Spring naar bijdragen
Borsten Forum

Recommended Posts

Hoi allemaal,

op 28 april heb ik een borstvergroting gehad. Al gauw zag ik dat de littekens vrij hoog zaten. Bij de eerste controle afspraak na 2 weken zeiden ze tegen mij dat het nog ging zakken. Vier weken later bij de tweede en laatste controle afspraak zei de arts dat alles er prima uit zag en als ik over een jaar niet tevreden zou zijn met de littekens, ik terug mag komen voor een correctie. Nou heb ik hier geen fijn gevoel bij en wil ik ook geen jaar met zulke hoge en ook grote (5cm) littekens gaan rondlopen. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zouden jullie doen; een jaar afwachten of nu actie gaan ondernemen? 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎20‎-‎6‎-‎2018 om 19:09 zei Kelly02:

@best_boobie zou je hier is naar kunnen kijken en heb je meiden voor bij zien komen die hetzelfde hebben ervaart als wat ik nu heb

Hoi hoi

Oei.. door Hupkens? Heb ik van hem eigenlijk nog nooit gezien dat hij een inschattingsfoutje maakt.. Is er wel het juiste aantal cc geplaatst? Je ziet namelijk wel eens dat er eerst een bepaald aantal cc afgesproken is, en dat er dan gesneden wordt en toch een ander aantal cc geplaatst wordt.. Dan klopt de afstand van tepel tot litteken niet meer, omdat de prothese breder of smaller is.. 

Maar wat willen ze met een littekencorrectie gaan doen dan? Ze kunnen dat niet zomaar weghalen waar het nu zit en dan verplaatsen....

Ik kan niet goed zien of jouw prothesen misschien te ver gezakt zijn, daar zou je foto's van recht opzij voor moeten maken en zo dat je hele borst erop staat. 
Liefst heb ik dat even in pb, als je het niet erg vindt :) Dan wil ik wel verder met je mee kijken :)

Wel balen dit.. al moet ik zeggen dat je na een jaar meestal het litteken haast niet meer ziet zitten.. Denk ook dat ze daarom zeggen dat het pas na een jaar gecorrigeerd wordt.. Tot die tijd verandert het litteken namelijk ook nog qua kleur en zo

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com