Ga naar inhoud

Hartje123 : 8 juni 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey iedereen! 

 

 

Ik was ergens in april op consult geweest bij Dr. Verdonck en ik voelde me echt al op mijn gemak (echt een aanrader). Ik wilde zo graag een borstvergroting omdat ik echt wel complexe had met die van mij (kleine a cup). Uiteindelijk op onze eerste afspraak was alles echt heel erg leuk. Ik mocht de maat passen en het was mij echt wel bijgebleven, ik wilde het super graag maar aan de andere kant was ik echt wel bang voor de operatie... na 2 maanden er hebben over nagedacht dacht ik van ‘ik ga het toch wel doen...’ dus had ik een afspraak op 8 juni (5dagen geleden). Ik was totaal niet zenewachtig want ik had er echtwel vertrouwen in. Ik heb nu 275cc mentor (grote C) en ben kei benieuwd naar het resultaat! Ik ben nu nog helemaal ingepakt en het verband mag er de 21ste af samen met de draadjes. Ik ga wel eerlijk zijn en zeggen dat ik echt wel veel pijn heb gehad en nu nog maar das misschien omdat ik een hele lage pijngrens heb en omdat ik nognooit geopereerd ben geweest. Ik heb de eerste 2 dagen plat gelegen want ik had echt last van mijn borstbeen en ik was een beetje bang voor de littekens, vraag me niet waarom haha :) en mijn rugggggg ! WoW dat is echt wel lastig maarja , zien of de pijn het waard geweest is.. dankjewel voor het lezen van mijn verhaal en als er iemand tips heeft voor mijn rugklachten, is altijd welkom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Blij dat je zo'n goed gevoel hebt bij dr verdonck. Ik ga volgende week passen en 11 juli volgt de operatie. Ik ben benieuwd naar je verdere herstel.ik hoop na 3 weken terug te werken, ik krijg gelukkig aangepast werk. Ik heb ook wel schrik voor mijn rug, ik heb ook een afwijking aan mijn rug. Nuja we zien wel. Wie mooi wil zijn... :rolleyes:.

Spoedig herstel alleszins!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Leuk te lezen dat jullie onlangs ook bij Dr. Verdonck zijn geweest. Ik ben vandaag voor het eerst op consultatie geweest. Ik vond de chirurg aangenaam maar het was zoveel uitleg op vrij korte tijd ... . Voor hun is het routine maar wij horen deze info voor de eerste keer natuurlijk :) Ik heb verschillende maten gepast maar vind het erg moeilijk om de juiste maat te kiezen :o Hoe beslis je dit hé? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 315cc van motiva. 

 

Nee ben 2x gaan passen en had op de dag zelf 315 en 335 klaar laten leggen. 

Voor de operatie had ik samen met verdonck dan gekozen voor 315. Omdat ik het natuurlijk wou houden, en achteeaf gezien was 315 ook echt de max die er inging. 

 

Ben van 70A/AA naar 70D gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 14:00 zei boobs1986:

Hallo,

 

Blij dat je zo'n goed gevoel hebt bij dr verdonck. Ik ga volgende week passen en 11 juli volgt de operatie. Ik ben benieuwd naar je verdere herstel.ik hoop na 3 weken terug te werken, ik krijg gelukkig aangepast werk. Ik heb ook wel schrik voor mijn rug, ik heb ook een afwijking aan mijn rug. Nuja we zien wel. Wie mooi wil zijn... :rolleyes:.

Spoedig herstel alleszins!

 

X

Dankjewel! Heel veel succes met het passen, denk er goed over na welke maat dat je wil.. oh 3 weken lijkt me super, als ik zo lees dat sommige na 3 dagen al terug gaan werken dan begrijp ik het niet??? Ik ben nu 6dagen verder en heb nog steeds wat last... hopelijk komt alles goed. Houd ons op de hoogte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 21:10 zei Rosanne87:

Welke heb je laten zetten. Ik wil voor Motiva gaan. Had jij onmiddellijk het gevoel; dit is de maat!? Of twijfelde je erg?

Heb 275cc mentor. Ik pastte em en wist direct dak die wou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 21:08 zei EDE:

Ik ben 9weken PO ook door Verdonck. 

Op het moment nog steeds heel blij mee. 

Heb in het begin ook serieus afgezien amaai. 

Oh geweldig! Heb je mss foto’s? En hoe voelt da als de draadjes eraf gaan? Ben daar wel een beetje bang voor. Ik ben vooral benieuwd naar hoe ze er gaan uit zien, heb ze nog niet kunnen zien.. ja de pijn was bij mij ook echt vreselijk :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu zaterdag mijn eerste afspraak opstaan bij dokter Verdonck. Ben zelf ook wel iemand die snel twijfelt, dus hoop dat ik toch snel een gevoel ga hebben bij de maat van dit wordt het. Ken mezelf.. Is de pijn echt dat je niet meer uit je bed kan of lukt het nog wel om kleine dingen te doen zoals bijvoorbeeld koken ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Doriend:

Heb nu zaterdag mijn eerste afspraak opstaan bij dokter Verdonck. Ben zelf ook wel iemand die snel twijfelt, dus hoop dat ik toch snel een gevoel ga hebben bij de maat van dit wordt het. Ken mezelf.. Is de pijn echt dat je niet meer uit je bed kan of lukt het nog wel om kleine dingen te doen zoals bijvoorbeeld koken ofzo?

Ik zelf kon de eerste 3 dagen niet uit bed maar ik heb echt een lage pijngrens. En dat is ook niet goed, normaal gezien moet je uit bed ffe stappen en bewegen. Ma das echt bij iedereen anders. & heeeeel veel succes zaterdag! Hoop dat je de juiste maat zal vinden :) het gaat er allemaal mooi uitzien dus twijfelen ga je zowizo doen .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadjes verwijderen voel je echt niks van. Vond het enkel lastig dat ik niet mee kon kijken onder mijn borst :lol:

 

Eerste 4/5dagen kon ik echt niks. Mijn vriend moest mij aan mijn rug rechtduwen om uit bed/zetel te geraken. Daarna kon ik in stukjes rond wandelen maar heb toch 2weken last gehad. Maar moest toen terug beginnen werken en dat is mij de 1ste week ook dik tegengevallen. Ik heb wel een hoge pijngrens. Maar ben heel sportief en veel spieren en dat heb ik wel gevoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei EDE:

Draadjes verwijderen voel je echt niks van. Vond het enkel lastig dat ik niet mee kon kijken onder mijn borst :lol:

 

Eerste 4/5dagen kon ik echt niks. Mijn vriend moest mij aan mijn rug rechtduwen om uit bed/zetel te geraken. Daarna kon ik in stukjes rond wandelen maar heb toch 2weken last gehad. Maar moest toen terug beginnen werken en dat is mij de 1ste week ook dik tegengevallen. Ik heb wel een hoge pijngrens. Maar ben heel sportief en veel spieren en dat heb ik wel gevoeld.

Nou jij bent er vanaf ! Zalig gewoon.. haha hetzelfde hier, had geluk dat ik een boxspring heb dat op en neer gaat met zo’n kaske. Vond de pijn ook wel heel erg eerlijkgezegt. Ik ga pas werken als ik vind dat ik er klaar voor ben en momenteel is et nog niet zover.. de eerste dagen dacht ik van ‘ohnee wat heb ik nu weer gedaan, mocht ik het overdoen zou ik bij mijn kleine mandarijntjes zijn gebleven’.. maar nu begin ik er wa anders over tedenken haha :) ik kijk nog steeds uit naar het resultaat, nog steeds niet gezien :( donderdag pas hoooooooo !! Ma kan het kwaad da mijn verband los zit? En mijn borsten jeuken enorm, ni te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn verband er ook na een week afgehaald. En toen waren ze echt niet mooi.

Ik wist dit en had mezelf hier op voorbereid. Mijn vriend dacht al dat ik omzeep was voor de rest van mijn leven :lol:

Achteraf zie je eigenlijk maar pas hoe alles opgezwollen was. Op die moment zelf viel dat voor mijn gevoel best mee. 

 

Ik kan momenteel alles terug. Soms bij het sporten zeurt mijn rechterspier op mijn borstbeen wat maar denk dat dit eerder komt door mijn borstband. Ik heb nog al de neiging van deze hard aan te spannen.

Voor de rest niks last, soms eens een steek. 

 

En zooo blij dat ik terug op mijn zij kan slapen. Ik kon dit pas maar na 7.5 weken. Kreeg elke keer zo'n verschrikkelijke steken onder mijn oksel daarvoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 21:21 zei EDE:

Ik heb 315cc van motiva. 

 

Nee ben 2x gaan passen en had op de dag zelf 315 en 335 klaar laten leggen. 

Voor de operatie had ik samen met verdonck dan gekozen voor 315. Omdat ik het natuurlijk wou houden, en achteeaf gezien was 315 ook echt de max die er inging. 

 

Ben van 70A/AA naar 70D gegaan

Hoi, ik heb 4 juni het eerste consult gehad. De consultant adviseerde mij 285 demi of 315 full. Eind juli heb ik pas de afspraak met de chirurg om te bespreken wat het echt gaat worden. Heb jij foto's in je album die ik mag zien?  Ik ben dus erg benieuwd naar voorbeelden :) ik heb zelf 70A en wil uitkomen op een volle C/kleine D. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei EDE:

Heb mijn verband er ook na een week afgehaald. En toen waren ze echt niet mooi.

Ik wist dit en had mezelf hier op voorbereid. Mijn vriend dacht al dat ik omzeep was voor de rest van mijn leven :lol:

Achteraf zie je eigenlijk maar pas hoe alles opgezwollen was. Op die moment zelf viel dat voor mijn gevoel best mee. 

 

Ik kan momenteel alles terug. Soms bij het sporten zeurt mijn rechterspier op mijn borstbeen wat maar denk dat dit eerder komt door mijn borstband. Ik heb nog al de neiging van deze hard aan te spannen.

Voor de rest niks last, soms eens een steek. 

 

En zooo blij dat ik terug op mijn zij kan slapen. Ik kon dit pas maar na 7.5 weken. Kreeg elke keer zo'n verschrikkelijke steken onder mijn oksel daarvoor. 

Heb mijn vriendinnetjes voor het eerst gezien vandaag.... ze zien er best nog ‘fake’ uit en voelen ook nog wel hard aan.. ik vind dat ze zo ver vanelkaar staan of is dat maar het gedacht? Worden ze nog zachter en komen ze nog iets dichter bij elkaar? Durfde eerst niet kijken haha :) ben blij dat ik verlost ben van die stomme band, die was zo strak en ik moest er zo hard van jeuken :o ik was best wel verschoten van de maat.. dacht dat ik zou uitkomen op een 80C maar heb nu momenteel een 80D maar das wss omdat ze nog helemaal opgezwollen zijn.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei summerAA:

Hoi, ik heb 4 juni het eerste consult gehad. De consultant adviseerde mij 285 demi of 315 full. Eind juli heb ik pas de afspraak met de chirurg om te bespreken wat het echt gaat worden. Heb jij foto's in je album die ik mag zien?  Ik ben dus erg benieuwd naar voorbeelden :) ik heb zelf 70A en wil uitkomen op een volle C/kleine D. 

Hey! Ik heb nog geen foto’s want vind ze nog niet echt mooi .. mss moet ik er wel eens een paar trekken. Ik had ook een 70A ma ni eens gevuld en heb 275cc mentor laten bij doen. De dokter zei dat ik zou uitkomen op een 80C maar heb vandaag mijn sportbh gaan halen en het was een 80D. Dat is wss omdat ze nog opgezwollen zijn. Ik was stiekem blij :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Hartje123:

Heb mijn vriendinnetjes voor het eerst gezien vandaag.... ze zien er best nog ‘fake’ uit en voelen ook nog wel hard aan.. ik vind dat ze zo ver vanelkaar staan of is dat maar het gedacht? Worden ze nog zachter en komen ze nog iets dichter bij elkaar? Durfde eerst niet kijken haha :) ben blij dat ik verlost ben van die stomme band, die was zo strak en ik moest er zo hard van jeuken :o ik was best wel verschoten van de maat.. dacht dat ik zou uitkomen op een 80C maar heb nu momenteel een 80D maar das wss omdat ze nog helemaal opgezwollen zijn.. 

 

Bji mij stonden ze ervoor al vrij ver uit elkaar. Dat had ik met verdonck ervoor al besproken, zit met 6cm ertussen.

Dus elkaar raken gaan ze nooit doen bij mij.

 

Heb je de sportbh's vn HKM met die rits? Ik  heb in gewone bh's nu 70D maar die sportbh's blijft 75D het gemakkelijkste.

 

Als je mag beginnen smeren dan zou ik van de kruidvat de body olie intensive met aloë vera halen. Heb er verschillende geprobeerd maar van deze werden ze tenminste terug soepel en gevoed.

Op mijn littekens wrijf ik nu van avéne de repair creme. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei EDE:

 

Bji mij stonden ze ervoor al vrij ver uit elkaar. Dat had ik met verdonck ervoor al besproken, zit met 6cm ertussen.

Dus elkaar raken gaan ze nooit doen bij mij.

 

Heb je de sportbh's vn HKM met die rits? Ik  heb in gewone bh's nu 70D maar die sportbh's blijft 75D het gemakkelijkste.

 

Als je mag beginnen smeren dan zou ik van de kruidvat de body olie intensive met aloë vera halen. Heb er verschillende geprobeerd maar van deze werden ze tenminste terug soepel en gevoed.

Op mijn littekens wrijf ik nu van avéne de repair creme. 

Ja heb de sportbh’s van de Hunkemöller met de rits, super handig! Ja mijn borsten stonden ervoor ookal vrij ver van elkaar dus denk da mijn borsten ook ni dichter bij elkaar gaan komen helaas. Ik zal straks eens foto’s maken, dan zal je zien wat ik bedoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik zie dat jij nagenoeg de zelfde maat hebt als ik. Ik heb afgelopen maandag 270cc mentor moderate plus laten plaatsen. Hoe was jouw voorsituatie. Heb jij foto's van voor en na die ik mag zien. Gaat je herstel naar verwachting? Ik vind het soms nog wel pittig hoor, vooral de beperkte bewegingsvrijheid en stuwingsgevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei smizebra:

Hi ik zie dat jij nagenoeg de zelfde maat hebt als ik. Ik heb afgelopen maandag 270cc mentor moderate plus laten plaatsen. Hoe was jouw voorsituatie. Heb jij foto's van voor en na die ik mag zien. Gaat je herstel naar verwachting? Ik vind het soms nog wel pittig hoor, vooral de beperkte bewegingsvrijheid en stuwingsgevoel. 

Hey momenteel heb ik nog geen foto’s.. ik had echt geen borsten, ik droeg wel een bh ma die was niet gevuld... ja mijn herstel is echt wel vrij goed verlopen enkel de eerste dagen had ik echt heel erg veel pijn , ik lag in bed en kon niet echt bewegen. Maar ben nu 9 dagen verder en kan best wel veel nu. Ik heb ook geen last meer. Ik pak nu 1 paracetamol als ik wakker wordt en een ibobrufen voor de zekerheid. Durf wel nog niet op m’n zij liggen of slapen. Ik heb donderdag een afspraak met de chirurg om mijn draadjes uit te halen en dan zien wat hij gaat zeggen.. ik had 2 dagen geleden mijn borsten voor het eerst gezien en vond dat ze er echt niet mooi uitzagen, ze zagen er zo ‘fake’ uit en zo opgeblazen maar vandaag keek ik terug en vond ze er al heel mooi uitzien!!!   Ze worden mooier met de dag zoals ik ook al veel heb gelezen.. vanaf ik foto’s heb gemaakt zal ik ze je sturen goed ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.