Ga naar inhoud

svdgsvdg : 18 juni 2018 : Dr. Stevens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@svdgsvdg

 

Hoi hoi, aangezien je al een operatiedatum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier kun je nu alle updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met de laatste dagen aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: Leg 2 boterhamzakjes met appelstroop in de diepvries. 

Hier kan je heerlijk mee koelen. 

Dit blijft soepel en vormt fijn rond de borst.

 

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd. 300 cc Mentor rond op de spier COH2 Mplus. Ik lig nu dus lekker met m’n zakjes appelstroop op bed.

 

Succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral op het advies van de kliniek afgegaan. Ik wilde vooral het volume terug na mijn twee zwangerschappen. Ik denk dat het voor de buitenwereld niet echt zal opvallen omdat ik voorheen altijd BH’s met vulling droeg. Nu is een borst nog meer gezwollen en blauw. De andere ziet er al mooi uit. Ik denk dat het heel mooi wordt. :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii,

 

Gister ochtend moest ik kwart over 7 aanwezig zijn bij bermgan kliniek. Ik werd gelijk geholpen. Ik had een eigen kamer leek net een hotel haha! Maar wat een lieve mensen allemaal. Ze hebben mij zo erg gerust gesteld. Ik werd wakker en van seconde 1 gelijk onwijs blij met het resultaat. Perfecte maat. Ik ben van eenA/B naar een volle C gegaan maar het ziet er zo natuurlijk uit. Nu al dus het kan alleen maar mooier worden. In 2012 werd door dr koopman gezegd dat ik het niet moest doen omdat mijn ribben scheef stonden...  En na 6 jaar onzeker zijn over mijn borsten toch weer terug gegaan naar bergman en dr stevens zei gelijk dat het wel kon. Ik had vertrouwen in hem en dat was terecht. Wat heeft hij het mooi gedaan zeg. Ik zou iedereen bergman en dr stevens ZEKER aanraden! Ik werd vanochtend ook gebeld door Bergan hoe het met mij ging! 

 

moet wel zeggen... Het resultaat is perfect maar het herstel van dag 2 is heel erg pittig en pijnlijk.. Even door zetten dus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.