Ga naar inhoud

Kathie : 11 juni 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Ganda:

 

Mop zich gaat het wel goed. De pijn valt me mee, maar ik doe wel erg rustig aan nog hoor! Beetje Netflix en wat wandelingetjes door de kamer :D

Mooizo! Ja rustig aan is belangrijk ookal denken we misschien wel wat te kunnen. Beetje bewegen is goed maar blij met Netflix inderdaad! Goeie nacht voor straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Fems:

Hey @Kathie hoe gaat het nu met je? Gaat het nog steeds net zo goed als gisteren? Erg fijn dat er zo goed voor je word gezorgd. Is altijd lekker he! Succes met je herstel en geniet van de goede zorg 

Hi fems! Gister had ik een off day! Wilde t lieft alleen maar liggen want zitten of staan was een te grote druk. Maar liggen was ook niet zo fijn ivm rugpijn. Vandaag echt een super dag! Heb vrijwel geen pijn. Alleen een beetje aan de wonden maar die beginnen ook te jeuken van de genezing. Heel af en toe trek ik een beetje aan die bh, die drukt zo erg. Ook tegen de wonden aan, minder fijn. Heb het idee dat de narcose er aardig uit is nu. Ik heb bijna de hele dag geen pcm en ibu genomen. Net op advies toch maar wel weer genomen voor het geval het vanavond helemaal uit Mn lichaam is en ik toch wel weer pijn krijg en dan niet kan slapen. Daar heb ik geen zin in! Maar de druk lijkt minder te zijn. Heb alleen wel erg last van koude voeten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kathie:

Hi fems! Gister had ik een off day! Wilde t lieft alleen maar liggen want zitten of staan was een te grote druk. Maar liggen was ook niet zo fijn ivm rugpijn. Vandaag echt een super dag! Heb vrijwel geen pijn. Alleen een beetje aan de wonden maar die beginnen ook te jeuken van de genezing. Heel af en toe trek ik een beetje aan die bh, die drukt zo erg. Ook tegen de wonden aan, minder fijn. Heb het idee dat de narcose er aardig uit is nu. Ik heb bijna de hele dag geen pcm en ibu genomen. Net op advies toch maar wel weer genomen voor het geval het vanavond helemaal uit Mn lichaam is en ik toch wel weer pijn krijg en dan niet kan slapen. Daar heb ik geen zin in! Maar de druk lijkt minder te zijn. Heb alleen wel erg last van koude voeten!!!

Hey goed om te horen dat het nu wat beter met je gaat! Ik zou wel op tijd een paracetamol of ibuprofen innemen, om ervoor te zorgen dat je niet over je grenzen heen gaat. Ik lees heel vaak dat de bh erg op de wonden drukt of snijd, iedereen zit aan dat ding te sjorren volgensmij! Die koude voeten ben ik nog niet heel vaak tegen gekomen haha maar zal er vast allemaal bij horen. Een goede nacht toegewenst! :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Fems:

Hey goed om te horen dat het nu wat beter met je gaat! Ik zou wel op tijd een paracetamol of ibuprofen innemen, om ervoor te zorgen dat je niet over je grenzen heen gaat. Ik lees heel vaak dat de bh erg op de wonden drukt of snijd, iedereen zit aan dat ding te sjorren volgensmij! Die koude voeten ben ik nog niet heel vaak tegen gekomen haha maar zal er vast allemaal bij horen. Een goede nacht toegewenst! :lazy2:

Ja goeie om inderdaad optijd medicatie in te nemen! Ja zal er vast bijhoren die koude voeten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook in de kinderopvang. Hoef niet heel veel te tillen maar zie er nu wel tegen op. Ik ben net als jij afgelopen maandag geopereerd en nog wel flinke spierpijnen. Ik ga woensdag weer aan de slag.... Althans dat is de bedoeling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2018 om 23:48 zei smizebra:

Ik werk ook in de kinderopvang. Hoef niet heel veel te tillen maar zie er nu wel tegen op. Ik ben net als jij afgelopen maandag geopereerd en nog wel flinke spierpijnen. Ik ga woensdag weer aan de slag.... Althans dat is de bedoeling. 

WoW wat knap dat je woensdag al weer aan het werk gaat! Fijn day je niet zo veel hoeft te tillen ik hoop dat het je goed af gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kathie:

WoW wat knap dat je woensdag al weer aan het werk gaat! Fijn day je niet zo veel hoeft te tillen ik hoop dat het je goed af gaat!

Het is nog even afwachten of ik daadwerkelijk ga werken.... Want eerlijk gezegd los van weinig tilwerk kan ik de kids niet eens optillen of knuffelen en dat is ook belangrijk in goed kunnen werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.