Ga naar inhoud

Trekkende en naar binnen vallende hechtingen borstverkleining


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames, 

 

Even een vraagje, 7 weken geleden heb ik een borstverkleining en lift gehad.

Na de nodige complicaties dacht ik weer op de goede weg te zijn.

 

Allen kwam ik tot se ontdekking dat mijn 1e borst die de complicaties te verduren heeft gehad, nu op de hechtingen en waar het drain gaatje zat in een soort driehoek naar binnen valt en de hechting die van beneden naar boven loopt mee neemt als ik mijn armen beweeg of omhoog doe.

 

Mijn eigen pc is op vakantie en ik heb daar donderdag een afspraak staan en ik maak me toch wel een beetje zorgen.

 

Zijn er dames die dit herkennen 

 

Liefs Ilonka 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ilonka1909

Volgens mij heb ik dat ook onder aan de borst waar ik mijn gaatje had.

Ik zal eens proberen er een foto van te maken met mijn arm omhoog. :kez_11:

En dan stuur ik je die in een PB. Mijn complicatie was minder erg dan die van jou maar dan kan je eens kijken hoe het bij mij na 6 maanden + evolueert.

Hopelijk kan dat je een beetje geruststellen.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2018 om 10:25 zei Doe ik het of niet?:

Hoi @Ilonka1909

Volgens mij heb ik dat ook onder aan de borst waar ik mijn gaatje had.

Ik zal eens proberen er een foto van te maken met mijn arm omhoog. :kez_11:

En dan stuur ik je die in een PB. Mijn complicatie was minder erg dan die van jou maar dan kan je eens kijken hoe het bij mij na 6 maanden + evolueert.

Hopelijk kan dat je een beetje geruststellen.

:)

Het is even stil geweest van mijn kant 

Maar er is weer het een en ander gebeurd 

Ik ben bij mijn pc geweest ivm dat litteken wat naar binnen valt 

Blijkt dus dat het litteken weefsel vast zit aan mijn huid en mijn spier 

Ik moet nu een speciale litteken behandeling ondergaan die zeer pijnlijk word en ook veel geld kost omdat het niet vergoed word door het ziekenfonds omdat het ziekenfonds het ziet als een schoonheidsbehandeling 

Ook is 1 borst groter dan de andere en is mijn maat nog steeds E/F en begint het ondanks de lift en verkleining al weer te hangen

Over 3 maanden moet ik terug komen 

En is er dan niets veranderd door de litteken behandeling 

Dan wil ze nog een keer opereren en het een en ander corrigeren 

Maar dat wil ik na mijn complicatie geschiedenis echt niet 

 

Ik ben van mening dat ze me nooit van al deze complicaties goed op de hoogte hebben gebracht 

Want als ik dit van te voren wist met alle complicaties die ik al gehad heb zou ik de operatie nooit hebben gedaan 

 

Ik heb dit nu allemaal bij mijn rechtsbijstand neer gelegd want ik voel me op dit moment echt verminkt als ik het zo mag zeggen

 

Liefs Ilonka 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ilonka1909:

Het is even stil geweest van mijn kant 

Maar er is weer het een en ander gebeurd 

Ik ben bij mijn pc geweest ivm dat litteken wat naar binnen valt 

Blijkt dus dat het litteken weefsel vast zit aan mijn huid en mijn spier 

Ik moet nu een speciale litteken behandeling ondergaan die zeer pijnlijk word en ook veel geld kost omdat het niet vergoed word door het ziekenfonds omdat het ziekenfonds het ziet als een schoonheidsbehandeling 

Ook is 1 borst groter dan de andere en is mijn maat nog steeds E/F en begint het ondanks de lift en verkleining al weer te hangen

Over 3 maanden moet ik terug komen 

En is er dan niets veranderd door de litteken behandeling 

Dan wil ze nog een keer opereren en het een en ander corrigeren 

Maar dat wil ik na mijn complicatie geschiedenis echt niet 

 

Ik ben van mening dat ze me nooit van al deze complicaties goed op de hoogte hebben gebracht 

Want als ik dit van te voren wist met alle complicaties die ik al gehad heb zou ik de operatie nooit hebben gedaan 

 

Ik heb dit nu allemaal bij mijn rechtsbijstand neer gelegd want ik voel me op dit moment echt verminkt als ik het zo mag zeggen

 

Liefs Ilonka 

 

Ik heb je bericht geliked maar het is een meelevende like hoor. Veel sterkte @Ilonka1909

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.