Ga naar inhoud

Een nieuwtje en op zoek naar hééél veel info en ervaringen: Belgian Breast Clinic


dreamer

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Even voorstellen, ben een 37-jarige mama van 2 kids.

Heb nooit geen grote boezem gehad maar was niet ontevreden, na 2 zwangerschappen blijft er niet veel meer over ...

 

Ik overweeg al enkele jaren om een bv te laten doen, maar toen gingen we bouwen en hadden we onze centjes broodnodig hiervoor, ons huisje is nog niet afgewerkt dus kruipen al onze centjes hierin en ook naar de kindjes dus van sparen komt er niet veel in huis...

 

Ook het feit dat mijn man het totaal niet nodig vind dat ik dit laat doen, en dus ook vind dat we ons geld beter voor andere dingen gebruiken... (mannen hé)

Maar dit is iets wat ik voor mezelf wil doen...

Ik zou me ook schuldig vinden om hierdoor mijn kids een reis te ontzeggen.

 

Ik heb me voorgenomen om nu toch een potje aan te leggen, ook al zal het zeer traag gaan...

 

Ben me ondertussen wel wat aan het inlezen om zo goed mogelijk voorbereid te zijn en mijn man toch warm te maken

 

Zo ben ik terecht gekomen bij de Belgian breastclinic waar ik al veel goede ervaringen over gelezen heb en ook redelijk van prijs is.

 

Wat zijn jullie ervaringen? 

Zag ook dat hij verschillende locaties heeft maar die vind ik niet terug (enkel Diest)

 

wij zijn van West-Vlaanderen.

 

Zal het voor nu hier bijhouden want verveel jullie wss al met mijn veel te lange tekst

 

Alvast dikke Merci voor jullie reacties!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ga 19/6 passen bij dr Verdonck in de BBC.mij operatie datum ligt ook al vast omwille van mijn verlof en zo, dit gaat door op 11/7. Ik dacht dat ik veel overtuigingskracht zou moeten bovenhalen om mijn man warm te maken maar dit bleek achteraf niet nodig. Voor hem hoeft het niet maar hij staat er we achter. Ik weet dat dokter Verdonck ook opereerde in Genk, maar dat de focus nu vooral ligt op zijn eigen kliniek BBC in diest. Ik was vooral overtuigd door het feit dat hij het graag naturel houdt en zeker niet te groot gaat. Hij maakt ook graag tijd voor zijn patiënten. Dit alles heeft me overtuigd om voor hem te kiezen. Ik had ook nog een afspraak bij Isabelle nolens (kortrijk), maar dit was pas in oktober. De afspraak staat er nog steeds maar ik vermoed dat ik deze na volgende week annuleer.

De communicatie met de BBC verliep tot nu toe vlekkeloos en uiterst vriendelijk.

 

Groetjes

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @boobs1986

 

oh super dat je datum al vast ligt! (Kan ik alleen nog van dromen ;)) Genk is ook heel ver voor ons, dan kan ik beter naar Diest gaan (1,5u rijden)

Mijn doel is om mijn man de komende maanden te overtuigen zodat ik in het kerstverlof mijn operatie kan inplannen

Hou je me op de hoogte van je pasmoment? Was de intake ook met dr Verdonck zelf?

 

merci voor je reactie!

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @dreamer

 

Ik heb 7 juli een consult bij BBC.

Mijn voornaamste reden om daar een consult in te plannen was voor de motiva implantaten en ik heb van een kennis gehoord dat het een erg fijne kliniek is!

Kom zelf uit de regio amsterdam dus dat is wel een stukje rijden. Heb ook 4 juli een consult bij Aklinieken, dat is een stukje dichter bij huis maar wat ik heb gelezen over BBC is alleen maar positief. 

 

Ik houd je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @ympie

 

oh spannend! Heb idd ook al veel goeds gelezen over de motiva implantaten, maar is ook wel weer een stukje duurder :unsure: (dan denk ik pff nog langer wachten/sparen :23:

zelf ben ik nog een leek in de verschillende soorten, ik weet dat hij met 3 soorten werkt maar wat de verschillen/voordelen/nadelen zijn ...

 

duurder is wss niet altijd beter?

 

superbedankt om mij op de hoogte te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.