Ga naar inhoud

Red72 : 28 augustus 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik ben Red72 en ben 45 jaar jong. Al jaren vind ik mijn borsten niet bij mijn lijf passen en na de geboorte van mijn twee dochters is dat alleen maar erger geworden. Geen vulling meer. Ik ben 1,72 en weeg 69 kilo. Momenteel bh maat 75c met altijd push up of maximizer. Zonder BH is het een lege B cupje. Na lang wikken en wegen weet ik het nu zeker: ik ga er wat aan laten doen!

 

Ik lees al enige tijd mee op dit forum en heb inmiddels twee consulten gehad. Echter twee compleet verschillende adviezen gekregen waardoor ik ga twijfelen. Ik hoop dat anderen op dit forum mij kunnen helpen of adviseren.

 

Ik ben bij pc de heer Corion van Bergman Clinic geweest. Heel leuk en fijn gesprek. Hij adviseerde mij Natrella rond en glad van 295cc met plaatsing onder de borstspier. De 3D simulatie ziet er ook erg mooi uit.

 

En ik ben ook bij pc de heer vd Weij van Boerhaave geweest. Ik vond dit gespek professioneler qua meten etc. Echter meer routine ipv persoonlijke aandacht. Maar ik heb er wel een goed gevoel over. Dokter vd Weij heeft al mijn vragen keurig en netje beantwoord en goede informatie verstrekt. Hij adviseerde Mentor anatomisch en ruw van 380cc en plaatsing boven de borstspier. Hij had 4 centimeter dikte gemeten en dat is ruim voldoende voor plaatsing voor de borstspier (2 cm is volgens hem het minimum).  

 

Zowel de vorm (rond of atomisch), het aantal cc's (295 en 380) als de methode voor plaatsing (voor of achter de spier verschilt. Dus verwarring alom bij mij.

Doelstelling is natuurlijke borsten met volle D of E cup. 

 

Wie kan mij adviseren? Alvast bedankt! 

Red72

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Red72 ik kan me goed voorstellen dat het met 2 verschillend adviezen lastig is. Als ik het goed heb is rond en achter de spier vergelijkbaar met een anatomisch prothese. Maar niet alle chirurgen plaatsen anatomisch volgens mij. En qua cc, ik zelf heb 410cc anatomisch, achter de spier. Ik ben daarmee van een b naar een F cup gegaan. Echter ziet het niet zo uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Red72 Ik ben door dr vd Weij van Boerhaave geopereerd. Hij staat bekend om zijn voorkeur voor het creëren van natuurlijke borsten die bij je lichaamsbouw passen. Ikzelf ben nu 12 dagen po en ben erg tevreden. Natuurlijk moeten mjjn borsten zich nog helemaal vormen maar het ziet er nu al mooi uit vind ik. Succes met je keuze. Ik heb 340cc anatomisch voor de spier gekregen en ben van 75A naar nu 75D gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974

Wat een verschillen inderdaad! Volgens mij heeft het vooral te maken met voorkeur voor het ene of het andere. Succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbie88 dank voor je reactie. Dat kan natuurlijk ook. Dat rond achter de spier hetzelfde toont als anatomisch voor de spier. Ben toch benieuwd waarom veel chirurgen kiezen voor plaatsing achter de spier. Voor de spier schijnt minder hersteltijd te vragen. Waarom was bij jou de keuze achter de spier? En door wie ben jij geholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn keuze gemaakt!:)

 

Het wordt dokter vd Weij van Boerhaave en operatiedatum staat gepland op 28-8. Spannend!!

 

Ik ga eind juli nog een keer langs om te passen. Ik twijfel namelijk of 380cc niet te groot is. Dit keer neem ik mn man en een vriendin mee. Kijken of bij dat bezoek de laatste twijfel wegnomen wordt.

 

@best_boobiewil jij mijn topic veranderen en item verplaatsen? Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Red72 Super dat je de knoop hebt doorgehakt! Dat geeft denk ik wel een fijn gevoel. 

Ik ga volgende week bij dr. Van der Weij op consult in Boerhaave Kliniek. Vindt dat al zo spannend! Maar lees zoveel goeie reacties over hem en heb foto’s van bv gezien die hij heeft gedaan en dat ziet er ook super uit! 

Wel slim inderdaad dat je nog een keer gaat passen. 

Wat ik wel heel veel lees is dat dames na de operatie spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan. En dat je bij twijfel beter de grotere moet kiezen. Maar dat is wat ik heel veel lees hier. Sowieso op je eigen gevoel af gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei essie85:

@Red72 Super dat je de knoop hebt doorgehakt! Dat geeft denk ik wel een fijn gevoel. 

Ik ga volgende week bij dr. Van der Weij op consult in Boerhaave Kliniek. Vindt dat al zo spannend! Maar lees zoveel goeie reacties over hem en heb foto’s van bv gezien die hij heeft gedaan en dat ziet er ook super uit! 

Wel slim inderdaad dat je nog een keer gaat passen. 

Wat ik wel heel veel lees is dat dames na de operatie spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan. En dat je bij twijfel beter de grotere moet kiezen. Maar dat is wat ik heel veel lees hier. Sowieso op je eigen gevoel af gaan! 

@essie85Het geeft inderdaad een goed gevoel. Eindelijk eindelijk die stap genomen! 

Ik vond consult bij dokter vd Weij heel prettig. Hij meet nauwkeurig en beantwoord alle je vragen geduldig. Het is wel echt routine voor hem en dat merk je in het gesprek ook. Ik vind dat juist fijn maar sommige vinden persoonlijke aandacht prettiger. Ik denk: meer routine betekent meer ervaring en dat geeft vertrouwen. Daarbij lees ik in dit forum ook allemaal positieve berichten over hem. 

 

Ik hou t zeker in mn gedachte...bij twijfel de grootste kiezen. 

 

Veel succes volgende week! De eerste stap heb je al gezet. Ik hoor graag wat jij van het consult vond en wat je beslissing zal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Red72:

Ik heb mijn keuze gemaakt!:)

 

Het wordt dokter vd Weij van Boerhaave en operatiedatum staat gepland op 28-8. Spannend!!

 

Ik ga eind juli nog een keer langs om te passen. Ik twijfel namelijk of 380cc niet te groot is. Dit keer neem ik mn man en een vriendin mee. Kijken of bij dat bezoek de laatste twijfel wegnomen wordt.

 

@best_boobiewil jij mijn topic veranderen en item verplaatsen? Thanks! 

:35: 

Heel veel aftelplezier nog!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2018 om 00:01 zei Red72:

Ik heb mijn keuze gemaakt!:)

 

Het wordt dokter vd Weij van Boerhaave en operatiedatum staat gepland op 28-8. Spannend!!

 

Ik ga eind juli nog een keer langs om te passen. Ik twijfel namelijk of 380cc niet te groot is. Dit keer neem ik mn man en een vriendin mee. Kijken of bij dat bezoek de laatste twijfel wegnomen wordt.

 

@best_boobiewil jij mijn topic veranderen en item verplaatsen? Thanks! 

Je hebt een tijdje geleden op mijn voorsteltopicje gereageerd. 

Super dat je het gaat doen. 

Dr van der weij is inderdaad een hele fijne chirurg ook bij mij ging het gesprek heel ontspannen. 

 

Mijn datum staat nu op 13 augustus met 380cc anatomisch voor de spier. 

Ik denk zo goed als hetzelfde bij jou?

 

Ik twijfel alleen heel erg of ik het door laat gaan. Aan de kliniek en chirurg ligt het zeker niet. 

Het is iets en kan het nog niet helemaal benoemen. 

Ga er nog paar weken over nadenken voor ik een besluit maak. 

Spanning, bang over het resultaat op lange termijn enz. 

 

Veel aftelplezier!!! Evengoed super leuk voor jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2018 om 21:54 zei SaN--nY:

Je hebt een tijdje geleden op mijn voorsteltopicje gereageerd. 

Super dat je het gaat doen. 

Dr van der weij is inderdaad een hele fijne chirurg ook bij mij ging het gesprek heel ontspannen. 

 

Mijn datum staat nu op 13 augustus met 380cc anatomisch voor de spier. 

Ik denk zo goed als hetzelfde bij jou?

 

Ik twijfel alleen heel erg of ik het door laat gaan. Aan de kliniek en chirurg ligt het zeker niet. 

Het is iets en kan het nog niet helemaal benoemen. 

Ga er nog paar weken over nadenken voor ik een besluit maak. 

Spanning, bang over het resultaat op lange termijn enz. 

 

Veel aftelplezier!!! Evengoed super leuk voor jou

@SaN--nY ahhh wat balen dat je zo twijfelt! Het is ook een grote (en dure) ingreep dus je moet er ook volledig achterstaan.

 

Je hebt gelukkig nog een aantal weken om na te denken. Maar laat je niet gekmaken hoor. Wat je ook beslist, het is jouw lijf en dus jouw beslissing. Sterkte!  En ik hoor graag wat je gaat doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Red72 Ik ben afgelopen donderdag bij dr. Van der Weij op consult geweest. Een hele fijne man. Hij meet alles super goed op. Echt een pietje precies en dat heb je nodig bij zo’n operatie aan je lijf. 

Ik heb nu een lege 75c. Mij werd 380cc aangeraden, anatomisch en dan boven de spier. Dat werd jou ook aangeraden toch? 

Hij gaf aan dat het met passen er wat groter uit ziet, want de protheses gaan natuurlijk onder je huid en dat oogt wat kleiner. Ben je er al uit wat je wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2018 om 13:45 zei essie85:

@Red72 Ik ben afgelopen donderdag bij dr. Van der Weij op consult geweest. Een hele fijne man. Hij meet alles super goed op. Echt een pietje precies en dat heb je nodig bij zo’n operatie aan je lijf. 

Ik heb nu een lege 75c. Mij werd 380cc aangeraden, anatomisch en dan boven de spier. Dat werd jou ook aangeraden toch? 

Hij gaf aan dat het met passen er wat groter uit ziet, want de protheses gaan natuurlijk onder je huid en dat oogt wat kleiner. Ben je er al uit wat je wil?

Hi essie85, ik heb precies hetzelfde advies gekregen! Hij vond dat bij mijn lengte (1.72) en lichaamsbouw goed passen. Ik ga 18-7 nog een keer op consult en passen. Dan neem ik mn man en een vriendin mee. En ik kan dan gelijk nog wat vragen stellen zoals welke cupgrootte hij verwacht dat het wordt met 380cc voor de spier en anatomisch. Daar ben ik nl ook wel benieuwd naar. 

Heb jij al besluit genomen en operatiedatum vastgelegd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2018 om 19:08 zei Red72:

Hi essie85, ik heb precies hetzelfde advies gekregen! Hij vond dat bij mijn lengte (1.72) en lichaamsbouw goed passen. Ik ga 18-7 nog een keer op consult en passen. Dan neem ik mn man en een vriendin mee. En ik kan dan gelijk nog wat vragen stellen zoals welke cupgrootte hij verwacht dat het wordt met 380cc voor de spier en anatomisch. Daar ben ik nl ook wel benieuwd naar. 

Heb jij al besluit genomen en operatiedatum vastgelegd? 

 

Goed dat je nog een keer gaat passen. Het is natuurlijk niet niks zo’n ingreep. 

Ik had een operatiedatum staan. 17 december, maar deze moet ik verzetten naar volgend jaar. Ga het niet redden voor december met sparen. Dus wordt denk ik maart 2019. 

Voor die tijd ga ik ook zeker nog een keer passen en nu nog even proberen wat af te vallen. Ook wel fijn dat ik daar dan nu wat langer de tijd voor heb. 

Wanneer zou jij geopereerd willen worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.