Ga naar inhoud

Danielle : 21 januari 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Al een tijdje denk ik na over een borstvergroting. Na mijn zwangerschap (nu een jaar geleden) is er niet veel meer van mijn borsten over.

Ik had altijd een mooie volle d en nu heb ik meer een slappe c.

Na veel hier gelezen te hebben ben ik eens gaan bellen naar de Wellnesskliniek. Ik had hier wel goede ervaringen over gehoord, een vriendin van mij die is 3 weken geleden daar geopereerd voor haar borstvergroting.

Ik kreeg een aardige mevrouw aan de telefoon die mijn vragen goed kon beantwoorden.

Nu heb ik mijn consult op woensdag 19 januari en mijn bv op vrijdag 21 januari.

Elke dag wordt ik meer zenuwachtiger, ik speur heel het internet af voor goede ( en ook slechte ) informatie. Kan niet stoppen met eraan te denken!

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Danielle,

Welkom! :D

Spannend zeg al zo snel aan de beurt! Bij wie ga je voor je operatie? Dr. Visser of Dr. Damen?

Heel herkenbaar hoor, je kunt aan niets anders meer denken hé eens je de beslissing hebt genomen er voor te gaan! Is goed hoor dat je veel leest erover, ben je goed voorbereid en weet je wat je wilt vragen tijdens je consult! Veel succes vast met je consult en spoedig daarna je operatie!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danielle,

Vandaag de grote dag! Benieuwd naar uw operatie verslag.

Door wie ben je nu geoppereerd? Dr Visser of Damen?

Van welke cup naar welke cup ben je gegaan?

Moet 1 feb op eerste consultatie gaan...

Leuk om reacties te krijgen over Dr Visser en WK.

Groeten

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Sorry voor mijn late reactie!

Het is nu een week na mijn operatie, en het gaat erg goed! De eerste 2 dagen waren echt een hell en ik dacht; waar ben ik aan begonnen! Maar na dag 3 ging het elke dag iets beter.

Ik ben geholpen voor dokter verdonck, een erg aardige dokter die me op het consult erg goed heeft voorgelicht. Ik had een slappe c cub over na de geboorte van mijn zoontje. Ik wil graag een grote D. Heb 350 cc achter de borstspier gekregen.

Ben er tot nu toe zooo blij mee!

Het verband zit er nu nog op maar ben echt van plan om dat eraf te halen, wat zit dat vervelend!

De slaapverdoving ging ook wel goed, ik kwam aan in de operatiezaal, en werd op een bed neergelegd waarna mijn armen vast werden gelegd, en voor je het weet ben je weg, en voor je het weet ben je terug op de kamer. Ik werd alleen wel erg suf en raar wakker, vertelde hele rare dingen tegen mijn vriend die naast het bed zat.

Voor jullie schiet het nu ook op he!! Spannenddd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Sorry voor mijn late reactie!

Het is nu een week na mijn operatie, en het gaat erg goed! De eerste 2 dagen waren echt een hell en ik dacht; waar ben ik aan begonnen! Maar na dag 3 ging het elke dag iets beter.

Ik ben geholpen voor dokter verdonck, een erg aardige dokter die me op het consult erg goed heeft voorgelicht. Ik had een slappe c cub over na de geboorte van mijn zoontje. Ik wil graag een grote D. Heb 350 cc achter de borstspier gekregen.

Ben er tot nu toe zooo blij mee!

Het verband zit er nu nog op maar ben echt van plan om dat eraf te halen, wat zit dat vervelend!

De slaapverdoving ging ook wel goed, ik kwam aan in de operatiezaal, en werd op een bed neergelegd waarna mijn armen vast werden gelegd, en voor je het weet ben je weg, en voor je het weet ben je terug op de kamer. Ik werd alleen wel erg suf en raar wakker, vertelde hele rare dingen tegen mijn vriend die naast het bed zat.

Voor jullie schiet het nu ook op he!! Spannenddd!!!

Hai,

Wat fijn dat het goed is gegaan, en dat je een beetje raar kan gaan doen na de verdoving heb ik vaker gelezen :153:

Maar waarom werden je armen vastgelegd? Lijkt me een beetje vreemd idee als je nog wakker ben.

Hoe heb je geslapen?

Gr suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!

Sorry voor mijn late reactie!

Het is nu een week na mijn operatie, en het gaat erg goed! De eerste 2 dagen waren echt een hell en ik dacht; waar ben ik aan begonnen! Maar na dag 3 ging het elke dag iets beter.

Ik ben geholpen voor dokter verdonck, een erg aardige dokter die me op het consult erg goed heeft voorgelicht. Ik had een slappe c cub over na de geboorte van mijn zoontje. Ik wil graag een grote D. Heb 350 cc achter de borstspier gekregen.

Ben er tot nu toe zooo blij mee!

Het verband zit er nu nog op maar ben echt van plan om dat eraf te halen, wat zit dat vervelend!

De slaapverdoving ging ook wel goed, ik kwam aan in de operatiezaal, en werd op een bed neergelegd waarna mijn armen vast werden gelegd, en voor je het weet ben je weg, en voor je het weet ben je terug op de kamer. Ik werd alleen wel erg suf en raar wakker, vertelde hele rare dingen tegen mijn vriend die naast het bed zat.

Voor jullie schiet het nu ook op he!! Spannenddd!!!

Hé Danielle,

Hoe gaat het ermee? Gaat het al beter?

Leuk dat je zooo blij bent met je nieuwe :1bouncingboobs:

Ga je geen foto's nemen?

Ongeloofelijk hoe snel je aan de beurt bent geweest!

Ik ben op 1ste consult geweest op 1 feb, 25 maart was de eerste mogelijke plaats, maar dan kan ik niet door het werk. Dus mijn datum zal 31 maart worden. Ik kijk er zo naar uit!

Weten jullie op welke manier ze bepalen door welke dokter je geopereerd wordt?

Als ik belde voor mijn consultatie, zei de dame aan telefoon direct dat ik een afspraak zal hebben met dr Visser.

Maar er zijn nog 2 andere dokters, dr Damen en Verdonck...

Groetjes en geniet van je :1boobs:

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ,

Yola, ik heb speciaal om dr visser gevraagd, dus daar is ook de operatie datum op vastgesteld.

Ik heb ook getekend dat alleen zij mijn operatie gaat doen en niemand anders.

Als je geen voorkeur geeft denk ik dat ze gewoon diegene kiezen die als eerste plaats heeft denk ik .

Groetjes

Suzanne,

Ik zal ook door dr visser geopereerd worden, heb ook zo'n document moeten tekenen.

Maar ik wil bedoelen als ik belde voor mijn consult, werd direct dr visser aan me toegewezen. Er werd telefonisch ni gevraagd of ik voorkeur had voor een bepaalde dokter.

Ben wel blij dat ik geopereerd word door dr visser, allez ik leez er het meest over.

Gtjs,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.