Ga naar inhoud

Fems : 2 juli 2018 : Dr. Hermens : Quole Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

 

Na een aantal maanden 'stiekem':13: te hebben meegelezen met jullie verhalen heb ik mijzelf aangemeld. 

Inmiddels ben ik 18jaar en na een lange tijd ontevreden geweest te zijn met mijn borsten heb ik de stap genomen om een borstvergroting te laten doen.

Ik ben in januari al op consult geweest en 2 juli zal de operatie plaatsvinden. Het aftellen is begonnen en de zenuwen nemen steeds meer toe! :20:

 

Door jullie verhalen mee te lezen ben ik een stuk wijzer geworden en weet ik wat ik een beetje kan verwachten. Wat een uitvinding deze website!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

@Fems

 

Hoi hoi ,

 

Ik zie toevallig een datum voorbijkomen, daarom gedeeltelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dan alle verdere updates en je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Door wil word je geholpen, Hawinkels of Franssen? dan ga ik dat nog even in de titel zetten.

 

Nu lekker af gaan tellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

 

Super bedankt! Wat fijn dat jullie dat zo regelen en daar de tijd voor nemen.

Ik word geopereerd door dr Hermens. Mijn PC en zijn team 'huren' als het ware elke maandag een OK in het Quole. Vandaar dat ik daar geopereerd word. 

 

Bedankt voor het verhuizen van mijn topic. Het aftellen wordt steeds spannender :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Fems:

@Desert-Rose

 

Super bedankt! Wat fijn dat jullie dat zo regelen en daar de tijd voor nemen.

Ik word geopereerd door dr Hermens. Mijn PC en zijn team 'huren' als het ware elke maandag een OK in het Quole. Vandaar dat ik daar geopereerd word. 

 

Bedankt voor het verhuizen van mijn topic. Het aftellen wordt steeds spannender :o

 

Graag gedaan hoor meis, en dank je wel, we doen ons best om alles zo netjes mogelijk te regelen. 

 

Kijk ook weer geleerd dat er bij Quole dus ook ruimte verhuurd word :)

 

Ja kan me voorstellen, en het is ook allemaal hartstikke spannend, en gezonde zenuwen hoort erbij.

Nu beetje bij beetje de voorbereiden gaan treffen, en dan alles uiteindelijk maar gewoon over je heen laten komen, gaat zeker allemaal goedkomen.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Graag gedaan hoor meis, en dank je wel, we doen ons best om alles zo netjes mogelijk te regelen. 

 

Kijk ook weer geleerd dat er bij Quole dus ook ruimte verhuurd word :)

 

Ja kan me voorstellen, en het is ook allemaal hartstikke spannend, en gezonde zenuwen hoort erbij.

Nu beetje bij beetje de voorbereiden gaan treffen, en dan alles uiteindelijk maar gewoon over je heen laten komen, gaat zeker allemaal goedkomen.

 

x

 

Ik wist ook niet dat je een OK kan huren, maar dat doen ze blijkbaar al jaren, elke maandag. Nog 3 weken flink aan de bak en daarna 6 weken borsten vakantie haha :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2018 om 19:55 zei Fems:

Hey allemaal!

 

Na een aantal maanden 'stiekem':13: te hebben meegelezen met jullie verhalen heb ik mijzelf aangemeld. 

Inmiddels ben ik 18jaar en na een lange tijd ontevreden geweest te zijn met mijn borsten heb ik de stap genomen om een borstvergroting te laten doen.

Ik ben in januari al op consult geweest en 2 juli zal de operatie plaatsvinden. Het aftellen is begonnen en de zenuwen nemen steeds meer toe! :20:

 

Door jullie verhalen mee te lezen ben ik een stuk wijzer geworden en weet ik wat ik een beetje kan verwachten. Wat een uitvinding deze website!!!

Super dat je het gaat doen! Stoer! Mag ik vragen wat je nu hebt en hoeveel cc je krijgt? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kathie:

Super dat je het gaat doen! Stoer! Mag ik vragen wat je nu hebt en hoeveel cc je krijgt? Liefs

Hey wat leuk dat je reageert in mn topic! Ik zit nu op een 70b. Volgens de pc heb ik een brede borst. Echter mis ik alleen de vulling... Ik krijg 400 cc, rond en achter de spier. Ben zoooo benieuwd wat het gaat worden! Nog maar 2.5 week haha voor je het weet is het zo ver :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Fems:

Hey wat leuk dat je reageert in mn topic! Ik zit nu op een 70b. Volgens de pc heb ik een brede borst. Echter mis ik alleen de vulling... Ik krijg 400 cc, rond en achter de spier. Ben zoooo benieuwd wat het gaat worden! Nog maar 2.5 week haha voor je het weet is het zo ver :tatice_04:

Oke wouw rond en achter de spier is een goeie keuze denk ik!! Ja lan me goed voorstellen dat je benieuwd bent! Ja de tijd vliegt voor je het weet is het zover! Laat allemaal gewoon over je heen komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Kathie:

Oke wouw rond en achter de spier is een goeie keuze denk ik!! Ja lan me goed voorstellen dat je benieuwd bent! Ja de tijd vliegt voor je het weet is het zover! Laat allemaal gewoon over je heen komen!

De pc heeft eigenlijk voor mij besloten haha ik heb niet echt kunnen kiezen. Maar ik vertrouw op de pc zijn advies.

Gelukkig moet ik de komende twee weken extra werken, zo gaat de tijd een stuk sneller! 

Hoe gaat het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 00:03 zei Fems:

De pc heeft eigenlijk voor mij besloten haha ik heb niet echt kunnen kiezen. Maar ik vertrouw op de pc zijn advies.

Gelukkig moet ik de komende twee weken extra werken, zo gaat de tijd een stuk sneller! 

Hoe gaat het nu met jou? 

Ja ik ben inderdaad toen ook op jet advies van Mn pc afgegaan daar doekje goed aan denk ik. Ja lekker veel afleiding dan gaat de tijd snel. Met mij gaat het goed. Ik merk dat ik steeds meer kan. Nog steeds niet veel pijn maar begin nu wel last van Mn tepels te krijgen. Maar ook die pijn is niet ernstig maar af en toe een beetje steken. Ik merk wel dat ik nog laag in Mn energie ben dus dan ga ik gewoon weer liggen als ik daar zin in heb. Hoe meer rust hoe sneller het herstel denk ik dan maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Kathie:

Ja ik ben inderdaad toen ook op jet advies van Mn pc afgegaan daar doekje goed aan denk ik. Ja lekker veel afleiding dan gaat de tijd snel. Met mij gaat het goed. Ik merk dat ik steeds meer kan. Nog steeds niet veel pijn maar begin nu wel last van Mn tepels te krijgen. Maar ook die pijn is niet ernstig maar af en toe een beetje steken. Ik merk wel dat ik nog laag in Mn energie ben dus dan ga ik gewoon weer liggen als ik daar zin in heb. Hoe meer rust hoe sneller het herstel denk ik dan maar! 

Hey ik hoor en lees best veel over dat het gevoel in de tepel kan veranderen, hoort er bij denk ik.. Goed dat je op tijd je rust pakt als je het nodig hebt. Gewoon naar je lichaam luisteren, dat is het beste.

Ik denk hetzelfde, des te beter je je rust pakt des te sneller het herstel gaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend mijn telefonisch gesprek met de anaesthesist gehad om de laatste dingen door te nemen. Werd er nog even op gewezen om me strikt aan de regels te houden mbt nuchter te zijn haha. Kijk er heel erg naar uit!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff de spanning neemt steeds meer toe! Ik ben een echte buikslaper dus geniet nu nog van mijn weekje op de buik kunnen slapen haha. Maandag kan ik bellen voor de tijd dat ik verwacht word (ik denk dan ook de operatie tijd toch?). Ben heel benieuwd.. weet al dat het 's ochtends is. We zullen het allemaal wel horen maandag :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei FJBM:

Nog één weekje!!!! :43:

Jaaa spannend..... Vanmiddag de kliniek bellen over de operatie tijd en de tijd dat ik er word verwacht. Deze week nog werken en dan 6 weken vakantie.. Spannend he!!! Aftellen kan nu echt gaan beginnen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Fems:

Vandaag de kliniek gebeld voor de tijden, kreeg ik te horen dat die er nog niet waren en ik van de week maar terug moest bellen, frustrerend!! :85:

Wat vervelend zeg! :mad: Dat een week voor je operatie. Niet leuk! Dan wil je wel stilaan weten wanneer je er moet zijn.

Ik duim voor je dat ze snel iets weten!:71:

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei SN_90:

Wat vervelend zeg! :mad: Dat een week voor je operatie. Niet leuk! Dan wil je wel stilaan weten wanneer je er moet zijn.

Ik duim voor je dat ze snel iets weten!:71:

 

:53:

Bedankt voor je lieve bericht. Ik zou vandaag kunnen bellen voor de tijd, niet dus.. Hele tijd naar toe geleefd want je bent toch benieuwd. Morgen maar weer aan de telefoon hangen.. Hopelijk weten ze dan wat meer! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. vandaag laatste werkdag gehad, een beetje gedolt met de collega's over de nieuwe aanwinsten die ik ga krijgen :4: Merk dat anderen er ook toch wel mee bezig zijn. Volgens collega's was ik vandaag erg druk haha, hebben ze wel gelijk in.. Het komt nu ineens heeeeel dichtbij allemaal. Inmiddels is het al 2:30 geweest, en waar denk ik aan.. borsten!

Ben gewoon erg benieuwd naar hoe alles gaat en hoe alles zal verlopen. Ergens ook wel bang dat het mis gaat.. denk dat iedereen dat wel heeft gehad.. toch....? Maarja, gaan we maar niet vanuit! Morgen nog lekker alles eten wat ik wil en maandag nuchter blijven!

 

Heb er zin in maar kijk er ook tegen op, op de een of andere manier. Hebben jullie dat ook gehad? Hoop dat ik niet de enige ben daarin haha.. :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.