Sign in to follow this  
Astrid1984

Astrid1984 : 14 juni 2018 : Dr. Wijbenga : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Moeder van 2 kinderen, 34 jaar, sportief. 1.65m 64kg

Gisteren was het zover. Ik moest mij om 09.30 uur melden bij de kliniek. 

Na wat administratieve handelingen en het maken van de VOOR foto’s werd ik naar de verkoeverruimte gebracht en nam ik afscheid van mijn man. Hij zou worden gebeld na afloop en mocht mij tegen 13.30 uur ophalen. 

Ik was de eerste die dag dus het was erg rustig. Bloeddrukmeter werd geplaatst. Plakkers voor de hartritmestoornissen. Zuurstofmeter op de vinger en ten slotte het infuus. Hierdoor werd eerst antibiotica toegediend.

Hierna werd ik naar de OK gebracht. De PC nam alles nog even met mij door. En vervolgens werd ik in slaap gebracht.

Om 11.45 uur werd ik wakker op de verkoever. Voelde me gelijk goed, enkel moe en slap. 

Ik kreeg water, koffie, beschuit met jam en een plak ontbijtkoek. 

Hierna kreeg ik nog een kop koffie en een beschuit.

De PC kwam nog even aan mijn bed en vertelde dat alles goed was verlopen.

De verpleegkundige hielp mij naar het toilet en met aankleden. En buiten de verkoever stond mijn man. Ik mocht naar huis.

’s Middags kreeg ik wat meer pijn. Maar neem tijdig mijn medicatie en dan is het goed te doen.

Mijn rechter borst zwol aanzienlijk meer op. En ik zag ook een bloeduitstorting boven het verband.

Dus blijven koelen en veel water drinken.

Nu 1 dag PO en vanmiddag gedoucht. 1 borst was wel flink meer gezwollen en diverse blauwe plekken. De andere was keurig rustig. Nu de BH aan. Ben benieuwd hoe het er over een paar dagen uit ziet.

Sign in to follow this