Ga naar inhoud

Jolene : 20 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jolene:

Dus... dan zou dit de dag moeten zijn van de olifant op je borst. Nou kan wel kloppen inderdaad haha.

Dan maar hopen dat dit inderdaad de ergste is hihi...

 

 

Hahahah hou vol meid :3: @Jolene

 

Zag dat je naar de bank was verkast snachts hihi. Had ik psies t zelfde:152: niet te doen in bed:wacko:

 

Ff paar dage doorbikkele!

 

Met de boobs alles goed? 

 

Xx noelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Noelle2612:

Hahahah hou vol meid :3: @Jolene

 

Zag dat je naar de bank was verkast snachts hihi. Had ik psies t zelfde:152: niet te doen in bed:wacko:

 

Ff paar dage doorbikkele!

 

Met de boobs alles goed? 

 

Xx noelle 

Jaaa... niet te doen man haha. De bankbis mijn bff op dit moment :152:

Het herstel valt me tot nu toe mee afgezien van de mega spierpijn. 

Maar sinds vannochtend heb ik een lichte steek op de plek van de spierpijn. Maar soms lijkt het alsof het de wond is.

 

Voel me verder heel goed. Jij hier ervaring mee misschien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jolene:

Jaaa... niet te doen man haha. De bankbis mijn bff op dit moment :152:

Het herstel valt me tot nu toe mee afgezien van de mega spierpijn. 

Maar sinds vannochtend heb ik een lichte steek op de plek van de spierpijn. Maar soms lijkt het alsof het de wond is.

 

Voel me verder heel goed. Jij hier ervaring mee misschien??

De bank is mijn bff:tatice_04: jahaaaaa:152: dat herken ik vrouwkeB)

 

Ja das zo k.....! Je neemt van allerlei houdingen aan, die punt 1 nergens op slaan en punt 2 mega on-comfy zijn ook nog:blink:

 

Ja die pijn hoort erbij. Ik heb nu soms nog echt een scherpe pijnscheut in de tits. Maar jij bedoeld echt die megaaa spierpijn, wtf heb ik ammel gedaan pijn. Dat duurt ff paar dagen, weekje ongv. Dan gaat t stukke beter, maar zolang je je eigenlijk ok voeld, dan komt t allemaal goed:wub:

 

Hopelijk wat later in de nacht naar de bank switche vandaag hihi. Ik ging iedere dag iets later uit bed. Na denk n dag of 6 hele nacht in bed:3:

 

Keep strong! Alles for the new boobs!

 

Fijne aaf! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ps over je wond meid...

 

Zolang je geen koorts/ verhoging hebt, je wondjes niet open gaan. Geen prut eruit komt

 

Geen alarm....

Ze zijn rood, bobbelig, warm.. dat heeft echt tijd nodig. Ikzelf als ik mn bh uit doe om ff te checken en te voelen. Ff handen wassen met goede desinfecterende zeep. En vooral nie te veel aan pulleke. Ik heb zelfs nog n hechtdraadje eruit hange. Dr hawinkels zei kon geen kwaad. Valt er vanzelf af. Dus probere met rust te laten:wub:

 

 Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Noelle2612:

Ow ps over je wond meid...

 

Zolang je geen koorts/ verhoging hebt, je wondjes niet open gaan. Geen prut eruit komt

 

Geen alarm....

Ze zijn rood, bobbelig, warm.. dat heeft echt tijd nodig. Ikzelf als ik mn bh uit doe om ff te checken en te voelen. Ff handen wassen met goede desinfecterende zeep. En vooral nie te veel aan pulleke. Ik heb zelfs nog n hechtdraadje eruit hange. Dr hawinkels zei kon geen kwaad. Valt er vanzelf af. Dus probere met rust te laten:wub:

 

 Xx

Jaaa die houdingen idd... hoe kansloos haha:152:

Straks krijgt mn bank doorlig plekken ipv ik :154:

 

Die pijnscheut bedoel ik idd. Die glijd zo over de spierpijn heen haha:152:

Ff doorbikkelen dus :12:

 

Is gelukkig met vlagen. En voel me verder echt prima.

 

Ik maak ieder dagdeel ff een foto van de pleister. En mn man kijkt om de zoveel tijd^_^ en ik blijf er lekker vanaf. Hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jolene:

Dus... dan zou dit de dag moeten zijn van de olifant op je borst. Nou kan wel kloppen inderdaad haha.

Dan maar hopen dat dit inderdaad de ergste is hihi...

 

 

Hahahah :45: hoeveelste dag?

Heb je nu de nacht wel beter doorgekomen?

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bloemmetje:

Hahahah :45: hoeveelste dag?

Heb je nu de nacht wel beter doorgekomen?

Xoxo

Hahaha... de 2e dag :12:

 

Gaat wel nu, spierpijn is aan het afzwakken naar blauwe plek pijn. Maar wel erg in mn rug van het in de knoop liggen op de bank :152: je moet er wat voor over hebben he :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 07:55 zei Jolene:

Hahaha... de 2e dag :12:

 

Gaat wel nu, spierpijn is aan het afzwakken naar blauwe plek pijn. Maar wel erg in mn rug van het in de knoop liggen op de bank :152: je moet er wat voor over hebben he :125:

 

Ik kon vannacht eindelijk weer op mijn zij liggen; heeeerlijk! Wat doet je rug dan zeer he!? 

 

Hoe gaat het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei noov:

 

Ik kon vannacht eindelijk weer op mijn zij liggen; heeeerlijk! Wat doet je rug dan zeer he!? 

 

Hoe gaat het nu met je? 

Oh wat fijn zeg! Ik ben ook echt een zij slaper hoor. Kan niet wachten:59: haha

 

Gaat heel goed eigenlijk. Wel wat stijfjes npg rondom de boobies. Enne... er word fanatiek met een schuurpapiertje over mn tepels geschuurd sinds vandaag. Tenminste... the feeling of it, wuhaha! :152:

 

En heel af en toe zo'n steekje rondom de wond. Maar uit te houden en pleister is nog steeds droog enz :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov @Jolene

Heeeeeerlijk he dat zij slapenB)

 

T lukt me nu sinds n weekje denk. Wor sochtends nog wel wakker dat ze voor mn gevoel n beetje in de frot hebbe gezete:4: maar gooi dan ff 10 min ofzo mn bh uit en dan zitte ze vrij rap weer in de plooi:43:

 

Fijn dat t herstel zo goed gaat meide! Kan nie wachte tot ik x n avondje n toffe bh aan kan. Aftelle joh:83:

 

Hangt overigens nog wel n draadje aan de zij kant uit. Da mag er van mij onderhand wel afvallen.

 

Voor de rest gaat alles voorspoedig!

 

Zijn ze bij jou al beetje aant dale jolene? Of veel vocht nog?

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Noelle2612:

@noov @Jolene

Heeeeeerlijk he dat zij slapenB)

 

T lukt me nu sinds n weekje denk. Wor sochtends nog wel wakker dat ze voor mn gevoel n beetje in de frot hebbe gezete:4: maar gooi dan ff 10 min ofzo mn bh uit en dan zitte ze vrij rap weer in de plooi:43:

 

Fijn dat t herstel zo goed gaat meide! Kan nie wachte tot ik x n avondje n toffe bh aan kan. Aftelle joh:83:

 

Hangt overigens nog wel n draadje aan de zij kant uit. Da mag er van mij onderhand wel afvallen.

 

Voor de rest gaat alles voorspoedig!

 

Zijn ze bij jou al beetje aant dale jolene? Of veel vocht nog?

 

Xx noelle

Dat zal vast wel... ff uitklappen die dames haha. 

 

Ja lijkt me irritant zo'n draadje idd. Hopelijk laat ie snel los joh. 

 

Ja wel iets idd. Bh word een beetje losser voor mn gevoel en ze voelen wel ietsjes zachter denk ik hihi.

Heb gister foto's geplaatst. Ik zie het denk ik ook. Niet meer zo glimmend van het strak staan :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Jolene:

Dat zal vast wel... ff uitklappen die dames haha. 

 

Ja lijkt me irritant zo'n draadje idd. Hopelijk laat ie snel los joh. 

 

Ja wel iets idd. Bh word een beetje losser voor mn gevoel en ze voelen wel ietsjes zachter denk ik hihi.

Heb gister foto's geplaatst. Ik zie het denk ik ook. Niet meer zo glimmend van het strak staan :125:

@Jolene ik kan je after album nie vinde meid. Alleen je voorsituatie:blink:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-6-2018 om 19:45 zei Jolene:

Dus... dan zou dit de dag moeten zijn van de olifant op je borst. Nou kan wel kloppen inderdaad haha.

Dan maar hopen dat dit inderdaad de ergste is hihi...

 

 

 

Haha het komt allemaal goed, ik heb juist die dagen geprobeerd stukken te gaan lopen, wel muizenstapjes maar ik denk dat die beweging juist geholpen heeft met de spierpijn. Ik hield me borsten wel vast hoor haha

 

Slapen overdag was ook zo heerlijk haha! Alleen het overeind komen, soms vergeet je dan dat je geopereerd ben omdat de pijn dan op ze laagst zit en dan ineens word je even goed met je neus op de feiten gedrukt.. 

 

ik ben morgen alweer 2 weken po,

ik heb 350 cc in me rechterborst en 325 cc in me linkerborst.. Mijn grootste issue was dat ik 1,5 cupmaat verschil had.. Hopelijk is fst nu opgelost. 

 

Ik heb/ervaar me herstel eerlijk gezegd prima en kan toch aardig uit de voeten komen.. 

 

hoe voel je je nu?

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolene loooooking damn fine babe!B)

 

Heeel verschil al, en dat met die paar dagen po:57: fijn dat alles zo goed gaat meidie! Worde n pracht setje tits!

 

Ik heb zojuist een poging ondernomen om dat draadje eruit te trekken. Of ja trekken niet natuurlijk. Ff getjekt met n pincet of er iets van beweging in komt. Nou niet dus:ph34r: voel echt dat t van binnen nog vast zit. Toch morgen maar is bellen naar de kliniek. Voel t niet zitten, doet geen pijn, wond ziet er prima uit. Maar toch stoort t me:4: 

 

Zal foto toevoege. Tis echt n hele draad:152:

 

Keep us posted he meid over de vorderingen:wub: xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Priss92:

 

Haha het komt allemaal goed, ik heb juist die dagen geprobeerd stukken te gaan lopen, wel muizenstapjes maar ik denk dat die beweging juist geholpen heeft met de spierpijn. Ik hield me borsten wel vast hoor haha

 

Slapen overdag was ook zo heerlijk haha! Alleen het overeind komen, soms vergeet je dan dat je geopereerd ben omdat de pijn dan op ze laagst zit en dan ineens word je even goed met je neus op de feiten gedrukt.. 

 

ik ben morgen alweer 2 weken po,

ik heb 350 cc in me rechterborst en 325 cc in me linkerborst.. Mijn grootste issue was dat ik 1,5 cupmaat verschil had.. Hopelijk is fst nu opgelost. 

 

Ik heb/ervaar me herstel eerlijk gezegd prima en kan toch aardig uit de voeten komen.. 

 

hoe voel je je nu?

  

Bij jou gaat t ook top he @Priss92!

 

Even in je album gespiekt:35: ziet er echt heel goed uit, fijn dat je herstel zo is meegevallen! Mijn eerst bv heb ik toch echt wel als behoorlijk pittig ervaren. Nu 2e keer met twee vingertjes in mn neus hahah;)

 

Lekker aftellen naar de nice sexy setjes! Ik begin mn sport bh behoorlijk beu te raken. Snachts ga ik hem sowieso nog hele tijd dragen. Deed dat bij mn eerste keer ook. Zo fijn om ze dan veilig ingesnoerd te hebben! Maar keer lekker uit eten met manlief met n mooi setje aan, ben er klaar voor!!:123:

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Priss92:

 

Haha het komt allemaal goed, ik heb juist die dagen geprobeerd stukken te gaan lopen, wel muizenstapjes maar ik denk dat die beweging juist geholpen heeft met de spierpijn. Ik hield me borsten wel vast hoor haha

 

Slapen overdag was ook zo heerlijk haha! Alleen het overeind komen, soms vergeet je dan dat je geopereerd ben omdat de pijn dan op ze laagst zit en dan ineens word je even goed met je neus op de feiten gedrukt.. 

 

ik ben morgen alweer 2 weken po,

ik heb 350 cc in me rechterborst en 325 cc in me linkerborst.. Mijn grootste issue was dat ik 1,5 cupmaat verschil had.. Hopelijk is fst nu opgelost. 

 

Ik heb/ervaar me herstel eerlijk gezegd prima en kan toch aardig uit de voeten komen.. 

 

hoe voel je je nu?

  

Ik voel me redelijk goed. Daarstraks ff een knal monentje hier thuis gehad whaha... de boobies zorgen ervoor dat ik geen ruzie mag maken:152:

 

Wel wat druk op de bolling vandaag, maar voelt alsof ze hun plek aan het zoeken zijn :4: beetje doof gevoel, maar toch ook weer niet. 

Ik probeer ook wel te bewegen hoor. Voelt ook wel lekker na al dat plat liggen haha. 

 

Hoop idd dat het verschil is verdwenen bij jou. Voor het zicht nu al ok voor je gevoel??

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Noelle2612:

@Jolene loooooking damn fine babe!B)

 

Heeel verschil al, en dat met die paar dagen po:57: fijn dat alles zo goed gaat meidie! Worde n pracht setje tits!

 

Ik heb zojuist een poging ondernomen om dat draadje eruit te trekken. Of ja trekken niet natuurlijk. Ff getjekt met n pincet of er iets van beweging in komt. Nou niet dus:ph34r: voel echt dat t van binnen nog vast zit. Toch morgen maar is bellen naar de kliniek. Voel t niet zitten, doet geen pijn, wond ziet er prima uit. Maar toch stoort t me:4: 

 

Zal foto toevoege. Tis echt n hele draad:152:

 

Keep us posted he meid over de vorderingen:wub: xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ohja... das gek. Hij ziet er wel uit alsof het eruit getrokken kan worden idd. :huh:

 

Heel mooi litteken btw!! 

 

Na een kleine issue hier thuis. Ahum ahum... kwam ik erachter dat ik met de titties geen ruzie kan maken:152: beetje druk op de bolling (had ik al wel iets vandaag) maar nu echt ff plat om te rusten. 

De protheses lijken hun plekkie te zoeken haha. Beetje doof gevoel aan de bovenkant:huh::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jolene:

Ohja... das gek. Hij ziet er wel uit alsof het eruit getrokken kan worden idd. :huh:

 

Heel mooi litteken btw!! 

 

Na een kleine issue hier thuis. Ahum ahum... kwam ik erachter dat ik met de titties geen ruzie kan maken:152: beetje druk op de bolling (had ik al wel iets vandaag) maar nu echt ff plat om te rusten. 

De protheses lijken hun plekkie te zoeken haha. Beetje doof gevoel aan de bovenkant:huh::4:

@Jolene hahah jaaa dat ken ik!

Mijn zoontje van 3 was laatst zn oren vergete mee te nemen naar de appie. En na de zoveelste x expres met zn kleine karretje ergens tegenop rijden  ( incl mijn kuiten:81: ) was ik t beu. Was met mn moeder, kzeg regel jij die boodschapkes ff. Sleur mn kind daar de appie uit. Of ja, met ferme grip B) je snapt wel wat ik bedoel. Richting de auto. Zoo daar moest ik even daarna n momentje voor nemen:blink:

 

Dat is echt nog ff to mutch! Probeer dat dus ook echt in acht te nemen. Al kan dat dus niet altijd;)

 

Ja gek he, ga morge ff kliniek bellen. Wil niet dat t alsnog open gaat als da draaike er nie vanaf valt.

 

Ja da gevoel komt met de dag meer goed meid. Iedere dag worden ze meer eigen. Straks lekker shinen in de nieuwe bikini!

 

Xxx noelle

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik je album mogen kijken? Ben zelf mama van 1 zoon, helaas slappe borsten na zwangerschap en afvallen, heb nu een slappe b/c. Ben erg benieuwd naar jouw resultaat, heb al 1 consult gehad maar ben nog aan het orienteren naar een arts. Zit namelijk ook te denken aan een 500cc  ong en geen lift. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noelle2612:

@Jolene hahah jaaa dat ken ik!

Mijn zoontje van 3 was laatst zn oren vergete mee te nemen naar de appie. En na de zoveelste x expres met zn kleine karretje ergens tegenop rijden  ( incl mijn kuiten:81: ) was ik t beu. Was met mn moeder, kzeg regel jij die boodschapkes ff. Sleur mn kind daar de appie uit. Of ja, met ferme grip B) je snapt wel wat ik bedoel. Richting de auto. Zoo daar moest ik even daarna n momentje voor nemen:blink:

 

Dat is echt nog ff to mutch! Probeer dat dus ook echt in acht te nemen. Al kan dat dus niet altijd;)

 

Ja gek he, ga morge ff kliniek bellen. Wil niet dat t alsnog open gaat als da draaike er nie vanaf valt.

 

Ja da gevoel komt met de dag meer goed meid. Iedere dag worden ze meer eigen. Straks lekker shinen in de nieuwe bikini!

 

Xxx noelle

 

Oh... thank god dat ik niet de enige ben met een ikschietuitmnslof momentje:152: whuhaha

 

Da draaike... ja zou ik wel ff voor bellen ja. :blink:

Dr uit mot ie:104:

 

Maare over draaikes gesproken. Ik post ff een foto bij van mn pleisters... please tell me dat dat gewoon wondvocht is? :help:Bietje rooi :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Stephh90:

Zou ik je album mogen kijken? Ben zelf mama van 1 zoon, helaas slappe borsten na zwangerschap en afvallen, heb nu een slappe b/c. Ben erg benieuwd naar jouw resultaat, heb al 1 consult gehad maar ben nog aan het orienteren naar een arts. Zit namelijk ook te denken aan een 500cc  ong en geen lift. 

Ik zal je bij beide albums toevoegen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.