Ga naar inhoud

Hartje123 : 8 juni 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 14-6-2018 om 14:57 zei Hartje123:

Ik zelf kon de eerste 3 dagen niet uit bed maar ik heb echt een lage pijngrens. En dat is ook niet goed, normaal gezien moet je uit bed ffe stappen en bewegen. Ma das echt bij iedereen anders. & heeeeel veel succes zaterdag! Hoop dat je de juiste maat zal vinden :) het gaat er allemaal mooi uitzien dus twijfelen ga je zowizo doen .. 

 

het was inderdaad twijfelen maar ga toch voor de 375cc Motiva gaan denk ik. De operatie staat ingepland op 20/07 dus niet meer zo lang! (maakt vreugdedansje) Ga wel nog voor alle zekerheid een 2de consult in plannen. Kwestie van zeker te zijn. Hoe gaat het nu intussen met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2018 om 15:22 zei Doriend:

 

het was inderdaad twijfelen maar ga toch voor de 375cc Motiva gaan denk ik. De operatie staat ingepland op 20/07 dus niet meer zo lang! (maakt vreugdedansje) Ga wel nog voor alle zekerheid een 2de consult in plannen. Kwestie van zeker te zijn. Hoe gaat het nu intussen met je?

Spannenddddddd! Idd is al bijna... ja als je twijfelt zou ik idd nog eens gaan passen. Het gaat vele beter als het begin, kan op Mn zij slapen, dat het ik het meest gemist... morgen morgen de draadjes eraf.. ben benieuwd wat de chirurg zal zeggen xxXx dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Hartje123:

Spannenddddddd! Idd is al bijna... ja als je twijfelt zou ik idd nog eens gaan passen. Het gaat vele beter als het begin, kan op Mn zij slapen, dat het ik het meest gemist... morgen morgen de draadjes eraf.. ben benieuwd wat de chirurg zal zeggen xxXx dankjewel 

 

Ja het is inderdaad spannend! Maar heb zo lang getwijfeld en nu eindelijk de knoop doorgehakt dus nu mag het ook vooruit gaan van mij :D Dat is iets wat ik ook ga missen, niet op mijn zij of buik kunnen slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Doriend:

 

Ja het is inderdaad spannend! Maar heb zo lang getwijfeld en nu eindelijk de knoop doorgehakt dus nu mag het ook vooruit gaan van mij :D Dat is iets wat ik ook ga missen, niet op mijn zij of buik kunnen slapen.

Komt wel goed ! :) je zal er blij mee zijn xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2018 om 00:21 zei Hartje123:

Hey momenteel heb ik nog geen foto’s.. ik had echt geen borsten, ik droeg wel een bh ma die was niet gevuld... ja mijn herstel is echt wel vrij goed verlopen enkel de eerste dagen had ik echt heel erg veel pijn , ik lag in bed en kon niet echt bewegen. Maar ben nu 9 dagen verder en kan best wel veel nu. Ik heb ook geen last meer. Ik pak nu 1 paracetamol als ik wakker wordt en een ibobrufen voor de zekerheid. Durf wel nog niet op m’n zij liggen of slapen. Ik heb donderdag een afspraak met de chirurg om mijn draadjes uit te halen en dan zien wat hij gaat zeggen.. ik had 2 dagen geleden mijn borsten voor het eerst gezien en vond dat ze er echt niet mooi uitzagen, ze zagen er zo ‘fake’ uit en zo opgeblazen maar vandaag keek ik terug en vond ze er al heel mooi uitzien!!!   Ze worden mooier met de dag zoals ik ook al veel heb gelezen.. vanaf ik foto’s heb gemaakt zal ik ze je sturen goed ? X

 

Hoihoi

Hoe was je afspraak bij de chirurg? De meeste hebben oplosbare hechtingen en bij jou halen ze de draadjes eruit lees ik. Hoe was dat, ben jij en is de chirurg tevreden. Hopelijk is het opgeblazen gevoel al wat minder? 

 

Hier nu 11 dagen en eigenlijk ook vrijwel geen pijn meer. Bepaalde armbewegingen wel nog en vooral erg moe nog. Ben jij nog veel moe. En werk je al weer. Ik heb twee middagen gewerkt en daarna extra moe. 

 

Hoe is het slapen op je zij? Ik mag 6 weken niet anders dan rugslapen. Verschilt per chirurg blijkbaar. 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 19-6-2018 om 15:22 zei Doriend:

 

het was inderdaad twijfelen maar ga toch voor de 375cc Motiva gaan denk ik. De operatie staat ingepland op 20/07 dus niet meer zo lang! (maakt vreugdedansje) Ga wel nog voor alle zekerheid een 2de consult in plannen. Kwestie van zeker te zijn. Hoe gaat het nu intussen met je?

 Hoi,

Hoe is je operatie en herstel intussen verlopen? Ik ben nog een keer terug gegaan met mijn man om zeker te zijn van mijn maat. Ik wist de eerste keer eigenlijk niet hoeveel cc ik "gekozen" had. De tweede maal koos ik net hetzelfde als de eerste keer. Ik vroeg wat de chirurg zou doen in mijn plaats maar hij zei dat de maat perfect was aangezien ik twee keer exact hetzelfde koos. Mijn man had gelukkig net hetzelfde idee als mij i.v.m. de maat. Het wordt ook een 375 cc Motiva. Ik heb nu een 70A. Ik heb al veel opzoekingswerk geleverd en vind het echt wel heel spannend!! Gaat het niet te groot zijn ... . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2018 om 22:26 zei Rosanne87:

 Hoi,

Hoe is je operatie en herstel intussen verlopen? Ik ben nog een keer terug gegaan met mijn man om zeker te zijn van mijn maat. Ik wist de eerste keer eigenlijk niet hoeveel cc ik "gekozen" had. De tweede maal koos ik net hetzelfde als de eerste keer. Ik vroeg wat de chirurg zou doen in mijn plaats maar hij zei dat de maat perfect was aangezien ik twee keer exact hetzelfde koos. Mijn man had gelukkig net hetzelfde idee als mij i.v.m. de maat. Het wordt ook een 375 cc Motiva. Ik heb nu een 70A. Ik heb al veel opzoekingswerk geleverd en vind het echt wel heel spannend!! Gaat het niet te groot zijn ... . 

 

 

Hey! Bij mij gaat alles prima. Ben nu 4 weken po en moet zeggen ik ben heel blij dat het allemaal zo goed is gegaan. Kon eigenlijk alles vrijwel snel terug, heb niet echt pijn gehad wel wat trekkerig gevoel maar voor de rest allemaal goed meegevallen. Het is allemaal al mooi genezen daar ben ik ook wel content van. Alleen het gevaar is nu dat ik echt wel zelf moet zien wat ik doe omdat ik geen last meer heb. wil zo graag terug aan sporten en doen maar daarvoor moet ik nog wat geduld hebben helaas :( 
Idd als je 2x op die maat uit komt dan mag je wel zeker zijn van je keuze. Maakt dat toch al makkelijk ;-) had zelf ook schrik dat het te groot ging zijn, nu in mijn sportbh van de hunkemoller lijkt het ook wel groter dan bv in de sportbh van de kliniek zelf. alles hangt denk ik wel een beetje er vanaf wat je precies aan hebt, maar komt goed! ;-) Veel succes in ieder geval! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.