Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Bloemmetje

Consult 12 juni Dr. Grabietz ( ppff en nu? )

Recommended Posts

Hallo dames!

Vanmiddag ben ik op consult geweest in de praktijk van Diana Gabriels, heel fijn gesprek gehad, blij met het aantal cc dat hun zeggen. (Hopen dat de pc het er mee eens is)

Nu is mij Drs. Grabietz   aangeraden in Amsterdam omdat hij mooie grote borsten kan maken. 

Wie heeft er ervaring met hem??

ik zou heel graag jullie ervaringen horen voordat ik 12Juni bij hem op consult ga.

groetjes x 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yess morgen eindelijk mijn consult! :43:

En als alles me bevalt meteen maar de operatie datum vastzetten :1big_boobs: dan kan hopelijk het aftellen beginnen.. 

Xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsjonge jonge.. hier ben ik dus geen drol wijzer van geworden :106:

Ten eerste: Dr grabietz! Top vent! Heel rustig, eerlijk en neemt alles tijd voor je en ook alle tijd om je vragen te beantwoorden! Zou zeker door hem geopereerd willen worden.. alleen nu mijn volgende dilemma;

Hij wil bij mij 500cc proberen erij te doen, maar dat kan die pas op de dag zelf zien.. dus heeft hij voor mij 350,400,450 & 500cc besteld!

Tadaaaa, verrassingspakket!! :43:

Hier word je toch niet veel wijzer van.. dan word je wakker en dan weet je niet eens hoeveel cc erin zit.. en deze controlfreak/autist weet niet of ze deze touwtjes op deze manier wel uit handen wil geven.. :85:

Ik hou niet van verrassingen..

Wheeeehh! :84: en nu?

@Elvera87 hier je antwoord op je reactie in mijn andere discussie :P

Xoxo

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omg.. die onzekerheid is killing!! Weet je wel de datum al?

Ik heb gebeld en ga donderdag,  de dag voor de operarie nog een keer passen en advies vragen.. en dan maar hopen dat ik vrijdag met mooie :1big_boobs: wakker word!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaa 3 sept.. dan heeft me moeder een week vrij en daarna mijn vriend, dus dat is de beste datum.. maar heb 2 juli ook nog een consult bij Dr. K peters, kijken wat hij zegt..:145:

Jaa spannend joh! Wou dat het bij mij ook eerder kon maar helaas.. dat heb je met 3 kids he :4: ben je al zenuwachtig of valt het mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Okeej, goed dat je nog een consult hebt met nog een andere arts, hopen dat dat meer duidelijkheid geeft. Het is toch moeilijk om de beslissing uit handen te geven!! 

Pff ja denk al 4 dagen nergens anders meer aan.. heb zelf ook 2 kids en ik kon gelukkig wel op korte termijn  alles regelen.. ben 2 weken geleden op 1e consult geweest en nu mag ik al bijna.. maar misschien is het ook wel fijn om er nog even goed over na te denken en er naartoe te leven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Elvera87:

Okeej, goed dat je nog een consult hebt met nog een andere arts, hopen dat dat meer duidelijkheid geeft. Het is toch moeilijk om de beslissing uit handen te geven!! 

Pff ja denk al 4 dagen nergens anders meer aan.. heb zelf ook 2 kids en ik kon gelukkig wel op korte termijn  alles regelen.. ben 2 weken geleden op 1e consult geweest en nu mag ik al bijna.. maar misschien is het ook wel fijn om er nog even goed over na te denken en er naartoe te leven!

Ja voor mij wel, kan ik wat meer aan het idee wennen voor de narcose.. daar ben k een schijterd voor! Hahahah

Mocht jij bij je consult met grabietz ook nog passen dan? Want dat heb ik vandaag dus niet gehad, heel apart

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik ook niet.. en daarom ben ik ook zo in de stress.. hij heeft wel heel leuk 450 of 500 geroepen, maar ik heb alleen die 400 gepast.. ben thuis al in de weer geweest met waterzakjes, maar had graag gezien hoe 450 of 500 met prothese staat.

Daarom ga ik donderdag toch nog even passen. Weet niet of het zo hoort te gaan allemaal, maar vind dat er weinig duidelijkheid is met hoe het ongeveer gaat worden en we maar moeten afwachten wat ze ervan maken. Mijn grootste angst is dat ik wakker word en dat ik niet blij ben met mn nieuwe boobs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja juist, dus ken je mij voorstellen dat het een verrassing word tussen 4 verschillende maten.. doei, echt niet :4: ben geen speelgoed pop.. ga nog ff goed nadenken en afwachten wat die andere dokter zegt!

Kut is het dat jij al zo snel moet beslissen, wat k heb gelezen is dat de meeste meiden zeggen; kies het grootste anders krijg je spijt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi  ikzelf ben 6juni geholpen door dr gabrietz. En kan niet anders zeggen dat het echt heel goed verlopen is. Van ontvangst tot na de oparatie. Echt een topvent. Heel tevreden!   Je moet gewoon nog een keer gaan passen dan. :-) dan weet je het zeker.  Ik heb zelf dan 375cc maar bij de ene foto op Instagram bijv.  lijken ze daarmee kleiner en bij de andere persoon groter. Zal er ook een beetje aan liggen hoeveel weefsel je zelf hebt. Hij weet echt wat hij doet :-)) ik ben heel blij met hem iig.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik weet wel wat ik wil, maar dr grabietz weet het niet :45:

Hij zei; 500 zou kunnen maar weet het niet zeker, ik wil het proberen.. maar ik bestel dan ook meteen die andere 3 maten.. 

Ahum, dus dadelijk denk je.er gaat 500 in en word je wakker met 350cc.. domper!:145:

Voor de rest ben k ook super tevreden met hem, wil alleen meer zekerheid en niet de.keus uit.4 verschillende maten..

Heb je toevallig fotos @cassandra85? Dat ik even bij je mag spieken..

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja het kan mooi zijn maar het moet ook in je lichaam kunnen passen (500). Ik snap dat hij dan zegt dat hij het gaat proberen. :-) ik denk dat dat echt wel goed gaat komen hoor. Gewoon niet superdruk in maken. Nogmaals als jij aangeeft dat je ze zo groot mogelijk wil wat past in de aangegeven maten. Weet niet of je zelf ook nog borstweefsel hebt? Dat komt er ook nog bij he. Ik had 375 gepast en ze lijken nu ietsje groter. Wat ik echt niet erg vind hoor. :-)) ben er heel blij mee. Gewoon niet te druk proberen te maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com