Ga naar inhoud

Elvera87 : 15 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

 

Ik ga a.s vrijdag onder het mes, bij dr. Gabrietz.. heel zenuachtig en twijfel nog zo erg over de grootte.. op 1e consult spraken we over 400 cc, 2e consult met dr gabrietz raadde hij me 450 cc aan en 500 kon ik ook wel hebben,omdat mijn eigen borst breed is en dan gevuld kan worden. De prothese komt voor de borstspier. Ik wil geen overdreven borsten, maar gewoon mooi vol en weer strak.. ik ben 1.70 en 63 kg heb nu een slappe 75 c cup. Iemand misschien tips voor het maken van mijn keuze? 

 

Groetjes Elvera

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaimy2018:

Goedemorgen meid ,

 

wat spannend zeg , iedereen vind ze al snel kleiner uitvallen dus ik zou voor de 450 gaan dan zit je er tussenin , denk dat ze al een stuk groter uitvallen omdat je ze voor de spier plaatst.

Ja daar neigt mijn gevoel ook naar.. 450 cc is beter als de 400 voor de volume en dat het dan weer beetje omhoog komt.. de 500 ben ik zo bang dat het te overdreven word, ook omdat het voor de borstspier komt.. bij het eerste consult schrok ik al van 400, had zelf maar 300 in gedachtte, maar omdat mn borst slap is en er veel ruimte inzit verdwijnd die 300 en zie je daar amper wat van werd mij verteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Ik ga a.s vrijdag onder het mes, bij dr. Gabrietz.. heel zenuachtig en twijfel nog zo erg over de grootte.. op 1e consult spraken we over 400 cc, 2e consult met dr gabrietz raadde hij me 450 cc aan en 500 kon ik ook wel hebben,omdat mijn eigen borst breed is en dan gevuld kan worden. De prothese komt voor de borstspier. Ik wil geen overdreven borsten, maar gewoon mooi vol en weer strak.. heb nu een slappe c cup. Iemand misschien tips voor het maken van mijn keuze? 

 

Groetjes Elvera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week maandag geopereerd met 400 cc dual plane, ikzelf ben 167 en weeg 58 kilo, misschien dat je van te voren nog even de pas protheses aan kan doen of dat je vandaag of morgen nog langs kan komen? Ik ben blij met mijn 400 cc al heb ik nog wel last van veel zwelling. Een vriendin van mij heeft 450 cc en dat vindt ik best groot, al verschild het natuurlijk per persoon met hoe breed je bent etc, 

lastig meis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chantaldevos:

Ik ben vorige week maandag geopereerd met 400 cc dual plane, ikzelf ben 167 en weeg 58 kilo, misschien dat je van te voren nog even de pas protheses aan kan doen of dat je vandaag of morgen nog langs kan komen? Ik ben blij met mijn 400 cc al heb ik nog wel last van veel zwelling. Een vriendin van mij heeft 450 cc en dat vindt ik best groot, al verschild het natuurlijk per persoon met hoe breed je bent etc, 

lastig meis...

Hoe is het herstel nu met je? Viel het mee of tegen?

Welke maat had jij voor je bv.? En welke maat heb je nu denk je?

 

Pff ja het is zo lastig, ben bang dat het veel te groot word,maar met te kleine ben ik bang dat ze blijven hangen omdat dan de bovenkant van borst leeg blijft.. ik ga denk ik even bellen straks, ben al 4 dagen alleen maar heel intermet aan het afgaan naar verhalen en foto's.. en ga alleen maar meer twijfelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig te zeggen welke maat ik had, ik ben de afgelopen jaren 52 kilo afgevallen, dus mijn volume was helemaal weg echte theezakjes.. 

ik ben er echt super blij mee, 

alles viel me eigenlijk wel mee, ja tuurlijk voel je aan je lichaam dat er iets gebeurd is, en bepaalde dingen zoals omhoog komen in bed gaat lastig. Maar na dag drie ging het alweer beter. 

Ik adviseer je wel om op vaste tijden je pijn medicatie te nemen, 

en gewoon bellen idd en vragen of je langs mag komen.

krijg je ook dual plane? 

 

Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Chantaldevos:

Lastig te zeggen welke maat ik had, ik ben de afgelopen jaren 52 kilo afgevallen, dus mijn volume was helemaal weg echte theezakjes.. 

ik ben er echt super blij mee, 

alles viel me eigenlijk wel mee, ja tuurlijk voel je aan je lichaam dat er iets gebeurd is, en bepaalde dingen zoals omhoog komen in bed gaat lastig. Maar na dag drie ging het alweer beter. 

Ik adviseer je wel om op vaste tijden je pijn medicatie te nemen, 

en gewoon bellen idd en vragen of je langs mag komen.

krijg je ook dual plane? 

 

Liefs x 

Ik heb inmiddels gebeld en ga donderdag een dag voor de operatie nog even passen. Gabrietz zei dat hij hem het beste voor de spier kon plaatsen, dus geen dual plane. Schijnt met herstel ook sneller te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hersteld er inderdaad wel eerder van, maar ik heb ook gehoord dat voor de spier ook eerder kan gaan zakken, of dat echt zo is weet ik niet. Ik heb daar geen ervaring mee. Maar je zal er heel blij mee zijn hoor!  Blij dat je nog even kan gaan passen en maak anders zelf foto’s dan kan je er thuis nog ff rustig naar kijken voordat je operatie is vrijdag !

ben benieuwd !

 

liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Chantaldevos:

Je hersteld er inderdaad wel eerder van, maar ik heb ook gehoord dat voor de spier ook eerder kan gaan zakken, of dat echt zo is weet ik niet. Ik heb daar geen ervaring mee. Maar je zal er heel blij mee zijn hoor!  Blij dat je nog even kan gaan passen en maak anders zelf foto’s dan kan je er thuis nog ff rustig naar kijken voordat je operatie is vrijdag !

ben benieuwd !

 

liefs x 

Vandaag ben ik gebeld, de operatie van vrijdag gaat niet door, morgen of maandag kon ik gaan.. omdat ik er al een raar gevoel over had met die cc's en de revieuws die ik las op internet en daarbij dat mijn vriendin gisteren belde (zij is 2 weken geleden door gabrietz geopereed) dat haar wond ontstoken is omdat gabrietz zei dat je gewoon kon douchen en diana zelf zei van niet.. heb ik besloten mijn gevoel te volgen en heb alles afgezegd, krijgen ons geld terug en ga een andere kliniek zoeken waar ik me goed bij voel en weet wat ik kan verwachten als ik wakker word.. wil meer info over voor en na de spier, over de cc's en over wat ik kan verwachten.. krikg het gevoel bij gabriels dat het allemaal om geld te doen is ipv wat de patient zelf wil en er gied bij voelt 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele goeie keuze, ik weet niet waar je vandaan komt maar anders zou ik naar Amsterdam gaan boerhaave medisch centrum.

drs Maclennan. Vrouwelijke arts en super goed in haar vak. Neemt echt de tijd voor al je vragen. 

Zei heeft meerdere eigen klinieken. Google haar naam anders even.

voor nu heb je een verstandige keuze gemaakt, het gaat tenslotte toch om je lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Elvera87:

Vandaag ben ik gebeld, de operatie van vrijdag gaat niet door, morgen of maandag kon ik gaan.. omdat ik er al een raar gevoel over had met die cc's en de revieuws die ik las op internet en daarbij dat mijn vriendin gisteren belde (zij is 2 weken geleden door gabrietz geopereed) dat haar wond ontstoken is omdat gabrietz zei dat je gewoon kon douchen en diana zelf zei van niet.. heb ik besloten mijn gevoel te volgen en heb alles afgezegd, krijgen ons geld terug en ga een andere kliniek zoeken waar ik me goed bij voel en weet wat ik kan verwachten als ik wakker word.. wil meer info over voor en na de spier, over de cc's en over wat ik kan verwachten.. krikg het gevoel bij gabriels dat het allemaal om geld te doen is ipv wat de patient zelf wil en er gied bij voelt 

 

Xx

Hee meid,

 

Wat vervelent allemaal! Wel heel wijs dat je alles hebt afgeblazen als je er niet voor 100% achter staat! Tis niet zomaar een beslissing!

 

Ik las dat je erg twijfelde over de maat. Ik heb zelf 30-5 gewisseld. Na 17 jaar anatomisch 320cc naar rond 550 cc.

 

T klinkt groot maar dat valt echt mee. 

 

Ben bij dr Hawinkels geweest in waalre. Quole kliniek. Super tevreden!

 

Zou zeggen lees je goed in, ga op consult en kijk bij welke pc je je goed voeld!

 

Hoop voor je dat je snel je droom boobs krijgt!

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2018 om 19:56 zei Chantaldevos:

Hele goeie keuze, ik weet niet waar je vandaan komt maar anders zou ik naar Amsterdam gaan boerhaave medisch centrum.

drs Maclennan. Vrouwelijke arts en super goed in haar vak. Neemt echt de tijd voor al je vragen. 

Zei heeft meerdere eigen klinieken. Google haar naam anders even.

voor nu heb je een verstandige keuze gemaakt, het gaat tenslotte toch om je lichaam!

A.s zondag heb ik een afspraak met maclennan bij boerhaave, ook heb ik 3 juli bij bergman kliniek  een consult staan.. wij gaan eind juli op vakantie dus heb de rijd nog even om me te oriënteren en hoop in september aan de beurt te zijn bij een goede kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.