in je koelkast die je vaak nodig hebt, kleren die je wil dragen. zet en leg die zo laag mogelijk van te voren. Dat was ik dus vergeten te doen en kon dus nergens bij:blink:  moes om iedere scheet vragen of mn man t wilde pakken. En ben niet zo type wat overal van afhankelijk wil zijn:44:

 

Verder vooral gewoon lekker uitkijken naar de grote dag:57:

 

T komt helemaal goed! Keep us posted he!

 

Liefs noelle xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jolene:

Thnx voor de tips. Vooral het jurkje idd:59:

 

Jaaa ga ik zeker doen!! Zodra het lukt post ik hier hihi.

 

Pff... wel zenuwachtig hoor!!

 

Roken jullie btw???

Youre welcome! :35:

 

Ja je kan echt je armen niet omhoog doen, dus iets over je hoofd aandoen is echt een no go:19: ik kwam er na een paar dagen po achter dat ik dus bijna geen kledij had waar ik of in kon stappen of met rits. Dus ik ben nog gauw wa soepjurskes bij gaan kopen. T was mega warm weer heel mijn eerste week po. Hahah ellende was dat, en dan met die 3 lagen dikke sportbh:wacko:

 

Maargoed, outfit check dus!

 

Roken.... tjaa wat zal ik zegge :ph34r:

Ik rook n pakje per dag. I know i know....

 

Heb op operatiedag 2 peukjes gerookte voor mn operatie. En daarna ook gewoon zoals altijd. Heel slecht, ik weet t. Tis slecht voor je wondgenezing. Er komt minder zuurstof door je bloed waardoor je minder goed geneest.

 

Tis bij mij tot nu toe allemaal super gegaan. Maar weet ook stel ik had een nabloeding, infectie gekregen had ik me wel voor mn kop kunne slaan natuurlijk. Al weet je dan nog niet of je die niet had gekregen als je niet had gerookt.

 

Tis slecht, maar ik ben wat roken betreft een heeeeele zwakke:83:

 

Probeer t mindere meid, maar ik ken mezelf . En ik was gegarendeerd in de gordijnen geklomme zonder mn peukje. 

 

Ben heeel benieuwd morgen!

Ik zet in op 600! Hihi

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm... tja... hier nog zo'n verstokte roker:unsure:

Maar ben sinds een week met een e-sigaret bezig. Nog wel wat nicotine maar niet te vergelijken. Ik rook dik 1 groot pakje weg per dag en met die e-peuk nog maar zo'n 4 per dag. Scheelt iig teer. 

 

Ik heb jammer genoeg een hele hele hele slechte ervaring na een buikwandcorrectie:139: op t randje zeg maar...:18:

Maar ik heb ook reuma, laag immuunsysteem, sneller vatbaar enz... 

Dus waar dat aan lag, niet te achterhalen. 

 

Daarna een herstel operatie gehad en stopte ik met regelmaat met ademen op de uitslaapkamer. Absoluut door het roken!

Dus zo'n 25 peuken minder per dag zorgt nu al voor meer lucht. En sta wel op scherp qua gevoel.

Hoop dat dat bij elkaar genoeg is:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 14:52 zei Jolene:

Wauw meiden. Wat een mooie borsten!!!:wub:

 

Die 550 blijft echt in mn hoofd hangen :D Ik ga bij Diana Gabriels. Heel goed gevoel bij. Zij zei me dat ik echt niet lager zou moeten gaan dan 500. Maar de arts zei... mocht 500 niet passen dan moet ik iets kleiner. Is dit een standaard zinnetje??:17:

 

Ik zal zo foto's gaan toevoegen van mn borsten. En zal nu van het passen plaatsen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Welke pc ga je? Ik ga waarschijnlijk ook via diana gabriels.. ik vind het op deze foto wel mooi hoor, zou graag ook in je album willen kijken wanneer het mogelijk is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Bloemmetje:

Welke pc ga je? Ik ga waarschijnlijk ook via diana gabriels.. ik vind het op deze foto wel mooi hoor, zou graag ook in je album willen kijken wanneer het mogelijk is..

Ik word door Dr. Grabietz geholpen. Een vriendin is ook door hem geholpen en die zijn heel mooi! 

Ik vond het een rustige, eerlijke en duidelijke man. 

Ik zal je toevoegen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jolene:

Ik word door Dr. Grabietz geholpen. Een vriendin is ook door hem geholpen en die zijn heel mooi! 

Ik vond het een rustige, eerlijke en duidelijke man. 

Ik zal je toevoegen ^_^

Ahja ik herkende het al in je verhaal.. ik was ook tevreden over grabietz tot ik bij hem op consult ging.. hij wou ook 500cc proberen, maar als het niet lukte zou die idd ook kleiner doen.. hij had voor mij 350,400,450 & 500cc besteld en dat vind ik toch wel een enorm verschil met 350 of 500 cc wakker worden.. heb nu 2 juli met K Peters een consult ook via diana gabriels, kijken wat hij zegt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bloemmetje:

Ahja ik herkende het al in je verhaal.. ik was ook tevreden over grabietz tot ik bij hem op consult ging.. hij wou ook 500cc proberen, maar als het niet lukte zou die idd ook kleiner doen.. hij had voor mij 350,400,450 & 500cc besteld en dat vind ik toch wel een enorm verschil met 350 of 500 cc wakker worden.. heb nu 2 juli met K Peters een consult ook via diana gabriels, kijken wat hij zegt :D

Klopt. Heb net gebeld en de assistente zei dat hij 400, 450 en 500 heeft besteld. Ze zei wel dat ik heel duidelijk moet maken dat ik echt die 500 wil. Dus ja, we gaan het zien.

 

Heb je nu ook vergroting? Of ook de eerste keer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jolene:

Klopt. Heb net gebeld en de assistente zei dat hij 400, 450 en 500 heeft besteld. Ze zei wel dat ik heel duidelijk moet maken dat ik echt die 500 wil. Dus ja, we gaan het zien.

 

Heb je nu ook vergroting? Of ook de eerste keer??

@Jolene @Bloemmetje

 

Ik moet zeggen, ik vind dit toch een beetje raar. Ze meten je toch op, en dan pakken ze het catalogusje erbij en dan weten ze wat erin pas:19:

 

Zeker als ik bij jou lees bloemmetje dat er gwn verschil van 350 tot 500 in zit. Wat ze willen bestellen.

 

Mijn nichtje heeft bijv maar 225cc, en dr hawinkels heeft wel moeten ' sjorren ' aan der borstspier omdat die heel sterk ontwikkeld was. Maar kwa breedte en hoogte van je prothese moet gewoon wat opgemeten is toch ook passen. Of denk ik nu te makkelijk:wacko:

 

Leest t overigens meer hoor, da pc's zeggen moet kijken wat er past. Maar bij mijn beide keren is er niet over gesproken over eventueel niet passen wat je hebt uitgekozen.

 

Ik zou ook met zekerheid willen weten van te voren wat erin gaat!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noelle2612:

@Jolene @Bloemmetje

 

Ik moet zeggen, ik vind dit toch een beetje raar. Ze meten je toch op, en dan pakken ze het catalogusje erbij en dan weten ze wat erin pas:19:

 

Zeker als ik bij jou lees bloemmetje dat er gwn verschil van 350 tot 500 in zit. Wat ze willen bestellen.

 

Mijn nichtje heeft bijv maar 225cc, en dr hawinkels heeft wel moeten ' sjorren ' aan der borstspier omdat die heel sterk ontwikkeld was. Maar kwa breedte en hoogte van je prothese moet gewoon wat opgemeten is toch ook passen. Of denk ik nu te makkelijk:wacko:

 

Leest t overigens meer hoor, da pc's zeggen moet kijken wat er past. Maar bij mijn beide keren is er niet over gesproken over eventueel niet passen wat je hebt uitgekozen.

 

Ik zou ook met zekerheid willen weten van te voren wat erin gaat!

 

Xx noelle

Tja... mn gevoel blijft tot nu toe wel nog steeds goed over de pc.

Ik denk dat het meer als "verzekeringetje" voor de pc zelf is. Stel dat hij beloofd 500 te zetten en het zou niet passen dan lig je wel al open. 

Ergens vat ik die logica wel... maar toch moet er 500 in haha:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jolene:

Tja... mn gevoel blijft tot nu toe wel nog steeds goed over de pc.

Ik denk dat het meer als "verzekeringetje" voor de pc zelf is. Stel dat hij beloofd 500 te zetten en het zou niet passen dan lig je wel al open. 

Ergens vat ik die logica wel... maar toch moet er 500 in haha:1bouncingboobs:

 

Bij mij zijn toentertijd ook 2 maten besteld; 550 en 600. Op de operatietafel werd eea nog wel goed gecheckt; wie ben je, wat wil je, en dit zijn de maten, is dat akkoord? Het was bijna een “ja, ik wil” :4:

Ik heb aangegeven dat, wat mij betreft, de grootst mogelijke maat (van die 2) gebruikt mocht worden wanneer dat mogelijk was. Eerste wat ik vroeg toen ik wakker was; 5 of 600?? Yes!

@Jolene, check het nog wel even goed voor je onder zeil gaat. Diana Gabriels staat niet bepaald bekend als degene die haar administratie/agenda goed bijhoudt. En ook wannneer er problemen zijn, is deze tussenpersoon lastig te bereiken. Niet om je bang te maken hoor....uiteindelijk hoeft zij je gelukkig niet te opereren...maar just to make sure!

 

Ik vind 2 verschillende maten bestellen heel begrijpelijk, maar verschillen tussen 300 of 500 vind ik wel erg groot. Je hebt dan niet alleen te maken met verschil in projectie, maar ook met een best groot verschil in breedte. Een pc zal toch ook goed naar je omvang moeten kijken om de juiste maat te bepalen? 

 

Met welke implantaten werkt Gabrietz? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noelle2612:

@Jolene @Bloemmetje

 

Ik moet zeggen, ik vind dit toch een beetje raar. Ze meten je toch op, en dan pakken ze het catalogusje erbij en dan weten ze wat erin pas:19:

 

Zeker als ik bij jou lees bloemmetje dat er gwn verschil van 350 tot 500 in zit. Wat ze willen bestellen.

 

Mijn nichtje heeft bijv maar 225cc, en dr hawinkels heeft wel moeten ' sjorren ' aan der borstspier omdat die heel sterk ontwikkeld was. Maar kwa breedte en hoogte van je prothese moet gewoon wat opgemeten is toch ook passen. Of denk ik nu te makkelijk:wacko:

 

Leest t overigens meer hoor, da pc's zeggen moet kijken wat er past. Maar bij mijn beide keren is er niet over gesproken over eventueel niet passen wat je hebt uitgekozen.

 

Ik zou ook met zekerheid willen weten van te voren wat erin gaat!

 

Xx noelle

Kijk als die had gezegd 2 verschillende maten, dan zou ik zeggen oke.. maar ik vind 4 verschillende net teveel.. ook al.is het voor hem een zekerheid, voor mij dus niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei noov:

 

Bij mij zijn toentertijd ook 2 maten besteld; 550 en 600. Op de operatietafel werd eea nog wel goed gecheckt; wie ben je, wat wil je, en dit zijn de maten, is dat akkoord? Het was bijna een “ja, ik wil” :4:

Ik heb aangegeven dat, wat mij betreft, de grootst mogelijke maat (van die 2) gebruikt mocht worden wanneer dat mogelijk was. Eerste wat ik vroeg toen ik wakker was; 5 of 600?? Yes!

@Jolene, check het nog wel even goed voor je onder zeil gaat. Diana Gabriels staat niet bepaald bekend als degene die haar administratie/agenda goed bijhoudt. En ook wannneer er problemen zijn, is deze tussenpersoon lastig te bereiken. Niet om je bang te maken hoor....uiteindelijk hoeft zij je gelukkig niet te opereren...maar just to make sure!

 

Ik vind 2 verschillende maten bestellen heel begrijpelijk, maar verschillen tussen 300 of 500 vind ik wel erg groot. Je hebt dan niet alleen te maken met verschil in projectie, maar ook met een best groot verschil in breedte. Een pc zal toch ook goed naar je omvang moeten kijken om de juiste maat te bepalen? 

 

Met welke implantaten werkt Gabrietz? X

Er word mentor gezet.

 

Ik ga het zeker aangeven tot ik de narcose inglijd:152:

400, 450 en 500 zijn vpor mij besteld. Maar ik ken er dan wel weer genoeg met ongeveer hetzelfde aan borst voor de bv en die hebben ook 500. 

Dus hoop t echt. 

 

Cross your fingers pleaseeeee:59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Bloemmetje:

Kijk als die had gezegd 2 verschillende maten, dan zou ik zeggen oke.. maar ik vind 4 verschillende net teveel.. ook al.is het voor hem een zekerheid, voor mij dus niet..

Absoluut logisch. Ik denk dat je in zulke situatie altijd je gevoel moet volgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Jolene:

Er word mentor gezet.

 

Ik ga het zeker aangeven tot ik de narcose inglijd:152:

400, 450 en 500 zijn vpor mij besteld. Maar ik ken er dan wel weer genoeg met ongeveer hetzelfde aan borst voor de bv en die hebben ook 500. 

Dus hoop t echt. 

 

Cross your fingers pleaseeeee:59:

Jaaa vrouwke ik ga meerdere kaarsjes voor je branden @Jolene :43:

 

Waar zou dat dan in zitten he, die verschillen of het past ja of nee. Kwaliteit van je huid ofzo? Rekt t genoeg mee:ph34r:

 

50cc verschil is volgens mij helemaal niet zoveel. 

 

Nahjah t eindresultaat is het belangrijkste, en of daar nou 500/ 600 in zit maakt niet zoveel uit toch. Je pc zal kijken wat t mooiste bij je is. En als je vertrouwen in je pc hebt komt dat helemaal goed!

 

Weet je al hoe laat je je moet melden? Dan weet ik hoe laat ik moet beginnen met stokenB)

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Noelle2612:

Jaaa vrouwke ik ga meerdere kaarsjes voor je branden @Jolene :43:

 

Waar zou dat dan in zitten he, die verschillen of het past ja of nee. Kwaliteit van je huid ofzo? Rekt t genoeg mee:ph34r:

 

50cc verschil is volgens mij helemaal niet zoveel. 

 

Nahjah t eindresultaat is het belangrijkste, en of daar nou 500/ 600 in zit maakt niet zoveel uit toch. Je pc zal kijken wat t mooiste bij je is. En als je vertrouwen in je pc hebt komt dat helemaal goed!

 

Weet je al hoe laat je je moet melden? Dan weet ik hoe laat ik moet beginnen met stokenB)

 

Xx noelle

Heb er zeker vertrouwen in. 

 

Haha... 8.15 in A'dam zijn. Vanuit t Brabantse Roosendaal:12: vroeg de auto in dus! 

 

Morgen nog lekker alles aan kant maken tussen het werken door (Beauty sslon aan huis) en dan vroeg mn bed in.

 

Whoohooooo...  boobies here I come!!!!!:1big_boobs: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jolene:

Heb er zeker vertrouwen in. 

 

Haha... 8.15 in A'dam zijn. Vanuit t Brabantse Roosendaal:12: vroeg de auto in dus! 

 

Morgen nog lekker alles aan kant maken tussen het werken door (Beauty sslon aan huis) en dan vroeg mn bed in.

 

Whoohooooo...  boobies here I come!!!!!:1big_boobs: 

Ahhh lekker vroeg, hoef je ook maar zo kort nuchter te zijn! Top!

 

Jaa op tijd aanrijden dusB)

 

Spannend hoor, ben echt heel benieuwd!

 

Zet um op en alvast heeeel veel succes!

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

12 uur geleden zei Jolene:

Whoohooooo...  boobies here I come!!!!!

 

Hahaha Hier van hetzelfde, ik moet zaterdag. Spannenddd. Maar ik heb ook de week al volgepland qua voorbereiding, opruimen, poetsen etc. Succes meid, het wordt vast schitterend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noelle2612:

Ahhh lekker vroeg, hoef je ook maar zo kort nuchter te zijn! Top!

 

Jaa op tijd aanrijden dusB)

 

Spannend hoor, ben echt heel benieuwd!

 

Zet um op en alvast heeeel veel succes!

Xxx noelle

Ja idd. Hopen dat ik niet te lang hoef te wachten:12:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.