Ga naar inhoud

Loes1207 : 3 november 2018 : Dr. Kroese : Rijnstate : Arnhem


Gast Loes1207

Aanbevolen berichten

Gast Loes1207

Ik ben loes 35 en nieuw haha

ik heb nooit geweten dat er nieuwe vergoedingsregels waren en nu ik dat wel weet hoop ik dat ik binnen deze regeling kan vallen. As maandag naar de huisarts voor een verwijzing en dan maar s kijken wat er op me af gaat komen.

ben recent 40 kg afgevallen en had al een a cup hiervoor maar t is nu echt drama. Googlen op borstplooi maakt me niet echt wijzer dus wacht rustig af ( voor zover dat gaat lol) op wat er komen gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Loes1207

Hey allemaal ik heb nog geen vaste datum maar mag 10 juli al wel voor Mn tweede consult bij de chirurg en de verpleegkundige. 

Zijn er hier ook dames die aan bodybuilden doen want heb een paar vragen.

 

liefs loes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loes1207

Hee meid!

 

Sowww 40 kilo! Das echt knap! Gefeliciteerd hoor:116:

 

Spannend allemaal zeg! Weet je al hoeveel cc ed je krijgt? 

 

Welke pc ga je? 

 

Bodybuilding kan ik je niet mee helpen. Ik sport wel maar niks bijzonders. Misschien via de zoekbalk, zijn zat meiden hier die je van alles daarover kunnen vertellen!

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loes1207

Goedemorgen, ik ga naar dr kroesse superfijne dame en had gelijk een klik. Ik heb nog geen idee hoeveel cc we moeten nog passen maar wil niet to much zeg maar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.