Ga naar inhoud

Fems : 2 juli 2018 : Dr. Hermens : Quole Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Inmiddels zit ik op dag 4 po en gaat het al beter. Heb geen heftige pijn meer, voel alleen erg veel druk. Dit komt ook door de borstband die ik draag, zorgt voor extra druk. Echter is mijn sterke medicatie inmiddels op dus we zullen zien hoe het vanacht en morgen gaat.. Heb tot nu toe 2x even kort de boobs gezien tijdens het douchen en ben er nu al heel blij mee! Ziet er heel natuurlijk uit en kan alleen maar mooier worden :1bouncingboobs::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Chelsea:

Hoe gaat het nu met je?

Hey gaat elke dag een stukje beter. Kan sinds 2 nachten zelf uit bed komen en aankleden. Slik bijna geen pijnstillers meer. Zolang ik rustig aandoe gaat het allemaal prima.

Hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan ook zelf in en uit bed aankleden opmaken etc, wel heel fijn. Mijn rechterborst was vooraf kleiner dus is meer cc ingegaan, die zit wel echt een stuk hoger is harder en voelt soms alsof die in de brand staat dus zonder pijnstilling de dag door gaat nog niet lukken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Chelsea:

Ja ik kan ook zelf in en uit bed aankleden opmaken etc, wel heel fijn. Mijn rechterborst was vooraf kleiner dus is meer cc ingegaan, die zit wel echt een stuk hoger is harder en voelt soms alsof die in de brand staat dus zonder pijnstilling de dag door gaat nog niet lukken! 

Fijn dat je al zoveel zelf kan! Ow dat lijkt me geen goed gevoel als je borst 'in brand staat'. Heb je dit ook nagevraagd of dit normaal is? Mijn ene borst is ook wat harder en staat hoger als de andere. Schijnt er ook mee te maken te hebben of je links of rechts bent. 

Ik kan ook nog niet zonder pijnstilling hoor maar heb de dosis verminderd. De eerste 3 dagen had ik 5x 1000mg paracetamol en 2x 500mg naproxen.

Nu nog 2x 1000mg paracetamol en 1x 220 mg naproxen.

Alles op zijn tijd, je lichaam heeft tijd nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fems:

Fijn dat je al zoveel zelf kan! Ow dat lijkt me geen goed gevoel als je borst 'in brand staat'. Heb je dit ook nagevraagd of dit normaal is? Mijn ene borst is ook wat harder en staat hoger als de andere. Schijnt er ook mee te maken te hebben of je links of rechts bent. 

Ik kan ook nog niet zonder pijnstilling hoor maar heb de dosis verminderd. De eerste 3 dagen had ik 5x 1000mg paracetamol en 2x 500mg naproxen.

Nu nog 2x 1000mg paracetamol en 1x 220 mg naproxen.

Alles op zijn tijd, je lichaam heeft tijd nodig!

Fijn dat je het zo hebt kunnen afbouwen! Ja ik heb het nagevraagd en het schijnt de huid te zijn die zo wordt opgerekt, ik denk wel dat dat klopt want zo voelt het ook staat zo gespannen, vanmorgen ingesmeerd met wat Zwitsal lotion en werd het al een stukje minder van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chelsea:

Fijn dat je het zo hebt kunnen afbouwen! Ja ik heb het nagevraagd en het schijnt de huid te zijn die zo wordt opgerekt, ik denk wel dat dat klopt want zo voelt het ook staat zo gespannen, vanmorgen ingesmeerd met wat Zwitsal lotion en werd het al een stukje minder van. 

Gelukkig! Fijn dat het niks ernstigs is. Je huid word ook ineens flink opgerkt he, is niet niks. Bij mij staat het ook erg strak en gespannen hoor, en zo voelt het ook. Ruikt ook nog eens lekker haha zwitsal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels alweer 10 dagen po. De dames zitten de hele dag strak ingesnoerd in de strakke bh en borstband, hierdoor worden ze best plat gedrukt haha. Zodra de bh eventjes uit is om te douchen ben ik er meteen weer super blij mee! :01:

Ben blij dat ik de operatie nu al heb gedaan en niet heb gewacht tot ik ouder ben. A.s. maandag de eerste controle, ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend de eerste controle gehad, ben nu 14 dagen po. De pleisters zijn eraf gehaald en de littekens zien er goed uit. Rechter litteken is wel wat dik/gezwollen maar was niet ontstoken.

Helaas moet de borstband nog minimaal 3 weken aanblijven. Mijn linkerborst zit nog een stuk hoger dan de rechterborst en deze moet nog wat meer zakken. Alles op zijn tijd! 

Alles zag er heel goed uit en vooral de littekens :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 18:04 zei Fems:

Inmiddels alweer 10 dagen po. De dames zitten de hele dag strak ingesnoerd in de strakke bh en borstband, hierdoor worden ze best plat gedrukt haha. Zodra de bh eventjes uit is om te douchen ben ik er meteen weer super blij mee! :01:

Ben blij dat ik de operatie nu al heb gedaan en niet heb gewacht tot ik ouder ben. A.s. maandag de eerste controle, ben zo benieuwd!

Lijken ze telkens minder groot als je een borstband draagt? Want ben juist geopereerd en ze lijken toch wa kleiner dan gedacht.. kan ze natuurlijk nog niet echt zien door de borstband maar hoop dat ik geen spijt moet hebben dat ik de kleinste gekozen heb x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ashke:

Lijken ze telkens minder groot als je een borstband draagt? Want ben juist geopereerd en ze lijken toch wa kleiner dan gedacht.. kan ze natuurlijk nog niet echt zien door de borstband maar hoop dat ik geen spijt moet hebben dat ik de kleinste gekozen heb x

Hoi hoi ja ze lijken een stuk kleiner! De bh drukt alles plat en de borstband doet hier ook geen goed aan. Wanneer ben je geopereerd? De eerste dagen viel het resultaat voor mij ook tegen maar ben er nu super blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fems:

Hoi hoi ja ze lijken een stuk kleiner! De bh drukt alles plat en de borstband doet hier ook geen goed aan. Wanneer ben je geopereerd? De eerste dagen viel het resultaat voor mij ook tegen maar ben er nu super blij mee!

Oef! Hoop dat ze dan idd toch groter gaan lijken :-) Ik ben woensdag geopereerd, dus nu 2de dag aan het herstellen.. had vooral bang om te groot te gaan omdat ikzelf heel klein en fijn ben en ik het wel natuurlijk wou halen maar nu lijkt het nog zo weinig dus hoop dat ik tevreden zal zijn als de borstband er af gaat x

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Ashke:

Oef! Hoop dat ze dan idd toch groter gaan lijken :-) Ik ben woensdag geopereerd, dus nu 2de dag aan het herstellen.. had vooral bang om te groot te gaan omdat ikzelf heel klein en fijn ben en ik het wel natuurlijk wou halen maar nu lijkt het nog zo weinig dus hoop dat ik tevreden zal zijn als de borstband er af gaat x

Ja is altijd lastig he.. Ik ben op t advies van de pc afgegaan en heb naar hem geluisterd. Ik wou ook natuurlijke borsten die passen bij mijn lichaam. Je lichaam en je hoofd moeten zich nog aanpassen aan de verandering. Kort na de operatie gaan er zoveel gedachtes en emoties door je heen.. Neem eerst je tijd om te herstellen en geef je boobs de tijd die ze nodig hebben om hun vorm aan te nemen :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 3 weken geleden dat de operatie was. Het lijkt wel alsof het gisteren was! Gelukkig niet met de pijn haha. Helaas nog steeds de borstband aan wat mij beperkt in het dragen van kleding. Maarja, het is voor een goed doel! 

Zaterdag even naar de stad geweest en alvast bh's aan het kijken. Heb er nu al zin in om over 3 weken bh's te gaan passen en kopen!

Probeer steeds meer te doen met mijn armen en goed in beweging te blijven. Met rechts kan ik vrijwel alles terwijl links wat moeilijker gaat, maar ik ben dan ook rechts dus heeft wss daarmee te maken. 

 

Al met al super tevreden en nog steeds dolgelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Aanstaande maandag alweer 5 weken po. Het lijkt wel de dag van gisteren! 

A.s. dinsdag mijn 2e controle. Hopelijk mag de borstband dan voorgoed af en kan ik over anderhalve week bh's gaan shoppen! Kijk er nu al naar uit! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Fems:

Vandaag mijn 2e controle gehad en de arts vond alles er goed uit zien. De littekens genezen mooi. Maandag heb ik de magische 6 weken bereikt haha en kan ik lekker gaan shoppen :D

 

 

Wat een goed nieuws! Ik ben jaloers seg, laat je maar eens goed gaan bij het shoppen Hihi! (Maar ook niet te, want kan nog veel veranderen) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei AnSofieC:

 

 

Wat een goed nieuws! Ik ben jaloers seg, laat je maar eens goed gaan bij het shoppen Hihi! (Maar ook niet te, want kan nog veel veranderen) xx

Haha ik ben al aan tijdje bh's aan het kijken, ga naar een goede zaak toe om me te laten meten en wil graag goede bh's. Kan zelf nooit bij de Hunkemoller oid een goede bh kopen dus betaal liever wat meer voor een goede bh. Ben heel benieuwd waar ik mee thuis kom volgende week :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Inmiddels alweer bijna 8 weken po, de tijd vliegt.. Het lijkt wel gisteren! Na een hele dag een "normale" bh dragen ben ik blij als die even uit mag, maar na een half uurtje voelt dit al minder lekker. Ineens veel gewicht dat erbij zit haha, blijft een apart gevoel.

Inmiddels ook al weer een weekje aan het werk. De eerste dagen waren wel even aanpoten, je gebruikt je borstspieren voor zoveel dingen! Gelukkig heb ik wel aardige collega's die vragen hoe het gaat en die dingen voor mij doen. Echter wil ik graag zoveel mogelijk zelf doen, niet afhankelijk zijn van een ander, ben ik al 6 weken geweest haha.

 

Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat. Over het herstel, ik heb niks te klagen. Op kleine complicaties na is alles goed gegaan. Bij allebei mn armen in de buurt van mn oksel heb ik een doof gevoel. Maar ach, als dat het enige is!

Zo grappig ook hoeveel andere mensen er mee bezig zijn, misschien wel onbewust maar het valt wel op. 

 

Ik ben in ieder geval dolgelukkig en als ik moest kiezen, zou ik het zo weer opnieuw doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.