Ga naar inhoud

Manta : 7 juni 2018 : Dr. Schuitema : Maasstad


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Niet met je armen/ellebogen boven je schouders, hoor. Da's zeker nog te vroeg. :140: Ik zie je de spiegel al poetsen en dan :kez_11:

Succes iig.

 

Denk dat dit echt per persoon verschilt, na een paar dagen na de operatie trok ik de spullen van bovenaf de kast of zette ik spullen terug in de hoge keukenkastjes waarbij ik ruim verder dan de schouders moest reiken. Als het niet goed voelt moet je het ook niet doen, je merkt vanzelf wat je grenzen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei roosmarijn:

Denk dat dit echt per persoon verschilt, na een paar dagen na de operatie trok ik de spullen van bovenaf de kast of zette ik spullen terug in de hoge keukenkastjes waarbij ik ruim verder dan de schouders moest reiken. Als het niet goed voelt moet je het ook niet doen, je merkt vanzelf wat je grenzen zijn. 

Wow @roosmarijn dan ben jij een kanjer. Dat kon ik echt niet. Ik probeerde na een paar weken de ramen te lappen en dat heb ik geweten hoor.

Met welke methode werd jouw BVK uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook prima mijn armen boven mijn hoofd, auto rijden etc. Maar ik doe wel voorzichtig voor het geval dat. Je merkt pas dat je te ver gaat als je het al stuk hebt gemaakt denk ik hahaha...

 

Schoonmaken ging ook prima :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Wow @roosmarijn dan ben jij een kanjer. Dat kon ik echt niet. Ik probeerde na een paar weken de ramen te lappen en dat heb ik geweten hoor.

Met welke methode werd jouw BVK uitgevoerd?

Naar dat het zo per persoon kan verschillen en dat het voor jou niet mogelijk was.. een combinatie van anker- en sleutelgat methode! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag weer bij de dokter geweest, wederom mijn 'eigen' PS niet gezien... :wacko: Wel een andere, geen assistente dit keer. Hij heeft er even naar gekeken, wat vragen gesteld en ik ook en toen kreeg ik siliconen gel mee.

 

Zag er allemaal goed uit vond hij, ondanks die plekjes waar die hechtingen nog te lang hebben gezeten. Blij dus! Hij vertelde me dat de littekens tot 3 a 6 maanden na de operatie het 'lelijkst' zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ben ik weer, 3 maanden en 8 dagen PO. Het gaat super goed met mij, heb nergens last van en draag nog steeds dezelfde BH's (zonder beugel want dat kan nu eindelijk). As we speak zit ik lekker zonder BH op de bank... Zo fijn!

 

Mochten er dames zijn die twijfelen, niet doen. Ik was onwijs bang voor het resultaat en de pijn maar het is me 300% meegevallen en ik zou het zo weer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.