Ga naar inhoud

Dure nieuwe hobby!


Aanbevolen berichten

Hoi dames sinds ik mijn boobs heb doe ik niets anders als beha’s kopen :D ik ben er echt aan verslaafd nu! Overal waar ik kom kijk ik als eerst naar de beha’s! Onderstaande foto’s zijn mijn nieuwe aanwinsten :wub: de witte zit zo comfortabel! De blauwe vind ik echt super! Ben zo verliefd op mijn boobs, nu eindelijk na 3maanden is mijn rechterborst beginnen zakken en ben zo gelukkig!! Hebben jullie deze nieuwe hobby ook??? Graag jullie meningen! 

 

Xxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Fems:

Mooie bh's! Ikzelf ben nog niet geopereerd maar kijk me nu al helemaal suf naar mooie bh's :108:

Ja dat had ik ook, ineens zie ik er zoveel mooie en die passen dan ook nog zo mooi :wub: wanneer kan je ervan gaan genieten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kristel612:

Ja dat had ik ook, ineens zie ik er zoveel mooie en die passen dan ook nog zo mooi :wub: wanneer kan je ervan gaan genieten?

2 juli staat mijn operatie gepland, en daarna nog 6 weken wachten.. Ik zie nu ook altijd veel mooie bh's maar die zitten nooit mooi, altijd te groot.. Gelukkig ben ik kort na mijn operatie jarig, kan ik van het geld mooie bh's kopen haha :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Fems:

2 juli staat mijn operatie gepland, en daarna nog 6 weken wachten.. Ik zie nu ook altijd veel mooie bh's maar die zitten nooit mooi, altijd te groot.. Gelukkig ben ik kort na mijn operatie jarig, kan ik van het geld mooie bh's kopen haha :blush:

Ooh dat is niet lang meer!! Hoeveel cc ga je laten zetten? Ik heb 325cc rond achter de spier. Datcga je wss ook een nieuwe hobby krijgen :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kristel612:

Ooh dat is niet lang meer!! Hoeveel cc ga je laten zetten? Ik heb 325cc rond achter de spier. Datcga je wss ook een nieuwe hobby krijgen :152:

Nee voor je het weet lig je daar haha. Ik krijg 400cc, ronde protheses achter de spier. Ben erg benieuwd waar ik op uit zal komen, lees veel verhalen van meiden die het te klein vonden. Maar eerst maar eens die 400 erbij! Waarschijnlijk wel, heb er al een paar gezien die ik wil gaan proberen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fems:

Nee voor je het weet lig je daar haha. Ik krijg 400cc, ronde protheses achter de spier. Ben erg benieuwd waar ik op uit zal komen, lees veel verhalen van meiden die het te klein vonden. Maar eerst maar eens die 400 erbij! Waarschijnlijk wel, heb er al een paar gezien die ik wil gaan proberen :rolleyes:

Ik vind de mijne niet te klein maar dat is persoonlijk wat je mooi vind, ik wou heel graag natuurlijke look! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Kristel612:

Ik vind de mijne niet te klein maar dat is persoonlijk wat je mooi vind, ik wou heel graag natuurlijke look! ^_^

Welke cupmaat had jij voor je bv en welke heb je nu? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Fems:

Welke cupmaat had jij voor je bv en welke heb je nu? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen.. :rolleyes:

Natuurlijk mag je dat vragen ;) mijn voorsituatie was een 75A en in push up een kleine 75B, ik heb dan 325cc rond volledig achter de spier en nu kom ik op 75E uit tenzij helemaal kiet voorgevormd zoals mijn nieuwe witte beha dan kom ik op een 75D uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vonnepon:

Ik kijk me ook al helemaal suf op internet en in de winkels maar moet nog 4,5 week wachten. Maar ik heb er zin in, mag wel een bijbaan gaan zoeken hahahaha

Ik zou ook wel een sponsor kunnen gebruiken :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kristel612:

Natuurlijk mag je dat vragen ;) mijn voorsituatie was een 75A en in push up een kleine 75B, ik heb dan 325cc rond volledig achter de spier en nu kom ik op 75E uit tenzij helemaal kiet voorgevormd zoals mijn nieuwe witte beha dan kom ik op een 75D uit. 

Haha ik ben nog een beetje zoekende in de borstenwereld. Ik vind jouw borsten op de foto er erg mooi uitzien. Ik zal dan waarschijnlijk ook rond de 70/75D/E uitkomen. Ben erg benieuwd, kan niet wachten. Tot die tijd vooral veel mooie bh's kijken haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.