Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Jo123

Litteken open, hechting na 6 weken??!!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

mijn wond was altijd dicht of er zat nog een mini korstje op. Sinds gisteren zag ik dat het een soort gaatje lijkt met iets er in. Weet iemand wat dit is?? Bij de eerste foto zie je al dat op die plek een dikke korst altijd zat en daarna dus dit.. (op de foto lijkt het omgekeerd, maar dat komt omdat de ene met selfiecamera is gemaakt en de ander niet)

liefss!

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey meid

Breng je pc ook even op de hoogte, dat is altijd beter. Waarschijnlijk is dit gewoon een hechtdraad die eruit wil,  dus niet te veel zorgen maken.

Even wat betadine erop, gaasje erop, en als je een draadje ziet, dat met een schone pincet eruit trekken (als het los zit )

Xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei best_boobie:

Hey meid

Breng je pc ook even op de hoogte, dat is altijd beter. Waarschijnlijk is dit gewoon een hechtdraad die eruit wil,  dus niet te veel zorgen maken.

Even wat betadine erop, gaasje erop, en als je een draadje ziet, dat met een schone pincet eruit trekken (als het los zit )

Xxx BB

Dankjewel!! Ik zie mijn pc morgen :D xx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com