Ga naar inhoud

Hond uitlaten na borstlift/vergroting


Esmee1975

Aanbevolen berichten

Hoi hoi lieve lede,

 

Hoe lang is het niet verstandig/toegestaan om je hond uit te laten.

Dus zelf vast te houden.

Heb grote hond 38 kilo 1bonk spier.

Hij trekt over het algemeen niet aan de riem. Maar wil soms wel eens gek doen, of beetje trekken.

Lees verschillende regels en adviezen.

Dus wil graag jullie ervaringen en tips.

Man lief zal zeker de eersten 2 weken de hond uitlaten.

En als langer moet natuurlijk ook.

 

Bedankt vast met het meedenken en de tips.

 

Liefs Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Esmee1975, ik heb ook een spierbundel van 45 kg rondwandelen thuis. In het begin heeft mijn partner/vrienden hem uitgelaten. Na ongeveer anderhalf/twee weken ben ik voorzichtig begonnen met kleine stukjes wandelen met een joggingriem die om je middel zit. Normaal trekt hij ook niet, alleen als ik dicht langs een andere hond af moet of naar katten. :44:Ik hield de riem wel losjes vast maar als ik bijv. Al aan zag komen dat hij ging trekken dan liet ik de riem los en gooide ik mijn gewicht in de strijd :P

 

Ik denk dat ik pas vanaf 6 weken weer echt met de normale riem ben gaan wandelen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die van mij (30kg en toen nog een tweede van 45kg) zeker drie/vier weken niet zelf uitgelaten en daarna apart van elkaar.
De riem deed ik om m'n middel en ik zorgde ervoor dat ik koekjes in m'n hand had zodat ze op mij bleven letten en niet ineens achter een duif aan gingen ofzo.

Met zes weken ben ik de rustigste wel gaan uitlaten door de riem in m'n hand te houden, dat ging goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.