Ga naar inhoud

hoeveel cc


Aanbevolen berichten

HALLO,

Leuk en fijn om jullie vragen/ervaringen te lezen. Misschein kan iemand mij helpen met het volgende: ik heb volgende week maandag, de 24e, een afspraak voor de BV, 12 jaar geleden heb ik er ook al een gehad (nu dus tijd voor vervanging) ik had van mezelf een cup A, kreeg 2 ronde prothese van 220cc en het werd een kleine B-cup. Vorige week na de pasprotheses koos ik een '4', later bleek dat het dan om 440 CC gaat (anatomisch). Ik twijfel nu erg omdat ik het verschil zo groot vindt? IK wil nl niet dat het voor mijn omgeving erg opvalt, ik draag nu altijd een push-up bh en wil dat het resultaat er van de buitenkant hetzelfde uitziet, maar dan met een gewone bh (zo ongeveer dan) Ik ben een aantal weken geleden bevallen, dus zijn ze nog wel iets groter, waardoor het ws ook wel iets minder opvalt maar toch...............

wie o wie heeft hier ervaring mee/kan me advies geven...toch maar een maatje kleiner?? Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

welke cupmaat wil je nu gaan dan?

als je nu elke keer een push up bh draagt, wil zeggen dat je ze nu te klein vind?

ikzelf hou wel van grote borsten maar dat is voor iedereen verschillend!

ik ben zelf van een 75A/B naar een E gegaan, en heeel weinig mensen is het opgevallen hoor!

misschien komt dat nog wel in de zomer..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

welke cupmaat wil je nu gaan dan?

als je nu elke keer een push up bh draagt, wil zeggen dat je ze nu te klein vind?

ikzelf hou wel van grote borsten maar dat is voor iedereen verschillend!

ik ben zelf van een 75A/B naar een E gegaan, en heeel weinig mensen is het opgevallen hoor!

misschien komt dat nog wel in de zomer..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Tja, een C-cup vind ik denk ik wel best, de redenen: ik sport vrij veel, en wil dus dat het voor de omgeving neit teveel opvalt, zodat niet iedereen zich afvraagt: hey, die heeft een BV gedaan..., ze mogen dus idd we iets groter zijn.............lastig......... :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Hmm wat een lastige keuze. Van 220 naar 440 is inderdaad behoorlijk verschil en je wil liever niet meer als een C cup. Persoonlijk zou ik nog een keer gaan passen als dit kan en anders even terug denken. Ben je blij met je b-cupje? Wil je maar ietsjes groter? Dan zou ik voor iet minder cc gaan..

Maar je hebt niet voor niets voor de 4 gekozen ;) Laat je ook niet afschrikken door cc's!

Ik vraag me alleen wel af of het verstandig is om nu al te doen? Net als Mii18 kun je het best een half jaar tot een jaar wachten na je bevalling....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf geen 'grote borsten'-fan en vind 440 ook veel maar ik deel de mening toch van Marisjuh : je hebt niet voor niets voor de 4 gekozen en 'size doesn't matter' , als jij 't maar goed vind .

Wat een ander ervan denkt mag je je niet aantrekken .

Okay , het is het dubbele .

Je borsten veranderen door de jaren (vorm , elasticiteit huid enz.) mss heb je die 440 wel nodig om tot een mooi rezultaat te komen ?

Heb je dat met je pc besproken allemaal ?

Dat je ook graag sport , niet wil dat het te veel opvalt enz. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik heb zelf er nog weinig ervaring mee.Ik moet mijn bv nog laten doen.

Ik ga mij laten leiden door de spiegel en als ik het mooi vind,moet hij er maar een aantal CC op plakken.

Het moet gewoon mooi staan,elk meisje heeft een andere bouw enzo.Jijzelf moet 100% ermee blij zijn.

Veel succes met je keuze.

xx Brunetje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.