Ga naar inhoud

Maandelijkse periode?


Gast

Aanbevolen berichten

Wie van jullie weet hoe het zit met je vrouwelijke maandelijkse periode tijdens je bv? :106:

Aangezien tijdens de narcose alles even "stopgezet" word.. mag je dan geopereerd worden en zou je je tampon in kunnen houden? Hahaha sorry voor mijne stomme vraag..

Normaal slik ik 3 maanden de pil door en daarna de maandelijkse periode en zoals het nu eruit ziet ben ik dat precies tijdens mijn bv..:85:

Zit er over te denken om zoiezo een extra maand door te slikken aangezien je weinig kan en ook niet kan douchen.. dat voelt niet fris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest eigenlijk twee dagen na de BV ongesteld worden maar werd dit pas een week later door de pil heen. En dit was ook nauwelijks ongesteld te noemen want het was echt een halve dag en daarna was het gestopt. 
 

En zover ik weet kan je dan gewoon geopereerd worden en je tampon in houden, ik had tijdens de operatie ook gewoon m'n onderbroek aan. 
Lijkt me alleen erna vervelend met een tampon in en uit doen zo gelijk na de operatie, mijn armen waren echt stijf en had er niet "bij" gekund, had er die week later wel wat handigheid in haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

Douchen lukt op zich wel hoor, maar je moet echt nul komma nul haast hebben haha. Was bijna een uur bezig in de ochtend maar lukte me wel :P 

Hahahahah geduld en geen haast mogen ze er wel samen in stoppen, tegelijk met mijn boobies :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.