Ga naar inhoud

Hydrogel voor de spier of duaal


Gast Sherrie

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Al jaren denk ik na over een borstvergroting en eindelijk heb ik de stap durven nemen om op intakes te gaan. 

Ik ben 1.75 en weeg 63kilo. Ik heb een A-cup en zou graag een volle C willen. Het liefst geen hele grote borsten, maar een fijn formaat waardoor ik niet meer pushup hoef te dragen en ik mij zelfverzekerder voel.

 

Ik heb meerdere intakes gehad:

- Bij dr van der Weij (Boerhaave gratis consult) waarbij ik een heel goed gevoel had en hij de tijd nam, maar omdat hij enkel met siliconen werkt en ik i.v.m. gezondheidsrisico's voor hydrogel wil gaan, kies ik hier niet voor. Het laatste onderzoek over silicone vond ik op deze website: https://idealbody.nl/blog/siliconen-implantaten-veilig-monobloc-hydrogel-implantaten
Advies: 340 CC voor de spier

- Dr. Nio; een kort consult waarvoor ik moest betalen. Hij gaf aan niet perse de voorkeur te hebben voor hydrogel. Hij plaatst zowel silicone als hydrogel. Ik had bij dr. Nio een minder goed gevoel omdat het erg snel ging, hij minder de tijd nam om alles op te meten en eigenlijk al voor gekeken te hebben zei dat het duaal geplaatst moest worden.

Advies: 375 - 400 CC duaal

- Dr. Kappel: ik moest betalen voor het consult, maar ze nam de tijd. Ik had een beter gevoel bij haar dan dr. Nio. Een minpuntje was dat ik de prothese niet kon passen bij haar.

Advies: 275 - 300 CC voor de spier

 

Ik denk dat ik in oktober bij Dr. Kappel geopereerd wil worden, maar ik zou heel graag foto's en ervaringen willen zien van vrouwen die hydrogel voor de spier hebben geplaatst. Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand foto's met mij delen? Dit zou mij erg helpen!

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sherrie:

Hallo dames,

 

Al jaren denk ik na over een borstvergroting en eindelijk heb ik de stap durven nemen om op intakes te gaan. 

Ik ben 1.75 en weeg 63kilo. Ik heb een A-cup en zou graag een volle C willen. Het liefst geen hele grote borsten, maar een fijn formaat waardoor ik niet meer pushup hoef te dragen en ik mij zelfverzekerder voel.

 

Ik heb meerdere intakes gehad:

- Bij dr van der Weij (Boerhaave gratis consult) waarbij ik een heel goed gevoel had en hij de tijd nam, maar omdat hij enkel met siliconen werkt en ik i.v.m. gezondheidsrisico's voor hydrogel wil gaan, kies ik hier niet voor. Het laatste onderzoek over silicone vond ik op deze website: https://idealbody.nl/blog/siliconen-implantaten-veilig-monobloc-hydrogel-implantaten
Advies: 340 CC voor de spier

- Dr. Nio; een kort consult waarvoor ik moest betalen. Hij gaf aan niet perse de voorkeur te hebben voor hydrogel. Hij plaatst zowel silicone als hydrogel. Ik had bij dr. Nio een minder goed gevoel omdat het erg snel ging, hij minder de tijd nam om alles op te meten en eigenlijk al voor gekeken te hebben zei dat het duaal geplaatst moest worden.

Advies: 375 - 400 CC duaal

- Dr. Kappel: ik moest betalen voor het consult, maar ze nam de tijd. Ik had een beter gevoel bij haar dan dr. Nio. Een minpuntje was dat ik de prothese niet kon passen bij haar.

Advies: 275 - 300 CC voor de spier

 

Ik denk dat ik in oktober bij Dr. Kappel geopereerd wil worden, maar ik zou heel graag foto's en ervaringen willen zien van vrouwen die hydrogel voor de spier hebben geplaatst. Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand foto's met mij delen? Dit zou mij erg helpen!

 

Alvast bedankt!

 

29 minuten geleden zei Ank:

Welkom.

Uit mijn hoofd weet ik dat @B00bies hydrogel voor de spier heeft.

Groetjes Ank

Hoihoi, 

Ik heb nu ruim een jaar geleden 320cc Monobloc hydrogel voor de spier bij dr Nio in het OLVG West laten plaatsen. Ik droeg voorheen 70C van de Hunkemoller. Het oogde als een B-cup.

 

Dr. Nio plaatst enkel voor de spier als hij denkt dat het kan. Ik was net een grens geval, dus daarom is hij er bij jou denk ik niet op in gegaan. Je bent vrij slank en bij een A-cup raad ik je persoonlijk ook af om de Monobloc hydrogel protheses voor de spier te plaatsen. Dr Kappel plaatst de protheses (vrijwel?) altijd voor de spier en zal dus geen dual plane plaatsing adviseren. Ook dr Van der Weij geeft de voorkeur aan een plaatsing voor de spier en bij siliconen protheses kan het ook eerder, omdat er dan voor een bepaald merk en cohesieve kan worden gekozen waarmee het wel gaat.

 

Ik weet niet in hoeverre je al in deze protheses hebt verdiept, maar je hebt bij deze protheses een grotere kans op rimpelvorming bij weinig eigen borstweefsel/vet en een dunne huid. Bij mij zie je gelukkig geen rimpels en je voelt ze ook niet. Enkel aan de onderkant een beetje als ik op een bepaalde plek er met twee vingers op druk. 

 

Mocht je nog bij een andere pc op consult willen gaan dan zou je dr Van Selms en dr Visser kunnen overwegen. Zij zullen denk ik wel allebei een dual plane plaatsing of achter de spier adviseren. 

 

Succes! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.