Ga naar inhoud

melons : 14 juni 2018 : Dr. van der Meulen : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik zit al een tijdje mee te lezen maar toch maar snel een profiel aangemaakt want morgen is de grote dag!! Ik krijg een borstvergroting bij Velthuis kliniek met Dhr Van der Meulen. Super fijn consult gehad met hele aardige consulente en dokter en meteen een datum geprikt. En nu is het morgen ineens zover!

 

Ik ben 25 jaar en denk al jaren over een borstvergroting, na een grote reis en lange tijd in bikini rond te hebben gelopen dacht ik; hier ga ik wat aan doen.

 

Ik heb gekozen voor 450 cc en ben echt suuuper benieuwd hoe de operatie zal zijn en een beetje bang voor de pijn erna. Maar vooral ook hoe het eruit gaat zien! Ik kom van een B, en heb net van blijdschap al mijn beha's al weggegooid :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh oke gister was eindelijk de dag en werd ik om 12.15 geholpen. Helaas was iemand voor mij blijkbaar niet nuchter (eht niet te geloven, je hebt 1 taak) dus moest ik 2!! uur wachten. Dus ook langer in spanning maar toen ik eenmaal aan de beurt was ging alles op rolletjes. Infuus erin en kletsen met de zusters over reizen en toen mocht ik de opertiekamer in. Er stond een lekker warm bedje klaar op de operatietafel en ik was al snel weg. Na een uur was ik alweer wakker en had ik eigenlijk weinig last. Wel ineens 2 melons als ik naar beneden keek! Omg!! Ik kreeg de speciale bh aan en kreeg een tosti. Beetje duizelig en moe maar eigenlijk viel alles zo mee. In de auto weer geslapen en toen mn bedje in. Beetje doezelen en tv kijken maar ging eigenlijk allemaal prima!! Wel wennen alleen maar op je rug liggen en zo ook slapen dus vroeg wakker en toen ik ging staan om te plassen, ontzettende pijn ineens. Alles was natuurlijk uitgewerkt en deed ontzettend zeer. De kliniek belde nog hoe het ging en die gaf ook aan 2e en 3e dag zijn het ergst. Poehhh nou dat heb ik gemerkt. Probeer vandaag maar zo min mogelijk te bewegen dan voel ik weinig. Morgen maar voor het eerst de beha uit om eens goed te kijken!! Zelf dacht ik vanaf bovenaf nog misschien had ik toch maar groter genomen maar tegelijkertijd zei mn moeder wat zijn ze groot he haha. Dus moet nog even goed kijken maar 1 ding is zeker ik heb eindelijk melons en ben helemaal happy :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! super leuk! ik volg je even

volgende week voor mij ook bij de Velthuis kliniek (andere PC wel). en bijna dezelfde aantallen cc's

 

fijn dat het bij jou allemaal goed gegaan is, vervelend van de pijn nu... maar, dat schijnt snel goed te komen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Fems:

Jeetje, 2 uur wachten.. Dat is echt verschrikkelijk! En je bent al zo gespannen. Maar gelukkig is alles goed gegaan en kan je nu gaan genieten van je lemons haha. Een goed herstel toegewenst!! :1bouncingboobs:

Ja pff die tijd ging ook heel langzaam! Dankjewel! Dag 2 is al met iets minder pijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Fems:

Hey hoe is de dag verder nog verlopen? 

Hoi! Het is een beetje gek gevoel, druk op de borst en beetje gevoelloos deel wat ineens op je lijf zit maar wel veel minder pijn. Ze zijn wel nogsteeds keihard. Meer oncomfortabel omdat het nog wennen is denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei melons:

Hoi! Het is een beetje gek gevoel, druk op de borst en beetje gevoelloos deel wat ineens op je lijf zit maar wel veel minder pijn. Ze zijn wel nogsteeds keihard. Meer oncomfortabel omdat het nog wennen is denk ik..

Lekker rustig aan doen, het is ook pas je derde dag. Lijkt me ook erg wennen in het begin, lees je ook vaker. Maar komt helemaal goed! Binnekort kan je er lekker van gaan genieten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Fems:

Lekker rustig aan doen, het is ook pas je derde dag. Lijkt me ook erg wennen in het begin, lees je ook vaker. Maar komt helemaal goed! Binnekort kan je er lekker van gaan genieten 

Yes ben maar hele dagen naar bikinis aan het kijken haha (zonder vulling!! yay)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei essie85:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies @melons

 

Ben je helemaal tevreden over de kliniek en de arts?

Volgende week ga ik bij Van der Meulen op consult. Vindt dat al heel spannend! 

Spannend!! De dokter is aardig maar de consulente was nog veel spontaner en aardiger en helpt je met passen. Dokter geeft dan wel goed advies over de maat en wat gaat passen in jouw lijf. Ik vond gesprek erg fijn en verder ook prima kliniek. Op dag van operatie kwam de dokter ook even kijken en checken, aardige zusters en schoon etc. Moest alleen 2 uur wachten en dat vond ik wel echt belachelijk. Maar daarna ijsje en tosti en hulp met plassen en was het alweer voorbij :). Werd volgende dag meteen gebeld of ik pijn had en nog vragen had. Vond ik super netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melons ja, wel enorm balen dat je 2 uren lang moest wachten. 

Maar fijn dat je verder over de kliniek en arts positief bent. 

Vindt het echt zo spannend.

Ik ben bang dat ik dingen ga vergeten om te vragen. 

Heb je tips/advies voor mij met vragen die ik zou kunnen stellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei essie85:

@melons ja, wel enorm balen dat je 2 uren lang moest wachten. 

Maar fijn dat je verder over de kliniek en arts positief bent. 

Vindt het echt zo spannend.

Ik ben bang dat ik dingen ga vergeten om te vragen. 

Heb je tips/advies voor mij met vragen die ik zou kunnen stellen? 

Ik had eerlijk gezegd zelf weinig vragen, het gesprek en alle boekjes gaven me alle info. Het belangrijkste voor mij was hoe het zat met kinderen melk geven en de maat. En wat je na de operatie wel en niet mag doen. Je kan de consulente altijd bellen of mailen als je toch nog een vraag hebt. Don't worry :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melons

 zo spannend!! 

de 27e is het bij mij zo ver ook bij dokter van der meulen!! en grappig om te lezen dat die dag ik mijn consult had en ik idd ook later moest Komen ivm iemand niey nuchter... Ik dacht ook al hoe dom Kan je zijn hahaha

 

Fijn om je verhaal te lezen... ik ben ook helemaal nieuw op dit forum dus weet nog niet helemaal precies hoe het werkt.. maar erg fijn om te lezen dat het allemaal goed gegaan is!! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Michelle89:

@melons

 zo spannend!! 

de 27e is het bij mij zo ver ook bij dokter van der meulen!! en grappig om te lezen dat die dag ik mijn consult had en ik idd ook later moest Komen ivm iemand niey nuchter... Ik dacht ook al hoe dom Kan je zijn hahaha

 

Fijn om je verhaal te lezen... ik ben ook helemaal nieuw op dit forum dus weet nog niet helemaal precies hoe het werkt.. maar erg fijn om te lezen dat het allemaal goed gegaan is!! 

 

 

Nouuu wat idioot haha gebeurt dus vaker?! Yes ging helemaal goed, succes 27e met Vermeulen! Wat laat je erin zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, melons said:

Nouuu wat idioot haha gebeurt dus vaker?! Yes ging helemaal goed, succes 27e met Vermeulen! Wat laat je erin zetten?

Hahaha echt he!! 

 fijn om te lezen dat het bij jou helemaal goed is verlopen!! heb je nog veel pijn nu? ik krijg 375 CC anatomisch dualplane... dus ben heel benieuwd!! heb jij ook die fysio erbij? ze zeggen dat het goed helpt met herstellen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Michelle89:

Hahaha echt he!! 

 fijn om te lezen dat het bij jou helemaal goed is verlopen!! heb je nog veel pijn nu? ik krijg 375 CC anatomisch dualplane... dus ben heel benieuwd!! heb jij ook die fysio erbij? ze zeggen dat het goed helpt met herstellen!! 

Pijn valt erg mee(alleen dag 1 bij mij. Meer heel oncomfortabel gevoel van een zware gevoelloze voorgevel maar is gewoon nog wennen. En littekens branden een beetje maar weer niet echt pijn meer gewoon niet fijn. Werd vanochtend wel ff niet goed met douchen toen ik mn beha uitdeed. Echt zwart voor mn ogen en door duizelingen misselijk. Daarna weer gaan liggen en ben ook weer gewoon normaal maar was wel even heel raar. Vooral omdat ik dacht dat t zo goed ging met weinig pijn. Gewoon alles rustig aan doen de komende weken maar. Ik heb geen fysio want heb boven de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.