Ga naar inhoud

Zelfstandig behandelcentrum of privékliniek??


Marissa

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

Ik hoop mijn bv vergoed te kunnen krijgen bij de zorgverzekering (Zilveren Kruis), maar nu heb ik nog eens goed gekeken naar de voorwaarden. Er staat hier namelijk dat je dit kunt laten doen bij het ziekenhuis of bij een zelfstandig behandelcentrum, maar dat je geen recht hebt op behandeling in een privékliniek..? Ik heb dus geen idee wanneer een kliniek nu een zelfstandig behandelcentrum of een privékliniek is? 

 

Ik wil een beetje weten waar ik nu evt. wel of niet naar toe kan gaan. Van de mensen die het bij ZK vergoed hebben gekregen was het ook allemaal via het ziekenhuis voor zover ik had gelezen. Maar bij andere zorgverzekeringen lees ik wel verhalen van mensen die het vergoed hebben gekregen bij klinieken buiten het ziekenhuis (Velthuis, bauland, bergman). Duss ik vraag mij nu sterk af wat nu onder een privékliniek valt en wat een zelfstandig behandelcentrum is.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op de website van Zilveren Kruis ook zoek naar een behandelaar en zoek naar borstvergroting, geeft deze op de zorgzoeker wel aan dat het vergoed wordt bij klinieken als Velthuis, bauland, bergman.

 

CosMed en boerhaave dan weer niet, maar het schijnt dat die met meer verzekeringen geen contract hebben. 

 

Ik denk dat ik ook even een mailtje/belletje doe naar de zorgverzekering. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ik heb redelijk snel een reactie gekregen. Volgens degene die ik heb gesproken valt bergman wat ik als vb had genomen dus onder 'zelfstandig behandelcentrum' en alles wat ik in de zorgzoeker vind waarbij staat dat ze een contract mee hebben kan ik dus in principe heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.