Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Kaat.

Tijdig hersteld voor mijn trouwfeest in oktober?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus stel me even voor.

Ik ben al lang niet gelukkig met de grootte van mijn borsten. In oktober ga ik trouwen en met het passen van mijn trouwkleed is mijn zelfbeeld helemaal gekelderd. Ik ben veel aan het sporten om er goed uit te zien. Nu ik eindelijk blij ben met mijn lichaam, zijn mijn borsten nog kleiner geworden...

Ik heb al één afspraak gehad bij dokter van Look in Antwerpen, op aanraden van een kennis die een borstverkleining heeft laten doen. Dit was zeker correct, maar ik vond de prijs redelijk hoog (€ 4000 excl. BTW)

Morgen heb ik een afspraak bij dokter Verdonck in Diest, waar ik op dit forum alleen maar super goede reacties van lees, dus ben benieuwd.

In ieder geval wou ik jullie vragen of jullie denken dat als ik midden juli mijn operatie laat doorgaan, ik hersteld ben voor mijn trouwfeest midden oktober?

Groetjes,

Kaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ooh laat je weten hoe je afspraak is gegaan? Heb nu zaterdag mijn eerste afspraak bij dokter Verdonck opstaan.

Denk dat je op zich wel genoeg hersteld gaat zijn in midden oktober hoor. Dan ben je toch weer 3 maanden verder na operatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey @Doriend

Sorry voor mijn late reactie! Mijn consultatie is heel goed gegaan. Dokter Verdonck stelde mij meteen op mijn gemak. Heel vlot in de omgang en hele goede uitleg. 

De verschillende implantaten werden ook getoond, dus je kon kijken en voelen wat het verschil was (Sebbin-Mentor-Motiva). Iets wat bij de andere chirurg niet gekozen kon worden...
Hij stelde me 300cc voor. Ik heb nu een 70A, dus zou ik op een grote C uitkomen. Bij mijn lichaamsbouw wil ik niet groter gaan, anders gaat het er niet meer natuurlijk uitzien. Ik verkies ook Motiva, om de natuurlijke look na te streven.

Hij vertelde me ook dat 3 maanden net voldoende moet zijn om te kunnen genieten van de natuurlijke look van mijn nieuwe borsten, dan zou de zwelling miniem moeten zijn. Eigenlijk zijn ze pas na 6 maanden 100% genezen. 
Omdat ik me er zo goed bij voelde, heb ik meteen een afspraak voor mijn operatie laten vastleggen en de nog geplande afspraak bij een andere chirurg geannuleerd. Hoe is het bij jou gegaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com