Ga naar inhoud

wie heeft ervaring met hydrogel protheses?


Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Ik wil graag hydrogels, maar heb nu gelezen dat ze na een jaar of 5 of 10 wateriger worden.. Ik ben dus benieuwd hoe waterig dit dan is. Weten jullie hier meer over?

 

Ik ben nu begin 20 en als ik ze elke 15 jaar ga wisselen, moet ik nog minimaal 3x onder het mes na de operatie. Dat lijkt mij best wel veel, het is me niet helemaal duidelijk hoe ingrijpend en duur een Hydrogel prothesewissel nou is.

 

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo allemaal,

 

ik ben al even niet meer hier op het forum geweest.. maar zo nu en dan begin ik weer te "spoken" Na jaren heb ik nog steeds geen vergroting gedaan uit "angst"

 

 

Ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen en resultaten die men heeft met de hydrogel prothese. en dan ook welke PC

 

ik zou het erg op prijs stellen als er dames zijn die deze ervaring met me willen delen.

 

alvast dank jewel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik! Ik heb sinds oktober hydrogel. Ook omdat ik geen gezondheidsrisico's wil lopen. 

Mijn borsten zijn prachtig geworden en voelen heel fijn zacht. 

Bij mij voel je wel wat randjes aan de onderkant en dat is in mijn ogen het nadeel van hydeogel. Daarom worden ze ook vooral dual plane geplaatst. Dan voelt je aan de bovenkant niks. Gelukkig zie je het niet! Maar als ik moet kiezen tussen wat randjes voelen of iets in mijn lijf hebben waar ik mij niet prettig bij voel, dan blijf ik voor hydrogel kiezen. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

 

Ik heb ook de hydrogel sinds 22 december. Ik ben enorm blij ermee. Ook ik vond de verhalen over het asia syndroom een beetje eng en wilde daarom de hydrogel. Wat @ellen001zegt klopt. Ik voel ook wat rimpeltjes aan de onderkant, maar je ziet ze niet. Ik moet ook echt ernaar op zoek zijn wil ik ze voelen. Die van mij zijn nog niet helemaal zacht, maar ik ben ook nog geen half jaar po. Ze worden wel steeds zachter. Af en toe nog een steekje maar voor de rest voel ik niks meer. Ze zien er echt mooi natuurlijk uit!

Als je wilt kijken, mijn album staat openbaar.....

Veel succes met je keuze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

 

Ik ben ook al langere tijd aan het twijfelen over een bv. 

En heb ook meerdere intakes gehad. Zo ook Dr. Nio en hij adviseerde mij 340cc of 370cc. 

Ga ook voor de monobloc hydrogel prothese.

 

Ellen en gastmama jullie hebben echt een heel mooi resultaat.

 

Ellen wat was jou voorsituatie heb jij hier ook fotos van? 

 

En bij dual plane kan je dat goed merken zoals met sporten of bepaalde bewegingen? 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rosa~:

Hoi hoi..

 

Ik ben ook al langere tijd aan het twijfelen over een bv. 

En heb ook meerdere intakes gehad. Zo ook Dr. Nio en hij adviseerde mij 340cc of 370cc. 

Ga ook voor de monobloc hydrogel prothese.

 

Ellen en gastmama jullie hebben echt een heel mooi resultaat.

 

Ellen wat was jou voorsituatie heb jij hier ook fotos van? 

 

En bij dual plane kan je dat goed merken zoals met sporten of bepaalde bewegingen? 

 

 

 

 

Dank je! Ik heb de voor situatie in mijn album staan. Ik had een kleine hangende b cup. Terwijl ik ooit begonnen ben met mooie volle d cup borsten. Maar ja... kinderen hè... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb hydrogel. Vanwege precies alle bovenstaande genoemde redenen. Ik heb 370 en 400 cc in cup tepel laten plaatsen bij dr. van Zele. Echter ben ik nog maar 3 weken po (a.s vrijdag 4 wk). Als je foto's wil zien, mag je mij pb-en. Ik heb namelijk geen album aangemaakt. Tot nu toe ben ik erg tevreden met mijn keuze (ik vind de geruststelling dat ik mij bij klachten niet hoef af te vragen of dat van mijn implantaten komt zeer fijn). Daarnaast kunnen ze bij hydrogel de littekens zeer klein maken, omdat hydrogel er makkelijker "ingepropt" kan worden. Mijn litteken is nu met 3wk po al amper te zien. Ik voel geen randen/rimpeltjes nog, maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn voorgevel nog rete strak staat en opgezwollen is van de operatie. Als dit zal gebeuren vind ik dat niet erg. Mijn arts wees mij ook op dit mogelijk nadeel en zei daarbij dat dit verholpen kan worden met lipofilling. Mocht je dat tegenhouden dan is lipofilling misschien een optie. Ik vind het zelf niet zo erg (voor mij was het gezondheidsaspect het belangrijkste). 

 

Succes met het maken van je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosa~ Enige wat ik merkte bij sporten de eerste maanden is dat de borstspier er met bijvoorbeeld push of pull ups een beetje overheen schiet, is een raar gevoel en kan het ook niet precies omschrijven. Maar dit is nu weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker Wat fijn dat je er geen last meer van hebt. Vooral gezien het paaldansen wat je doet. 

Zelf begeleid ik mensen met sporten vandaar dat ik me afvraag of je dit goed voelt of merkt met bepaalde inspanning. 

Adviseerde ze jou ook meteen dual plane of had jij ook de mogelijkheid voor de spier?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosa~Ik wilde zelf in eerste instantie eigenlijk per se voor de spier vanwege het sporten. Maar ik ben op een gegeven moment meer dan 20kg afgevallen en mijn huid en borst was vooral aan de onderkant uitgerekt.
Daarom was de chirurg was bang dat dit zou gaan oprekken door het gewicht van de protheses, met als gevolg dat ik binnen 2 jaar hangborsten zou hebben. Het was in ieder geval een mogelijkheid. 

Hij heeft wel gezegd dat als ik voet bij stuk zou houden hij het wel wilde proberen maar er geen garantie voor gaf dat het mooi bleef. En ook dat je de randen van de prothese aan de bovenkant waarschijnlijk zou gaan zien door het dunne weefsel. 

Vandaar mijn keuze om toch voor dual plane te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

bedankt voor al jullie reacties 

 

het is alweer even geleden, maar ik heb dan eindelijk een keuze gemaakt.

 

in april is het zover, ik ga dan niet voor de hydrogel maar voor de Motiva, de zachte met de extra barrière wat het zweten van de prothese tegen gaat. de lagere kans op kapselvorm wat net als met de hydrogel is is bij deze prothese ook alsook een veel kleinere litteken. gezien mijn huid en mindere volume blijf ik toch wat angstig voor ook de rimpeling. van de hydrogel (ben nogal tenger) kwa siliconen is dan tot nu toe de Motiva na lang nadenken de enigste die ik aandurf. (de hydrogel durf ik ook wel aan maar denk dat het resultaat mbt tot mijn weefsel beter zal zijn met de motiva)

 

een vriendin van mij had nog oude protheses en heeft inmiddels ook mooiva en ze voelen zacht, zachter dan de mentor. 

 

ik ben een heel langzame doorpakker geweest... en dan nu binnen nu en 2 maanden gaat het dan wel echt gebeuren...

 

wel ga ik naar Istanbul, ik heb het resultaat van mijn vriendin gezien en als ik het niet zou weten zou ik haar borsten niet van echt onderscheiden. 

 

nog even wachten en zal dan ook mijn ervaring en foto's hier gaan delen... als het goed is komt het goed want de chirurg schijnt de borsten en billen koning van Istanbul te zijn :) en nerveus zal ik wel blijven, tot alles achter de rug is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.