Ga naar inhoud

Cbd olie


Gast

Aanbevolen berichten

Hay dames..

Even een vraag;

 

Heeft 1 van jullie wel eens gehoort van Cbd olie (oraal) gebruiken na een borstvergroting?

 

Voor diegene die niet zo snel weet wat het is, lees even deze link;

https://www.gezondheidsnet.nl/medisch/wat-is-cbd-olie

 

Nee ik ben geen junk en heb nog nooit geblowt en zoals je kan lezen word je er ook niet stoned van :4:

Maar ik vroeg me af of er dames zijn die.er ervaring mee hebben, schijnt net zo te helpen tegen de pijn als medicatie..

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik weet alleen dat het vaak bij mensen wordt gebruikt met chronische pijn. En er is heel veel verschil in kwaliteit. Maar ik zit nu op dag 4 en nu al geen pijnstilling nodig. De eerste dagen krijg je goede pijnstillers mee en dat was heel goed te doen daarmee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clin ja geen idee of er iemand ervaring mee heeft, maar heb ook geen zin om zomaar iets te gaan slikken:viannen_76:

 

@Melina klopt, heb ook gelezen dat sommige vrouwen het na een bv gebruiken.. pijn is pijn lijkt mij

Ga het ook niet zomaar nemen als ik geen reacties krijg.. dan neem ik idd gewoon de medicatie want ik lees veel dat dat goed te doen is.. maar was ff nieuwsgierig^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik gebruik CBD olie wel eens voor het slapen gaan omdat ik een slechte slaper ben.

Voor mij is het echt een uitkomst. Of je het kan vervangen voor je pijn medicatie weet ik niet.. Ik heb namelijk wel mijn medicatie genomen en als ik echt slecht sliep 2 druppeltjes CBD olie onder mijn tong.

 

 

 

Zou dit gewoon aan je PC vragen en niet zomaar iets doen..

 

Succes!

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 15:01 zei Rocker:

Patiënten van me gebruiken wietolie bij zenuwpijn (MS) en die zweren er bij, maar dat is volgens mij THC en niet CBD. 

Je hebt ook echt zoveel verschillende soorten..  Ik ben er ook echt een voorstander van!

Met thc kun je der stoned van worden.. maar vaak is de dosering zo laag dat het misschien niet te merken is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xboobieonbekend:

Je hebt ook echt zoveel verschillende soorten..  Ik ben er ook echt een voorstander van!

Met thc kun je der stoned van worden.. maar vaak is de dosering zo laag dat het misschien niet te merken is.

 

 

@xboobieonbekend heb jij het ook gebruikt na je bv puur als "vervanging" van medicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-6-2018 om 14:19 zei Bloemmetje:

@xboobieonbekend heb jij het ook gebruikt na je bv puur als "vervanging" van medicatie?

Sorry voor mijn late reactie.

 

Ik heb het soms gebruikt.. maar dat is omdat ik het voor mijn bv ook soms gebruikte.

 

Vaak met slapen gaan  :).  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.