Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum
Kaat.

Kaat. : 11 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Doriend:

goh ik denk dat je bij BBC enkel in Diest terecht kan.. Voor zover dat ik weet toch.. Bij Dr. Verdonck heb je 3 prijzen: €2595 (Sebbin), €2995 (Mentor) en € 3395 (Motiva). Het hangt er dus een beetje vanaf wat je precies juist mooi vindt want ieder type heeft zijn kenmerk. De prijzen zijn wel incl BTW en verdere opvolgconsulten. Eerste consult kost € 30 en daarna moet je niets meer betalen voor een afspraak bij de dokter of om te passen. 

@Annnne klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Ik denk ook dat hij enkel in Diest zit. Anders gewoon eventjes bellen, dan ben je zeker. 

Wat ik ook heel geruststellend vond, is dat de verschillende soorten implantaten op zijn bureau lagen. Je kan ze dus voelen en bekijken. Heel makkelijk om een keuze te maken. Maar als ik bijvoorbeeld bij mijn eerste dokter was gebleven, had ik nu Sebbin implantaten gehad, omdat zij enkel deze gebruikt... Dan was ik waarschijnlijk ook niet tevreden geweest van het resultaat.

Om je een idee te geven van andere prijzen: de andere 2 dokters waar ik ben geweest hanteerden prijzen van 3900 en 4000 excl BTW. Een heel groot verschil dus! Maar dan nog, ik heb Verdonck niet gekozen omdat hij goedkoper was, maar om het vertrouwen en geruststellend gevoel dat hij me gaf.

@Doriend leg de icepacks maar snel in de diepvries, zodat je ze vrijdag meteen kan gebruiken ^_^ Je hoeft geen schrik te hebben voor de pijn, daar zijn pijnstillers voor. Je krijgt een gedetailleerde brief waarin uitgelegd staat welke pijnstillers je wanneer best inneemt. Werkte perfect voor mij. En elke dag gaat het beter en beter... Heel veel succes vrijdag! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uur geleden zei Kaat.:

@Annnne klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Ik denk ook dat hij enkel in Diest zit. Anders gewoon eventjes bellen, dan ben je zeker. 

Wat ik ook heel geruststellend vond, is dat de verschillende soorten implantaten op zijn bureau lagen. Je kan ze dus voelen en bekijken. Heel makkelijk om een keuze te maken. Maar als ik bijvoorbeeld bij mijn eerste dokter was gebleven, had ik nu Sebbin implantaten gehad, omdat zij enkel deze gebruikt... Dan was ik waarschijnlijk ook niet tevreden geweest van het resultaat.

Om je een idee te geven van andere prijzen: de andere 2 dokters waar ik ben geweest hanteerden prijzen van 3900 en 4000 excl BTW. Een heel groot verschil dus! Maar dan nog, ik heb Verdonck niet gekozen omdat hij goedkoper was, maar om het vertrouwen en geruststellend gevoel dat hij me gaf.

@Doriend leg de icepacks maar snel in de diepvries, zodat je ze vrijdag meteen kan gebruiken ^_^ Je hoeft geen schrik te hebben voor de pijn, daar zijn pijnstillers voor. Je krijgt een gedetailleerde brief waarin uitgelegd staat welke pijnstillers je wanneer best inneemt. Werkte perfect voor mij. En elke dag gaat het beter en beter... Heel veel succes vrijdag! 

dank je wel! is wel goed dat ze alles in een brief schrijven. Mij kennende zou ik anders alles vergeten zijn als ik thuis kwam wat ze op dat moment tegen mij zeggen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uur geleden zei Annnne:

@Kaat. @Doriend

bedankt voor de reacties!! Prijzen vallen me heel erg mee als ik eerlijk ben!

doriend heel veel succes vrijdag!:35:

Dankjewel! jij ook nog met je keuze maken ;-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com