Ga naar inhoud

melons : 14 juni 2018 : Dr. van der Meulen : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Nu 5 dagen po, ik vind alles best meevallen. Weinig pijn na de eerste dag alleen erg oncomfortabel gevoel. Ben na 3 dagen gestopt met de diclofenac want blijft toch troep voor je maag en ging prima zonder. Doe het heel rustig aan, denk zelfs soms te weinig maar mag toch pas na 1 week weer een beetje armen omhoog en oefeningen etc. Als ik opsta of dingen doe hou ik mn borsten wel altijd vast voor ondersteuning(daar moet ik wel vanaf voor in het openbaar haha). Beide borsten zijn erg hard en gevoelloos nog maar voel het meest in mn rechterborst, het zakken met opstaan, spierpijn en gekke belletjes of branderig gevoel. De linker voel ik eigenlijk bijna nooit wat. Heel apart wel. Ookal ging het heel goed verder had ik gister toch even een kleine blackout toen ik mn strakke bh uitdeed en onder de douche stapte. Het werd helemaal zwart voor mn ogen en moest ervan overgeven. Was wel weer een teken van rustig aan blijven doen. Heb ze wel eindelijk goed kunnen zien en zag er heel mooi uit, zo groot ineens op mijn lijf!! Nooit meer het uitzicht van kleine boobs. Helaas geen foto kunnen maken omdat ik niet goed werd en weer moest gaan liggen.

 

Ben heel beniewd wat de pc zegt op de afspraak vrijdag. Ben echt zo blij als het genezen is en helemaal als mijn eigen lijf voelt want nu voelt het nog weleens raar door de zware harde gevoelloze voorgevel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melons Goed naar je lijf blijven luisteren inderdaad. Echt rustig aan doen. 

Voelt het zwaar met de protheses er in? Wel fijn dat je nu zonder diclofenac kan! Dat is al een vooruitgang ook. 

Heb hier op het forum meer gelezen over die belletjes en een branderig gevoel. Het is echt een kwestie van geduld. Ze moeten ook nog goed indalen. Ben wel heel benieuwd hoe ze er uit zien. Maak maar snel een foto. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei essie85:

@melons Goed naar je lijf blijven luisteren inderdaad. Echt rustig aan doen. 

Voelt het zwaar met de protheses er in? Wel fijn dat je nu zonder diclofenac kan! Dat is al een vooruitgang ook. 

Heb hier op het forum meer gelezen over die belletjes en een branderig gevoel. Het is echt een kwestie van geduld. Ze moeten ook nog goed indalen. Ben wel heel benieuwd hoe ze er uit zien. Maak maar snel een foto. ;)

Ja het voelt een beetje zwaar maar dit komt ook omdat ze heel hard en een beetje gevoelloos zijn nog. Het is meer dat het nog niet helemaal eigen voelt dan dat het daadwerkelijk heel zwaar is haha het is lastig uit te leggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag, 14 dagen po, 2e controle gehad. Ze heeft een knoopje van de hechtingen weggeknipt en de rest lost vanzelf op en moet nu verder helen. Alles zag er goed uit en ze zei zelfs dat ze denkt dat je het litteken straks helemaal niet meer ziet (ik hoop het!!). Heb gister ook voor het eerst een stukje gefietst en op gladde wegen ging dat prima, op kleine tegeltjes trilde het nog wel erg. Vandaag ook voor het eerst auto gereden 30 minuten, heenweg ging prima alleen terugweg was hele tijd file rijden dus veel schakelen. Dat voel ik nu wel aan mn rechterkant! Voor mn gevoel gaat het wel iedere dag beter. Ik ondersteun/hou ze niet meer vast tijdens het lopen en het voelt steeds meer eigen. Ze zijn verder nog wel hard en de onderkant is helemaal gevoelloos maar ben nog helemaal happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei melons:

Vandaag, 14 dagen po, 2e controle gehad. Ze heeft een knoopje van de hechtingen weggeknipt en de rest lost vanzelf op en moet nu verder helen. Alles zag er goed uit en ze zei zelfs dat ze denkt dat je het litteken straks helemaal niet meer ziet (ik hoop het!!). Heb gister ook voor het eerst een stukje gefietst en op gladde wegen ging dat prima, op kleine tegeltjes trilde het nog wel erg. Vandaag ook voor het eerst auto gereden 30 minuten, heenweg ging prima alleen terugweg was hele tijd file rijden dus veel schakelen. Dat voel ik nu wel aan mn rechterkant! Voor mn gevoel gaat het wel iedere dag beter. Ik ondersteun/hou ze niet meer vast tijdens het lopen en het voelt steeds meer eigen. Ze zijn verder nog wel hard en de onderkant is helemaal gevoelloos maar ben nog helemaal happy!!

 

Fijn te lezen dat je zo happy bent. De moeite waard dus. Ik herken wat je schrijft over schakelen vond ik ook wel pittig. Vooral in z'n achteruit zetten! Zondag ook flink stuk gefietst in park hoge Veluwe ging prima en idd de wortel /drempel stukjes voel je wel even. 

Goed te lezen dat je controle ook goed was! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei smizebra:

 

Fijn te lezen dat je zo happy bent. De moeite waard dus. Ik herken wat je schrijft over schakelen vond ik ook wel pittig. Vooral in z'n achteruit zetten! Zondag ook flink stuk gefietst in park hoge Veluwe ging prima en idd de wortel /drempel stukjes voel je wel even. 

Goed te lezen dat je controle ook goed was! 

Jaa in zn achteruit en van 1 naar 2 poehh haha. Mn nichtje zat ook in de auto en soms vroeg ik haar zelfs even te schakelen. Ben wel blij dat het allemaal verder zo goed gaat, bij jou gaat het herstel ook prima he. Tijd vliegt. Was van te voren wel een beetje bang door de verhalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei essie85:

@melons Hoe is het nu met je? Heb je een foto van je melons? :38:

Gaat goed! Heb wel ineens last met slapen, veel wakker en vannacht voor het eerst op mn zij geprobeerd maar was helemaal niks. Vandaag ook hele dag last van gehad daardoor met steekjes en niet fijn gevoel. Iedere keer denk ik dat het top gaat en dan komt er steeds toch weer iets. Onderkant is nog helemaal gevoelloos wat erg raar voelt maar is blijkbaar wel normaal. Tepels waren eerst ook gevoelloos en nu weer overgevoelig en branderig. Heb gister 8 km gelopen zonder ze te ondersteunen of wat dan ook dus dat was top! Ik heb net weer wat fotos gemaakt dus zal ze even in mn album plaatsen. Incl kanten behaatje want ik kon het niet laten even snel voor de foto haha. 

 

Weet je al waar jij het gaat laten doen na je consults?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Fijn dat je al zo’n stuk heb kunnen lopen zonder pijn! En dat je herstel goed gaat.

Gek he die pijntjes, ik dacht gisteren ook hee geen pijn meer en vandaag dan weer de hele dag steken bij elke beweging die ik maak...is geen pijl op te trekken!! 

Mag ik ook meekijken in je album? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Ittybittymary:

Hoi! Fijn dat je al zo’n stuk heb kunnen lopen zonder pijn! En dat je herstel goed gaat.

Gek he die pijntjes, ik dacht gisteren ook hee geen pijn meer en vandaag dan weer de hele dag steken bij elke beweging die ik maak...is geen pijl op te trekken!! 

Mag ik ook meekijken in je album? :)

Ja wordt er niet goed van haha de ene keer voel je niks en denk je ben bijna hersteld en dan toch weer niet. Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melons Fijn dat het goed gaat. Wel irritant dat je ineens onverwachte pijntjes hebt. Maar het zal er vast bij horen. Ik ga je foto’s bekijken! 

Hoort het dat de onderkant en tepels gevoelloos zijn na de operatie? Komt dat gevoel snel weer terug?

Ik laat me ook door Van der Weij opereren. De datum staan nu op 17 december. Moet wel heel hard sparen. Als ik het niet red wordt het januari of februari. Ga sowieso ook nog een keer passen in november. Nu is me 380cc, anatomisch boven de spier geadviseerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei essie85:

@melons Fijn dat het goed gaat. Wel irritant dat je ineens onverwachte pijntjes hebt. Maar het zal er vast bij horen. Ik ga je foto’s bekijken! 

Hoort het dat de onderkant en tepels gevoelloos zijn na de operatie? Komt dat gevoel snel weer terug?

Ik laat me ook door Van der Weij opereren. De datum staan nu op 17 december. Moet wel heel hard sparen. Als ik het niet red wordt het januari of februari. Ga sowieso ook nog een keer passen in november. Nu is me 380cc, anatomisch boven de spier geadviseerd. 

Ja hoort er allemaal bij (ik ging het ook meteen navragen). Kan dus tot wel 6 weken duren om te helen en weer gevoel terug te krijgen. 

 

Fijn dat je een datum hebt! Nog 5 maanden aftellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jij hebt dual plane toch? Dat genezingsproces duurt langer dan bij plaatsing boven de spier. Bij dual plane wordt natuurlijk in de spier gesneden. 

Poeh, ja nog 5 maanden aftellen. Klinkt echt nog heel lang, maar de tijd gaat snel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei essie85:

Maar jij hebt dual plane toch? Dat genezingsproces duurt langer dan bij plaatsing boven de spier. Bij dual plane wordt natuurlijk in de spier gesneden. 

Poeh, ja nog 5 maanden aftellen. Klinkt echt nog heel lang, maar de tijd gaat snel. 

Nee ik heb boven de spier ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2018 om 10:30 zei melons:

Jaa in zn achteruit en van 1 naar 2 poehh haha. Mn nichtje zat ook in de auto en soms vroeg ik haar zelfs even te schakelen. Ben wel blij dat het allemaal verder zo goed gaat, bij jou gaat het herstel ook prima he. Tijd vliegt. Was van te voren wel een beetje bang door de verhalen!

De eerste anderhalve week dacht 8i echt pffff.... Wanneer krijg ik weer meer energie maar zo nu weer 1,5 week verder merk ik steeds meer dat ik me zelf wordt, echt fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei smizebra:

De eerste anderhalve week dacht 8i echt pffff.... Wanneer krijg ik weer meer energie maar zo nu weer 1,5 week verder merk ik steeds meer dat ik me zelf wordt, echt fijn! 

Ja ik ga ook steeds meer stukken lopen aangezien sporten niet mag. Had opzich na 1 week ook wel weer energie durfde alleen niks te doen hahah bang om te bewegen en hele tijd vasthouden/ondersteunen. Heb dat gelukkig nu ook niet meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

As. donderdag ben ik 6 weken po. Ben gaan winkelen en heb prachtige (en grote!!) behas gekocht. Het is maatje 85D geworden. Suuuper happy met de maat!! Nu nog een bikini scoren!

 

Heb af en toe nog steken in mn side boob/mn zij aan 1 kant maar verder gaat alles helemaal goed. Ben afgelopen weekend een dag gaan dansen op Tomorrowland (had al tickets en no way dat ik die ging verkopen) en heb ze de hele tijd beetje vastgehouden met dansen haha maar ging toppie. Nog weinig gevoel aan de onderkant van de borst en rond het litteken.. nog iemand hier last van?

Ben wel begonnen met littekencreme van Biodermal. Slaap nog wel steeeds op mn rug en zal voorlopig nog wel mn beha aan houden maar gaat echt steeds beter(mag ook wel na zoveel weken;) ). Nu opzoek naar strakke shirtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2018 om 19:23 zei melons:

As. donderdag ben ik 6 weken po. Ben gaan winkelen en heb prachtige (en grote!!) behas gekocht. Het is maatje 85D geworden. Suuuper happy met de maat!! Nu nog een bikini scoren!

 

Heb af en toe nog steken in mn side boob/mn zij aan 1 kant maar verder gaat alles helemaal goed. Ben afgelopen weekend een dag gaan dansen op Tomorrowland (had al tickets en no way dat ik die ging verkopen) en heb ze de hele tijd beetje vastgehouden met dansen haha maar ging toppie. Nog weinig gevoel aan de onderkant van de borst en rond het litteken.. nog iemand hier last van?

Ben wel begonnen met littekencreme van Biodermal. Slaap nog wel steeeds op mn rug en zal voorlopig nog wel mn beha aan houden maar gaat echt steeds beter(mag ook wel na zoveel weken;) ). Nu opzoek naar strakke shirtjes!

Hey, super leuk hè bh's en bikini's kopen. Zo voel je je nog mooier! 

 

Ik slaap ook nog veelal op mijn rug al gaat de rechterzijde ook al wel redelijk. Ik trek voor de nacht nog wel mijn carefix aan. Vind Ik fijn na dat normale bh's. 

 

Ik heb ook weinig gevoel rondom litteken, zo'n strookje van 1cm er boven. Tepels wel (extra) gevoelig. 

 

Ik heb ook soms nog wel ns een steekje. Vandaag in de zee (Frankrijk) gezwommen voelde heel gek met bewegen armen... Dus maar beperkt tot enkele slag. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei smizebra:

Hey, super leuk hè bh's en bikini's kopen. Zo voel je je nog mooier! 

 

Ik slaap ook nog veelal op mijn rug al gaat de rechterzijde ook al wel redelijk. Ik trek voor de nacht nog wel mijn carefix aan. Vind Ik fijn na dat normale bh's. 

 

Ik heb ook weinig gevoel rondom litteken, zo'n strookje van 1cm er boven. Tepels wel (extra) gevoelig. 

 

Ik heb ook soms nog wel ns een steekje. Vandaag in de zee (Frankrijk) gezwommen voelde heel gek met bewegen armen... Dus maar beperkt tot enkele slag. 

 

 

Jaaaa vind t zo mooi in een leuke beha of bikini!! Snap nu waarom mannen zo enthousiast kunnen zijn hahah. Heb nu wel mn behas maar wacht denk ik nog wel een weekje met ze te dragen.. inderdaad sowieso de nacht nog wel de carefix aan. 

 

Ja heel raar van dat gevoelloze na 6 weken nogsteeds. Bij mij is het wel breder dan 1 cm eromheen. Wel goed te weten dat meerdere er last van hebben. Met zn alle afzien.

 

Nou zwemmen lijkt me ook wel zwaar! Zeker na 6 weken niks doen, zal wel spierpijn zijn morgen.. Ik tennis maar durf eigenlijk nog niet omdat je zoveel kracht zet met je arm..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 7/25/2018 at 7:09 PM, melons said:

Hi, spannend!! Welke maat wordt ?

 

Heb je toegevoegd!

Ik heb 295cc gekozen, ik wil allen en C maat, miscchien ik ga voor 330cc.. Ik heb een tweede afspraak volgende maand... Heel spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.