Ga naar inhoud

Pinki : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

Ik Ben Pinki 1m70 en weeg 55 kg en een Aake langs de voorkant.

Oke niet groot maar toch iets. Ben er niet tevreden over na mij 2 bevallingen een heel deel van mijn gewicht eraf.

En als gevolg mijn borsten zou ik naar de maan schieten. Daarvoor had ik een Beeke.

Ben vandaag naar Dr Plovier gegaan om 12u.

Binnen gegaan met een hoop zenuwen. Buiten gekomen en mijn zenuwen daar gelaten. Dames dat is dus voor niets nodig laat ze maar thuis.

Amai je komt daar in een thuis omgeving terecht, vriendelijk , behulpzaam amai kan er niet van over.

Het was zelf sneller aan mij dan 12u. Alles goed verlopen.

Een goed gesprek mijn wensen na gegaan met foto's. Zijn uitleg aangehoord. De voor en nadelen overlopen. Wat is er mogelijk en haalbaar.

Mijn vragen kunnen stellen. Dat was allemaal geen probleem.

Als eindresultaat.

Ik ben volledig gerustgesteld.

Ik weet het is nog lang maar ik word verwacht op maandag 11 juli 2011 voor de ingreep om 8u 's morgens.

Ze gaan 350 of 325 zetten en dan zal ik er een C aan over houden.

Ik heb dan mijn verlof en dan moet ik op het werk niet te veel uitleg geven. Mits ik in een mannenwereld werk.

Hang ik het liever niet aan hun neus. Alst aan de mijn hangt ben ik al tevreden.

Het gaat langs de onderkant van de borst ingebracht worden en achter de spier zitten.

(Ik ga eens een foto op zetten van hoe mijn borsten de dag van vandaag zijn.)

Nog eventjes iets recht zetten (sorry vergeten) de ingreep gaat door in Be-Clinic te Overijse door Dr Plovier.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste Reactie

Altijd fijn als je met een gerust gevoel het consult kan verlaten .

Leuk voor je dat je wensen haalbaar zijn en je op je gemak gesteld bent .

't Is ook belangrijk dat een chirurg naar je luistert ipv vlug een lijstje 'af te rammelen' .

Het is idd nog even wachten maar dan kan je ondertussen op je gemak orde op zaken stellen en wel voordelig dat je't op je werk niet hoeft uit te leggen natuurlijk . Geen hond die't merkt hoor , je bent er zelf echt mee bezig met die (allé , het gebrek aan) borsten maar een ander valt dat allemaal zo niet op .

Heb je 3 weken vakantie ? Doe je zwaar werk in die mannenwereld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pinki

ik ben blij voor je dat je een fijn gesprek hebt gehad met uw chirurg.

Ah al een datum vastgelegd prima,ja dan kun je aantal CC nog eens overleggen natuurlijk.

Is altijd beter als je erna even kunt rusten na je operatie.

Ik heb een week,hopelijk is dat voldoende,maar zal wel.

Veel succes

xx brunetje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste B-cupje,

Zwaar werk ik ben vrachtwagenbestuurster.

Dus het is dagelijks sleuren en trekken aan 1 of andere palet.

De 11 ste juli is de eerste dag van mijn verlof en dan ben ik 4 weken thuis. Ik denk wel dat het voldoende zal zijn.

Gr Pinki kusjes aan iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Brunetje

Ben daar juist eventjes bij jou gaan kijken. De meeste spreken hier toch over een week of twee rust.

Maar ja bij de ene gaat het herstel soms beter dan de andere. Ik denk dat je dat op het moment zelf zal moeten uitmaken of het gaat of niet.

En bij mij zelf zal ik er toch nog eens over nadenken of 350cc voldoende zal zijn. Ik zie wel

Gr Pinki en nog veel pas plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis...

gefeliciteerd met je datum!

ben zelf ook door dr.plovier geholpen en ben zeer tevreden!!!

fotos kun je zien in de gallerij!

vind je het niet vervelend om je bv net in de zomer te laten doen?

succes met je keuzes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinki,

Dat is toch echt schandalig eigenlijk hoe die prijzen kunnen variëren tussen verschillende (privé)klinieken..

Ikzelf ga in april 3700€ moeten neertellen.. Misschien moet ik toch maar ook eens op consult bij Dr Plovier.. Is toch echt een groot verschil voor exact dezelfde operatie??

Misschien andere vorm van verdoving ofzo?

Langs de ene kant mag de prijs niet echt spelen, en heb je gewoon een goeie pc nodig (en dr plovier is blijkbaar wel zo iemand..) maar ik vind 1000€ verschil toch wel gigantisch...

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij dr.plovier in be clinic betaal je 2600 euro all inclusive..

dus met de implantaten en aantal cc... niks extraas :D

in nederland hebben de artsen allemaal een hoger loon als in belgie..

ik ben bij dr.plovier geweest en dik tevreden!! :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinkie,

Spannend hoor 11 juli! Ik wil ook in de zomer geopereerd worden, het liefst in Juni. Ik ben bij ACCZ op consult geweest en ga 27 januari op consult bij Dokter Plovier.

Ben jij ook nog naar andere klinieken geweest? En wist jij zelf al wat je wilde (rond of anatomisch, hoeveel CC), of ben je op het advies van de chirurg afgegaan?

4 Weken moet lang genoeg zijn om te herstellen. Ik heb verhalen gelezen dat meiden na 1 week alweer gingen werken! We hebben iets om naar uit te kijken!!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh spannend ester!!

kan je zeker dr.plovier aanraden!! :D

alleen waarom in de zomer?? lijkt me juist vervelend niet zonnen en niet zwemmen, die rot sport bh aan..

en weer een heel jaar moeten wachten om je boobs te showen in de zomer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in de zomer, zodat ik het op mn werk kan regelen. En het geld uiteraard!! Maar ik wil absoluut niet nóg langer wachten!! Dat kan Pinkie beamen denk ik haha. Ik denk al een hele tijd nergens anders aan! Juni lijkt ook nog zover weg!

Vind jouw foto's trouwens super mooi hoor Mii, daar mag je trots op zijn!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Proficiat met je datum!!

Is inderdaad nog even weg maar het zal vlugger zijn dan je denkt hoor.

"Ikzelf ga in april 3700€ moeten neertellen.. Misschien moet ik toch maar ook eens op consult bij Dr Plovier.. Is toch echt een groot verschil voor exact dezelfde operatie??" Zou ik zeker eens doen hoor ben zeer tevreden over Plovier en de meesten hier wel denk ik, mijn schoonzus is een maand na mij geweest en ook super tevreden.

Niets dan lof over Plovier!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Het is de enege waar ik op consultatie ben gegaan. Ik heb er heel veel positieve verhalen over gelezen.

Als de andere meiden er blij mee zijn zal dat bij mij ook wel lukken zeker.

Ik had een klein ideetje hoe ik het mij zou voorstellen. Kheb naar hem geluisterd en hij weet de vrouwen hun borsten wel in te schaten.

Het is volgens mij een krak in zijn vak. Voor mij komt de zomer goed uit met het werk en hoef ik daar niets uit te leggen.We zijn der met 5 vrouwen op 250 venten. Ik verwacht wel reacties maar dat zie ik dan wel. Tis zomer voor iets.

Trouwens ik heb vandaag mijn ma verteld. Ze is erg positief en aan het denken geslagen.

Tzijn er nu twee die het weten en ze zijn positief. Oef

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig reageerde ze positief, het is jouw beslissing, maar toch fijn als er mensen achter je keus staan! Ik heb het verteld aan mn moeder, zus en mn beste vriendin. Ik begrijp dat je het niet wilt vertellen op je werk, omdat het allemaal mannen zijn. Ik ga het wel vertellen, omdat ik de ziektewet in wil! Maar vind het super eng om te vertellen!

Ik denk ook dat je bij plovier in goede handen bent.

Nu maar hopen dat de winter snel voorbij is haha

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo

Proficiat met je datum!!

Is inderdaad nog even weg maar het zal vlugger zijn dan je denkt hoor.

"Ikzelf ga in april 3700€ moeten neertellen.. Misschien moet ik toch maar ook eens op consult bij Dr Plovier.. Is toch echt een groot verschil voor exact dezelfde operatie??" Zou ik zeker eens doen hoor ben zeer tevreden over Plovier en de meesten hier wel denk ik, mijn schoonzus is een maand na mij geweest en ook super tevreden.

Niets dan lof over Plovier!!

Groetjes

hoi hoi

ik ga 14 maart onder het mes bij het accz kliniek vindt het erg spannend heb jij rond of anatomische ik heb rond en 400 cc

gr cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cindy,

deze van mij zullen normaal gezien rond zijn.

Dames ik heb nog een vraagje.

Ik lees hier op het forum dat er meisjes zijn die pas sessies hebben gedaan.

gebeuren deze ook bij dr Plovier of gaat diet later zijn.

Hoeveel consultaties hebben jullie voor de ingreep gehad bij Dr Plovier.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.