Ga naar inhoud

Jolene : 20 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
9 minuten geleden zei Noelle2612:

Ik zit het net door te neme mopB)

 pfff jij maakt t mee hoor. Ohh zo in de weer met gaasjes pleisters heel de shit:152:

 

Op gegeven moment wor je der wel redelijk goed in he, goed gezorgt voor de tits:35:

 

Fijn iig lekker safe at home! En idd int buitenland ziekenhuis of huisarts da motte nie hebbe:blink:

 

Rust lekker uit en keep us posted! 

 

Xx

 

Ja joh... kan geen gaasjes en pleisters  meer zien:blink: :152:

 

Straks nog een echte boobie expert :1big_boobs: :45:

 

Ga ik zeker doen mop.

 

Nieuwe foto's in mn album btw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Nou... hier dan eindelijk een update.:11:

 

Na mn vakantie ben ik op 20 dagen na het herstel van mn litteken op controle geweest.

Voor mijn gevoel te laat, want de hechtingen zaten er voor mijn gevoel dus bijna een week te lang in. Na de buitenste hechtingen verwijderd te hebben had ik thuis al gelijk het gevoel dat dit weer dezelfde kant op ging als waar ik mn litteken voor heb laten herstellen:124: het uiteinde is weer een hard puntje en dat is nu na 3 weken nog zo. Dus nog steeds het gevoel dat daar een knoopje zit te kloten.:wacko:

Ik had een afspraak daarvoor staan, maar heb afgebeld. Met het idee dat het nu dicht blijft. Zodra daar verandering in komt mocht ik toch terug komen. 

 

Voor nu irriteert het nog wel (beide littekens) maar heb mezelf aangepraat dat het er bij hoort. Puur om er niet constant obsessief aan te denken. Ik ben het zat om 20x per dag met een spiegeltje onder mn borst mn littekens te controleren en daardoor constant te twijfelen en onzeker te worden.:163:

Ik kijk nu 2x per dag in de ochtend en avond en moet zeggen dat dat voor mij echt veel scheelt.

 

In de ochtend weet ik dat mn litteken rood en hard aanvoelt (met name door de borstband die ik nog steeds draag) en in de avond is het wat rustiger omdat ik de band draag met pauzes van een uurtje.

 

De double bubble is (nog) niet erger geworden en heb een controle afspraak staan over 3 weken of dat wat verbeterd is na het dragen van de band.

Dan vraag ik ook gelijk een gesprek aan om dat probleem goed te bespreken. Mijn pc gaat het waarschijnlijk niet herstellen door een andere methode dan een borstlift, maar daar ga ik niet mee akkoord!:15: Dus ik wil een second opinion bij een andere pc in de kliniek en staat me dat niet aan dan naar een andere kliniek met een mega vette slechte recensie voor de huidige:91::93:

 

Ik ga proberen wat meer aanwezig te zijn om wat foto's te plaatsen, maar even geen borstforum deed me ook wel even goed. Daar werd ik ook wat obsessief van:152:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei nickyworld:

Gevonden! 

Jeetje meid wat heftig! Wat een pech...

Dit was dus dokter grabietz? 

Klopt. Grabietz...

 

Heftig, een beetje. Maar dat seg ik omdat ik hier zoveel ergere verhalen lees.

 

Ik ben het gewoon beu:124: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jolene

 

Wat een verhaal zeg!

en wat klote dat het allemaal zo lang duurt 

 

ben zelf ook via Dg geopereerd en de nodige problemen maar weet we dat je gewoon een second opinion kan krijgen hoor

en las dat je vanaf Roosendaal helemaal naar Amsterdam ging 

 

Ik word juist steeds vanaf Amsterdam naar Barendrecht gestuurd hahaha

 

hoe ontstaat zo een bubble?

verder prachtige borsten

hoop dat je snel duidelijkheid hebt! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dhc158:

Hoi @Jolene

 

Wat een verhaal zeg!

en wat klote dat het allemaal zo lang duurt 

 

ben zelf ook via Dg geopereerd en de nodige problemen maar weet we dat je gewoon een second opinion kan krijgen hoor

en las dat je vanaf Roosendaal helemaal naar Amsterdam ging 

 

Ik word juist steeds vanaf Amsterdam naar Barendrecht gestuurd hahaha

 

hoe ontstaat zo een bubble?

verder prachtige borsten

hoop dat je snel duidelijkheid hebt! 

 

Xx

Hi meis.

 

Nou... jij bent dus 1 van de meiden die overduidelijk met een heftigere ervaring tobt. Ik hoop ook zo voor je dat je snel opknapt!

 

Ja een sec op. ga ik zeker aanvragen. Maar erg hopen op goed nieuws doe ik daar niet...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Jolene:

Hi meis.

 

Nou... jij bent dus 1 van de meiden die overduidelijk met een heftigere ervaring tobt. Ik hoop ook zo voor je dat je snel opknapt!

 

Ja een sec op. ga ik zeker aanvragen. Maar erg hopen op goed nieuws doe ik daar niet...

 

 

 

Het gaat steeds iets beter

zit nu op 11 weken po

hoop met 2 weken eindelijk wat meer te genieten...

 

Helaas werd ik eeeste 6 weken daar niet geloofd en duurt de hel al zo lang

 

ben wel vaak gezien door andere chirurgen en dat is toch fijn

daarom zou ik dat zeker eisen!

 

Als ik je tip mag geven... moet je wel weer Amsterdam maar vraag of je door Lapid gezien kan worden

hij is DE chirurg op gebied van reconstructie etc in Amc

weet niet hoe vaak hij bij gabriels is maar lees je maar eens in over hem

helaas is hij er nooit als ik kom maar heb zelf hupkens en damen al gehad 

gabriets geen ervaring mee maar zo te horen gelukkig maar

 

ik hoop echt dat ze je verder kunnen helpen

diana is (bij mij) wel altijd bereid geweest aan alle kanten te helpen maar je moet blijven pushen hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update...

 

Ondertussen bijna 12 weken po en ik word zo af en toe neerslachtig van mn borsten.:24:

Ik heb toch wel meer last van mn double bubble dan ik dacht te hebben. Mn arm komt er telkens tegenaan en dat doet zeer.

Zeurend indepadzittend gevoel.:18:

 

Ben veel aan het lezen en adviezen aan het vragen. Thank boobs for @best_boobie:59:

Zonder haar advies waren de protheses er al uitgestressed denk ik. :45:

Dat doet me iedere keer weer goed als ik lichtelijk in paniek ben geschoten.:blush:

 

Dus voor nu heb 2 sec opinions ingepland.

26 september en 20 november.

Tot die tijd kan ik niks anders doen dan afwachten samen met mijn bff; Compressieband Marena:152:

 

To be continued...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jolene:

Update...

 

Ondertussen bijna 12 weken po en ik word zo af en toe neerslachtig van mn borsten.:24:

Ik heb toch wel meer last van mn double bubble dan ik dacht te hebben. Mn arm komt er telkens tegenaan en dat doet zeer.

Zeurend indepadzittend gevoel.:18:

 

Ben veel aan het lezen en adviezen aan het vragen. Thank boobs for @best_boobie:59:

Zonder haar advies waren de protheses er al uitgestressed denk ik. :45:

Dat doet me iedere keer weer goed als ik lichtelijk in paniek ben geschoten.:blush:

 

Dus voor nu heb 2 sec opinions ingepland.

26 september en 20 november.

Tot die tijd kan ik niks anders doen dan afwachten samen met mijn bff; Compressieband Marena:152:

 

To be continued...

 

Heb je die second opinion ingepland bij gabriels?

 

hoop dat er snel een oplossing kan komen

je 1e consult is al snel... de andere word je ook niet vrolijk van

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Dhc158:

 

Heb je die second opinion ingepland bij gabriels?

 

hoop dat er snel een oplossing kan komen

je 1e consult is al snel... de andere word je ook niet vrolijk van

 

xxx

De eerste staat bij Dr. Lapid en dex2e bij Dr. Nio

 

Geduld... of zoiets?:18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jolene:

De eerste staat bij Dr. Lapid en dex2e bij Dr. Nio

 

Geduld... of zoiets?:18:

 

Wat goed! Lapid !

je gaat zeker blij worden van hem

heb me zo ingelezen over hem

als Mn wondje toch verkeerd zou gaan zou ik mt niemand anders genoegen hebben genomen dan met hem!

 

hahaha ja geduld

breek me de bek niet open

11 weken po en mag nog steeds niet stofzuigen en auto rijden

ooit word het geduld beloond.. toch? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou hier dan eindelijk mn updates:wacko:

 

Afgelopen woe:

 

Ok... gisteren mijn eerste second opinion gehad. Bij een pc uit dezelfde kliniek.

Ik ging van te voren uit van een teleurstelling en ergens is het dat ook geworden, maar vond zijn bevestiging dat het een double bubble is wel weer fijn.

Ook deze pc gaf aan het liefste een borstlift te doen. Want dat is ook volgens hem de makkelijkste oplossing. Waarop mijn antwoord was; ik heb alleen niet gekozen voor makkelijke borsten. Ik wil mooie borsten! Waarop ik weinig reactie kreeg.
De andere optie zou zijn om de plooi opnieuw te maken en aan de ribben vast te maken. Ok zei ik... maar de prothese zal dan alsnog lager dan de andere zitten. Weer weinig reactie.

Zijn bevinding is dat de diameter van de prothese te groot is. Dus volgens hem had er zoizo minder cc in gemoeten.

Maar dan mijn vraag aan wie dan ook. Waarom lees en hoor ik dan dat dit opgelost zou kunnen worden door grotere protheses te plaatsen??!!

Dan zei hij dat de borstband die ik draag op dit stadium niet zo veel meer zal doen. Maar langzaamaan zie ik het een heel klein beetje verminderen.

Mijn gevoel zei me dat hij zich niet goed uit durfde te spreken. Dus beetje jammer dit.

Hij gaat wel de foto's en zijn bevindingen naar DG en mn eigen pc sturen.
A.s dinsdag heb ik bij hem een gesprek.

Dus voor nu, alweer... word vervolgd.

 

Vandaag:

 

Nou, net mn gesprek met mn eigen pc gehad.

Ik ben er gewoon beduusd van. Hij was namelijk heel mee levend. Dus... die had ik ff niet aan zien komen.
(Misschien omdat ik zijn collega (Dr. Lapid) een halve week geleden heb gesproken)

Hij zei dat hij het erg vervelend voor me vind. Wauw, wat een compassie, haha!

Maar goed... hij vertelde me dat dat de reden is dat hij misschien achteraf een lift zou moeten doen. Nou veeg ik daar mn reet aan af, want dat is niet gezegd. Anyway... hij zei me dat dit zijn manier van oplossen is, maar gaf heel duidelijk aan dat een oplossing door een pc vooral gebasseerd is op wat zij zelf het mooiste vinden qua resultaat.
Zijn collega zou in mijn geval een donutlift doen. En hij een normale lift.

Hij zei me dat voor de borst bij mij geen optie was geweest omdat ik dan aan de bovenkant de prothese rand zou kunnen zien.

En nou mag mn klompie breken, maar hij stelde voor om een nieuwe sec opinion te plannen bij een andere collega. Puur voor mijn gevoel. Hoe meer info hoe beter zei hij.
Nou schiet mij maar lek, maar ook die kwam ff onverwachts!

Dus a.s vrij heb ik een gesprek bij Dr. Hupkens

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Jolene:

Nou hier dan eindelijk mn updates:wacko:

 

Afgelopen woe:

 

Ok... gisteren mijn eerste second opinion gehad. Bij een pc uit dezelfde kliniek.

Ik ging van te voren uit van een teleurstelling en ergens is het dat ook geworden, maar vond zijn bevestiging dat het een double bubble is wel weer fijn.

Ook deze pc gaf aan het liefste een borstlift te doen. Want dat is ook volgens hem de makkelijkste oplossing. Waarop mijn antwoord was; ik heb alleen niet gekozen voor makkelijke borsten. Ik wil mooie borsten! Waarop ik weinig reactie kreeg.
De andere optie zou zijn om de plooi opnieuw te maken en aan de ribben vast te maken. Ok zei ik... maar de prothese zal dan alsnog lager dan de andere zitten. Weer weinig reactie.

Zijn bevinding is dat de diameter van de prothese te groot is. Dus volgens hem had er zoizo minder cc in gemoeten.

Maar dan mijn vraag aan wie dan ook. Waarom lees en hoor ik dan dat dit opgelost zou kunnen worden door grotere protheses te plaatsen??!!

Dan zei hij dat de borstband die ik draag op dit stadium niet zo veel meer zal doen. Maar langzaamaan zie ik het een heel klein beetje verminderen.

Mijn gevoel zei me dat hij zich niet goed uit durfde te spreken. Dus beetje jammer dit.

Hij gaat wel de foto's en zijn bevindingen naar DG en mn eigen pc sturen.
A.s dinsdag heb ik bij hem een gesprek.

Dus voor nu, alweer... word vervolgd.

 

Vandaag:

 

Nou, net mn gesprek met mn eigen pc gehad.

Ik ben er gewoon beduusd van. Hij was namelijk heel mee levend. Dus... die had ik ff niet aan zien komen.
(Misschien omdat ik zijn collega (Dr. Lapid) een halve week geleden heb gesproken)

Hij zei dat hij het erg vervelend voor me vind. Wauw, wat een compassie, haha!

Maar goed... hij vertelde me dat dat de reden is dat hij misschien achteraf een lift zou moeten doen. Nou veeg ik daar mn reet aan af, want dat is niet gezegd. Anyway... hij zei me dat dit zijn manier van oplossen is, maar gaf heel duidelijk aan dat een oplossing door een pc vooral gebasseerd is op wat zij zelf het mooiste vinden qua resultaat.
Zijn collega zou in mijn geval een donutlift doen. En hij een normale lift.

Hij zei me dat voor de borst bij mij geen optie was geweest omdat ik dan aan de bovenkant de prothese rand zou kunnen zien.

En nou mag mn klompie breken, maar hij stelde voor om een nieuwe sec opinion te plannen bij een andere collega. Puur voor mijn gevoel. Hoe meer info hoe beter zei hij.
Nou schiet mij maar lek, maar ook die kwam ff onverwachts!

Dus a.s vrij heb ik een gesprek bij Dr. Hupkens

jeetje wat een gedoe allemaal maar Hupkens is wel enorm eerlijk!

Alleen een man van zeer weinig woorden! dus bereid je goed voor want anders sta je zo buiten zonder dat je vragen beantwoord zijn. Hij is eerlijk over het aantal cc alleen is MOOI bij hem een begrip waar hij geen definitie op kan plaatsen tenminste als ik hem vroeg wordt dit mooi zei die dit steeds en gaf geen antwoord hij zei jij moet het mooi vinden en bovenal tevreden zijn.

ik hoop zo enorm voor je dat die iets voor je kan doen! misschien anders UHP heb je wat meer projectie maar niet meer breedte omdat je daar al op zn max zit. zei je toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kramp:

jeetje wat een gedoe allemaal maar Hupkens is wel enorm eerlijk!

Alleen een man van zeer weinig woorden! dus bereid je goed voor want anders sta je zo buiten zonder dat je vragen beantwoord zijn. Hij is eerlijk over het aantal cc alleen is MOOI bij hem een begrip waar hij geen definitie op kan plaatsen tenminste als ik hem vroeg wordt dit mooi zei die dit steeds en gaf geen antwoord hij zei jij moet het mooi vinden en bovenal tevreden zijn.

ik hoop zo enorm voor je dat die iets voor je kan doen! misschien anders UHP heb je wat meer projectie maar niet meer breedte omdat je daar al op zn max zit. zei je toch?

Ja joh, word er ondertussen lichtelijk gestoord van:18:

 

Ben ook echt benieuwd, hoewel ik nu het gevoel heb dat ik voor de kat zn ballen rij. Heb geloof ik een rittenkaart richting DG :124:

 

Klopt. Tenminste, volgens Lapid. Hij zei gelijk... Dat zijn wel heel grote protheses.

 

Ben nu een beetje verloren in hoe het loopt. Ze lopen zo langs elkaar heen daar:27:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:83: meis! 

 

Kzie je update denk neeje he:85:

Wat n ellende ammel!

 

Weet je voor jezelf wel hoe je het t liefste doet? Kwa hersteloperatie? Vind echt zo K voor je!

 

Weet zeker dat t goedkomt, laat je goed informere en alleen iets onderneme waar je echt achter staat.

 

Keep us posted!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.